[b} ASAP +1[/b]quote:Op woensdag 14 december 2005 11:32 schreef Asap het volgende:
Allebei in een Blade gespeeld of met Wesley Snipes
Afgezien van Sheri's aanvulling, keur ik de lijst goed!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:44 schreef Patch het volgende:
Blade
Blade 2
Blade Trinity
White Men Can't Jump
Money Train
One Night Stand
Too Wong Foo
The Art of War
The Fan
Murder at 1600
Rsing Sun
Passenger 57
twentemeisje - 1quote:Op woensdag 14 december 2005 12:40 schreef twentemeisje het volgende:
Under Siege
The Glimmer Man
Exit WOunds
Hard to Kill
Fire down below
Half past dead
quote:
Ik heb mijn trots opzij gezet... mijn zwager is (ik krijg het bijna mijn strot niet uit) Seagal-fan... dus heb ik nogal eens die zooi langs zien komenquote:Op woensdag 14 december 2005 12:53 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zou ook niet op zo'n vraag durven te antwoorden, ook al wist ik het
Dat was de op 1 na beste redenquote:Op woensdag 14 december 2005 13:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
er zit allemaal een N in de titel?
Warm....quote:Op woensdag 14 december 2005 13:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Omdat je een vraag moest stellen.
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Overal speelt een Nederlander in mee
Als er nog meer gelijkgestemden zijn, graag!!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:24 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wil je erover praten
Hint: 404 (en dan geen page error...)
De hoofdrolspelers hebben helpen blussen nabij Londen?quote:
quote:"I am hoping that I can be known as a great writer and actor some day, rather than a sex symbol."
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:29 schreef dolle_hond het volgende:
gescheiden hoofdrolspelers?
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:29 schreef dolle_hond het volgende:
of ze gaan allemaal scheiden?
een beetje...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Richard Pryor iets mee te maken hebben
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De hoofdrolspelers hebben helpen blussen nabij Londen?
<offtopic>
Wat ik net las bij Seagal's bio:
[..]
![]()
</offtopic>
Of, in het geval van Martin Lawrence, niemand zou 'm blussen als 'ie in brand zou staan...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:36 schreef Sheridana het volgende:
ze hebben ook allemaal in brand gestaan?
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Of, in het geval van Martin Lawrence, niemand zou 'm blussen als 'ie in brand zou staan...
Now we're talking business Sheri my dear!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:50 schreef Sheridana het volgende:
er is nog iemand overleden laatst toch? een of andere producer...
Ook dat klopt...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:54 schreef Sheridana het volgende:
Oh bah, het enige wat ik heb onthouden was dat hij de hypotheek op zijn huis heeft verhoogd om een film te financieren..maar hoe die knakker heette...
Checkquote:Op woensdag 14 december 2005 13:57 schreef Sheridana het volgende:
Sex, lies and Videotapes had ie ook geproduceerd...
dat lijkt me eigenlijk best grappig, mag ik dat uit proberen? (en als je het antwoord dan nog niet weet neem ik het je niet kwalijk...quote:Op woensdag 14 december 2005 14:01 schreef Sheridana het volgende:Argh!!
Tijdens astma-aanval overleden, tijdens het sporten...
Ook al hou je me boven en zwembad vol uitgehongerde piranhas...hier ga ik echt niet opkomen...
HAHAHHquote:Op woensdag 14 december 2005 14:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat lijkt me eigenlijk best grappig, mag ik dat uit proberen? (en als je het antwoord dan nog niet weet neem ik het je niet kwalijk...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |