abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33163897
Ik kan me niet voorstellen dat een meisje voor de lol omdat ze een mobieltje wilt met vette oude westerse kerels de koffer induikt.
En daarmee ook nog kans op een SOA of Aids loopt, want het is algemeen bekend dat in ieder geval in Thailand niet veilig wordt geneukt. Zal in Brazilie niet veel anders zijn.
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:50:02 #227
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33163996
Als ze een mobieltje wil dan zal ze daar geld voor moeten hebben.... dan is wippen een makkelijke optie om geld te verdienen.
Hup, aan het werk!
pi_33164049
Of een 'rijke' Europeaan aan de haak slaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:54:58 #229
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33164121
Een suikeroompje.
Hup, aan het werk!
pi_33164166
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 16:50 schreef Ciurlizza het volgende:
Als ze een mobieltje wil dan zal ze daar geld voor moeten hebben.... dan is wippen een makkelijke optie om geld te verdienen.
Hou alsjeblieft op om het goed te praten...
Ook in Brazilie moeten meisjes en jonge vrouwen in de prostitutie om voor hun familie en kinderen te zorgen. Na wat googlen zijn de feiten zo gevonden.
Misschien vertelde dat meisje in Brazilie je maar niet dat een deel van het geld naar haar ouders en neven en nichten gaat. Of je hebt te maken met een van de 'hogere' hoeren, die er zelf voor kiest. Maar in de meeste gevallen gaat het dus niet zo!
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:59:38 #231
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33164238
Ik praat het niet goed, ik kijk even verder dan mijn neus lang is en dan zie je de achterliggende gedachte van het werk dat ze doen. Niet dat ik het goedpraat, ik kijk echter wel waarom iets zo is....

Verder ben ik in Brazilië helemaal niet met hoeren in de weer geweest.... Dus je conclusie is voorbarig en vooral erg dom.
Hup, aan het werk!
pi_33164303
De achterliggende gedachte dat ze het werk doen... Omdat ze een mobieltje willen onveilige seks hebben. Dat is ontzettend stom en die mensen die zo'n meisje neuken zijn al helemaal erg!
Eens?
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:04:20 #233
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33164360
Slim is het niet, maar ik zie wel in hoe het allemaal zo ver komt. Als ze wat afgeven aan familie dan is dat vrijwillig, de familie weet immers niet dat ze de hoer uithangen.
Hup, aan het werk!
pi_33164581
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:04 schreef Ciurlizza het volgende:
Slim is het niet, maar ik zie wel in hoe het allemaal zo ver komt. Als ze wat afgeven aan familie dan is dat vrijwillig, de familie weet immers niet dat ze de hoer uithangen.
Ik zie ook wel in hoe het zover komt, maar neem het mensen die dit goedpraten en er zelf aan meedoen wel kwalijk.
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:13:25 #235
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33164623
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:11 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik zie ook wel in hoe het zover komt, maar neem het mensen die dit goedpraten en er zelf aan meedoen wel kwalijk.
Ik praat het niet goed, ik kijk verder dan mijn neus lang is en dat is voor jou reden om mij uit te maken voor hoerenloper.

Het leven moet makkelijk zijn met zo'n plaat voor je hoofd.
Hup, aan het werk!
pi_33164723
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:13 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Ik praat het niet goed, ik kijk verder dan mijn neus lang is en dat is voor jou reden om mij uit te maken voor hoerenloper.

Het leven moet makkelijk zijn met zo'n plaat voor je hoofd.
Voel je je nu aangesproken? Ik dacht idd eerst dat je een hoerenloper was omdat:
quote:
In Fortaleza wordt dat weleens betaald, in andere ontwikkelingslanden door zakenlui en Westerlingen op vakantie ook....

Die meiden werken voor zichzelf. Zeggen tegen hun familie dat ze in de horeca werken (restaurantje ofzo)...

Een pooier hebben ze niet. Ze werken vrijwel allemaal voor zichzelf. Misschien dat sommige meiden in clubs een pooier hebben... maar de meesten niet. Zelfstandig werken levert veel meer op.

Studeren kost geld...
...dit een beetje overkomt alsof je er wel ervaring in hebt. Oké, je zegt dat dat niet zo is. Ik geloof je.

Maar ik had het nu meer tegen andere mensen in dit topic en in het algemeen die sekstoerisme (met minderjarigen) goedpraten.
  zaterdag 17 december 2005 @ 17:31:41 #237
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33165064
Ik ben veel in het buitenland geweest en dan zie je weleens wat ja...
Hup, aan het werk!
pi_33211722
Iedereen die het finaal afkeuren zijn wel moraalridders. lekker makkelijk kletsen van achter je pc-tje in het warme westen.

Wat zou jij doen als je kon kiezen tussen 10 tot 12 uur per dag in een donkere 'sweatroom' textiel in elkaar naaien of een uurtje of wat met een westerling op het terras zitten en wat 'diensten' verlenen... Nou?
pi_33215916
Jij zou je principes overboord zetten?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33216947
Even wat stukjes plaatsen...
quote:
Uitbuiting van kinderen is een groot probleem in Brazilië. Brazilië heeft het op een na hoogste aantal minderjarigen dat in de kinderprostitutie werkt ter wereld. Van de 7 tot 12 miljoen straatkinderen in Brazilië werkt een half miljoen meisjes onder de 19 jaar als prostituée. Sommige kinderen worden door hun ouders gedwongen te bedelen of snoep te verkopen en het geld aan hen terug te geven. Ongeschoolde onderwijzers, ontoereikende voorzieningen en slechte methodes zijn enkele redenen waarom Brazilië het hoogste percentage studie-uitval heeft van heel Latijns-Amerika. Van alle Brazilianen boven de 25 jaar heeft meer dan 40% geen onderwijs genoten. Het aantal leerlingen is laag in onherbergzame gebieden, terwijl door verhuizing van het platteland naar de stad de beschikbare scholen juist overstelpt worden met leerlingen.

In de meeste gevallen zijn de levensomstandigheden van de Braziliaanse kinderen van een zeer laag niveau. De medische voorzieningen zijn absoluut ontoereikend. Parasitaire ziekten en infectieziekten zijn de oorzaak van hoge sterftecijfers. Slechte hygiëne, voedseltekorten en gebrek aan schoon water staan verbeteringen in de gezondheidstoestand op lange termijn en het voorkomen van ziekten in de weg. Slechte voeding is de voornaamste factor van sterfte onder baby's en kleine kinderen.
quote:
Bijna dagelijks trekken de educadores da rua (jongerenwerkers op straat) van de hulporganisatie Casa de Passagem (doorgangshuis) de rosse buurten van Recife in, een tas met condooms over de schouder. Tien jaar geleden richtte de advocate Ana Vasconcelos de organisatie op. Sinds die tijd zijn de problemen gegroeid. ,,Veel meisjes die op straat blijven halen de twintig niet: complicaties bij abortus, drugs, moord en zelfmoord zijn de voornaamste doodsoorzaken'', zegt Vasconcelos in haar kantoor.
quote:
Volgens een parlementaire onderzoekscommissie telde Brazilië in 1994 een half miljoen minderjarige prostituees. In toeristensteden als Salvador en Recife komt sekstoerisme veel voor. Het aantal minderjarigen in de prostitutie is de afgelopen jaren in Brazilië toegenomen. Sekstoeristen uit het buitenland vormen een klein, maar in het oog springend deel van de klanten. De organisatie ChildRight Worldwide in Amsterdam schat dat vanuit Nederland jaarlijks tienduizend mannen voor kinderseks naar het buitenland gaan. Naast Brazilië zijn Thailand, Sri Lanka, de Filippijnen en Vietnam bekende bestemmingen. Favoriet in Brazilië zijn badplaatsen aan de noordoostkust als Salvador, Natal en de haven- en toeristenstad Recife.
quote:
In industriegebieden, waar arbeiders ver van hun gezin wonen, tippelen kinderen op straat of werken in nachtclubs. In goudzoekersdorpen in het Amazonegebied 'verhuren' ouders soms hun kinderen aan bordelen. De kwaliteitskrant Folha de Sao Paulo berichtte in 1992 als eerste over circa 25.000 jonge 'seksslavinnen' die in goudzoekerskampen leefden. Na aanhoudende berichten besloot de regering tot ingrijpen. Eenheden van de militaire politie overvielen tijdens een bliksemactie het goudzoekersdorp Cuiú Cuiú. Eigenaren van nachtclubs werden gearresteerd; de kinderen, in de leeftijd van dertien tot zeventien jaar, kwamen vrij. Maar de operatie bleef beperkt tot één dorp. ,,Het was een show om de publieke opinie gerust te stellen, in feite verandert er niets'', aldus de krant.
quote:
Toch is de vraag van de klanten niet de enige reden voor de omvangrijke jeugdprostitutie. Hulporganisaties zien ook armoede en seksueel misbruik op jonge leeftijd als belangrijke oorzaken. ,,De overeenkomsten in de verhalen van minderjarige prostituees zijn frappant'', zegt Sizue Imanishi, medewerker van UNICEF, het Kinderfonds van de Verenigde Naties. ,,Ze komen uit arme gezinnen en hebben thuis met seksueel geweld te maken gehad.'' Volgens onderzoekers van een kinderopvangcentrum in de kustplaats Fortaleza zijn acht van de tien minderjarige prostituees op jonge leeftijd door een (stief)vader, oom of zwager seksueel misbruikt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33218152
quote:
Op maandag 19 december 2005 14:37 schreef erodome het volgende:

Even wat stukjes plaatsen...

[..]
awh dat is triest
pi_33218871
Het laat even heel duidelijk zien dat het gebaggataliseer hier nogal misplaast is....

Een half miljoen kinderen in de prostitutie in brazilie zou ik geen klein probleempje noemen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33219249
Ik zie best in dat er in Brazilië sprake is van een probleem, maar seksslaven van goudzoekers hebben weinig te maken met sekstoerisme in Fortaleza, net zo min als de straatkinderen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33219312
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zie best in dat er in Brazilië sprake is van een probleem, maar seksslaven van goudzoekers hebben weinig te maken met sekstoerisme in Fortaleza, net zo min als de straatkinderen.
De straatkinderen gaan daarheen om in het sexstoerisme deel te nemen, maar goed....

Het zijn er maar een half miljoen waarvan de meeste de 20 niet halen...
pi_33219373
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:33 schreef erodome het volgende:

[..]

De straatkinderen gaan daarheen om in het sexstoerisme deel te nemen, maar goed....

Het zijn er maar een half miljoen waarvan de meeste de 20 niet halen...
Ze gaan daar met het vliegtuig heen natuurlijk. Volgens mij is het toch echt een andere groep die daar om geld te verdienen door met Westerlingen te wippen.
pi_33219609
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef erodome het volgende:

[..]

En nee ik wil niet dat ze dood gaan, ik wil dat ze een kans krijgen in dit leven, scholing, dat soort zaken, wordt hard aan gewerkt door vele hulporganisatie's, die meiden zijn kapot zeg, heb je echt nog nooit een serieus programma gezien over dit soort onderwerpen waar ze met zulke meisjes spreken, het is echt intriest en de man die daarop kruipt is in mijn ogen een monster, sorry...

Waar ios je menselijkheid als je andere mensen dit aandoet en jezelf goedpraat met ja maar nu leven ze een dag langer, ga toch heen zeg...
En wat is jouw bijdrage aan de preventie van dit soort praktijken in het buitenland? Behalve hysterisch op FOK! verkondigen dat je dit afkeurt.
  maandag 19 december 2005 @ 18:46:16 #247
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_33222223
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:44 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

En wat is jouw bijdrage aan de preventie van dit soort praktijken in het buitenland? Behalve hysterisch op FOK! verkondigen dat je dit afkeurt.
Ze voorkomt dat mannen naar brazilie gaan omdat ze het ook hier kunnen krijgen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_33222585
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ze voorkomt dat mannen naar brazilie gaan omdat ze het ook hier kunnen krijgen
Daar los je de problemen van die meiden echt niet mee op. Het is symptoombestrijding.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_33223396
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:44 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Ik doe weleens wat voor dit soort organisatie's, betaal mee bv, maar stuur ook brieven en dat soort zaken, kortom, doe wat ik kan met de beperkte middelen die ik heb, als ik dit jaar de loterij win zal ik meer doen, heb ik dan je goedkeuring????
  maandag 19 december 2005 @ 19:44:18 #250
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33223510
Zo'n brief sturen... dat helpt echt volgens mij
Hup, aan het werk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')