ok hier ga ik je aan houdenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:13 schreef Sheridana het volgende:
[..]
HAHAHH
Van mij wel...als jij aan een zwembad weet te komen met uitgehongerde piranhas
verpest mijn lol maar weerquote:Op woensdag 14 december 2005 14:18 schreef twentemeisje het volgende:
Is er iemand die het wel weet... anders gaat het punt zometeen naar Sheri... (schat daar hoef je dan niet voor boven die enge visjes te hangen)...
Sheridana + 1quote:Op woensdag 14 december 2005 15:02 schreef Sheridana het volgende:
Champ, Brian, Brick, Ron?
Jane Fonda? Zo ja:quote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef Sheridana het volgende:
Haar naam en 4 films alstublieft, dank u wel
[afbeelding]
Als het Jane Fonda was geweest was dit goed jaquote:Op woensdag 14 december 2005 15:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jane Fonda? Zo ja:
Monster in Law
Barbarella
The China Syndrome
Stanley & Iris
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Madeline Kahn.
Blazing Saddles, Young Frankenstein, History of the World: part I en...
*zucht*
Go ahead, pik my point, ik ben het ondertussen wel gewend.
En das 4quote:Op woensdag 14 december 2005 15:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nixon :p
Die onderste bedoel je?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:17 schreef mikey2k3 het volgende:
als ik wist wie die dude was, zou ik mss tot een link komen.. haha
haha lol, je weet dat het een micquote:Op woensdag 14 december 2005 16:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ziet eruit als een stuk keukengereedschap: een braadpit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
mikey2k3 +1quote:Op woensdag 14 december 2005 17:18 schreef mikey2k3 het volgende:
paul greengrass, maker van bv bourne identity dacht ik.
het was " do you know the muffin man"quote:Op donderdag 15 december 2005 00:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het was iets met de Muffin Man.
Maar als ik jouw spoiler lees ging het helemaal niet om een karakter uit Newsradio, maar gewoon om de acteur Stephen Root.quote:Op donderdag 15 december 2005 08:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De bedoeling was dus dat je via newsweek (een karakter uit, of onderwerp uit) naar iets of iemand gaat die weer een link heeft met iets of iemand en dan uiteindelijk bij Brad Pitt uitkomen. Zie spoiler...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |