quote:Op maandag 12 december 2005 12:30 schreef daNpy het volgende:
En weer een Eindhovens auto topic
Ladies, pass by
Trekken misschien wel, maar er zitten ook bochten in zo'n circuitquote:Op maandag 12 december 2005 12:58 schreef r8ality het volgende:
Whehe, met een fatsoenlijk gekietelde 240 turbo trek ik al die bmw's stront voor hun ogen.
Voor het geld van dat setje schijven en koni geel kun je al één of meerdere behoorlijke BMW's kopenquote:Op maandag 12 december 2005 13:12 schreef r8ality het volgende:
Koni geel eronder en een setje v70r schijven + klauwen. Gaan met die banaan..
Voorlopig heb jij nog een Volvo met de versnelling van een Cita ... dus niet zo'n bakkus jij!quote:Op maandag 12 december 2005 12:58 schreef r8ality het volgende:
Whehe, met een fatsoenlijk gekietelde 240 turbo trek ik al die bmw's stront voor hun ogen.
Ik ookquote:Op maandag 12 december 2005 13:23 schreef daNpy het volgende:
Ik had het nog over de fictieve 240 die "elke" BMW eruit gaat trekken![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef blieblie het volgende:
Ik 26inch spaakvelgen.
Wel met een slag erin.
Druk @ stage?quote:Op maandag 12 december 2005 14:31 schreef blieblie het volgende:
Wisten jullie dat:
De eerste 999 topics van Fok! op slot zitten?
Op die 240 van ons pa zit 18inch. Prutserquote:Op maandag 12 december 2005 13:35 schreef blieblie het volgende:
Als je V70R rijmschijven + Klauwen pakt mag je gelijk over op 17inch velgen.
Anders pastut nie.
Nou vooruit, een 535d, een 740i of een M-serie wordt inderdaad lastigquote:Op maandag 12 december 2005 13:23 schreef daNpy het volgende:
Ik had het nog over de fictieve 240 die "elke" BMW eruit gaat trekken![]()
Buy before you talkquote:Op maandag 12 december 2005 16:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou vooruit, een 535d, een 740i of een M-serie wordt inderdaad lastig.
Gaaf johquote:Op maandag 12 december 2005 16:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Op die 240 van ons pa zit 18inch. Prutser.
En het is zeker niet in je op gekomen om de camera te testen in de winkel zodat je ons nu kan verblijden met een foto van je blonde honingquote:Op maandag 12 december 2005 16:19 schreef FlowDesign het volgende:
Na een leuke sjanzpartij met een blonde mediamarktmeid heb ik weer een nieuwe digicam
Ferry na een permanentje?quote:
Goeie reclamecampagne geweest..bij blonde honing denk ik nog steeds aan Heinekenquote:Op maandag 12 december 2005 16:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
En het is zeker niet in je op gekomen om de camera te testen in de winkel zodat je ons nu kan verblijden met een foto van je blonde honing.
Hey hey heyquote:
Ok ok...Ferry na een permanentje en 2 kratjes limonade smirnoff icequote:Op maandag 12 december 2005 18:39 schreef febster het volgende:
[..]
Hey hey hey
Ik ben nog nét wel iets knapper hoor
Denk toch dat je blij moet zijn dattie dat niet gedaan had...quote:Op maandag 12 december 2005 16:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
En het is zeker niet in je op gekomen om de camera te testen in de winkel zodat je ons nu kan verblijden met een foto van je blonde honing.
Je adres is?quote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef Juup© het volgende:
Zoo, net even drie kratten grolsch gehaald. Ik kan er dus weer een paar avondjes tegen
Vind je vrouw het niet jammer dat je je eigen adres weet? Nu kom je steeds terug van de honden uitlaten...quote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vind je vrouw het niet jammer dat je je eigen adres weet? Nu kom je steeds terug van de honden uitlaten...
komt hard aan dat bier...quote:
Moet nog beginnenquote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
komt hard aan dat bier...
PI Juup, PI
Post Icoon (die knipoog boven mijn bericht...newbie)quote:
Ow het was je nog niet opgevallen dat danny alleen maar aan auto's kan denken c.q. erover kan praten?quote:Op maandag 12 december 2005 18:25 schreef ArTiC het volgende:
weer geen ode aan meneer Frits in de TT
beetje jammer toch...
Tot net onder de navel was het ok, daaronder werd het iets minderquote:Op maandag 12 december 2005 18:59 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Denk toch dat je blij moet zijn dattie dat niet gedaan had...
Auto's?quote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow het was je nog niet opgevallen dat danny alleen maar aan auto's kan denken c.q. erover kan praten?
dan is het juist meer ipv minder toch?....heb je wat om tegen te slaan als je bezig bentquote:
Ik wist het al toen ik zag dat danny de laatste post van het vorige topic gedaan had..voorspelbaar?quote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow het was je nog niet opgevallen dat danny alleen maar aan auto's kan denken c.q. erover kan praten?
Deze neukteugels waren in mijn optiek iets te veel van het goedequote:Op maandag 12 december 2005 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan is het juist meer ipv minder toch?....heb je wat om tegen te slaan als je bezig bent
newbie ouwe lul.quote:Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Post Icoon (die knipoog boven mijn bericht...newbie)
Nu begin ik wel aan het bierquote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
komt hard aan dat bier...
PI Juup, PI
Nee, is dat zoquote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik kon niet zo'n geschikt plaatje vindenquote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef blieblie het volgende:
Die van jouw is dan wel weer zeer matig Floris.
Ja. Wanneer niet?quote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu begin ik wel aan het bier
[afbeelding]
Hier inzuipen met vrienden & vriendinnen, daarna naar de Stuntquote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef Juup© het volgende:
En wat gaan de mensen uit het EHVN topic met oud en nieuw doen?
Ik blijf thuis want krijg bezoek (geldt ook voor DuchessX).
T' is da'k een ouwe lul ben (en dat mijn vrienden minimaal 110km verder op wonen).quote:Op maandag 12 december 2005 23:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hier inzuipen met vrienden & vriendinnen, daarna naar de Stunt![]()
![]()
![]()
Why is that?quote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
en dat mijn vrienden minimaal 110km verder op wonen
Omdat ik aan aantal jaar geleden naar EHVN verhuisd ben en hier nog geen vrienden heb. Wel een "stam"kroeg waar ik aan paar keer per jaar komquote:
Boudewijn de Grootquote:En je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij
Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
En je kunt niets zeker weten want alles gaat voorbij
Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
blieblie is aliveeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef blieblie het volgende:
Vrienden krijg je niet, vrienden maak je.
Dus hup! Aan het werk jij! (En anders mag je niet zeuren en moet je gewoon met oud en nieuw de trein naar limbabwe pakken met O&N en daar ergens gezellig met Duchess in een hotelletje in de buurt van je roots overnachten)
[..]
Boudewijn de Groot.
OMG! Meesterlijk topic!!quote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef FlowDesign het volgende:
"wat zei hij?" "Niks!"!!11one22!!1
!111!!
Ik kom hoogstwaaschijnlijk niet met O&N naar Joostquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
OMG! Meesterlijk topic!!
Overigens even over O&N; ik verbaasde me even over het antal mensen wat zegt bij jullie langs te komen... te weten:
Zo wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
OMG! Meesterlijk topic!!
Overigens even over O&N; ik verbaasde me even over het antal mensen wat zegt bij jullie langs te komen... te weten:
-Moi
-Joost
-Jij
-Ben
-Linda
-Carla
-Bart (?)
-Kim (?)
-Danny
-Muts-van-Danny
-Erik
-Muts-van-Erik (wie in godsnaam?)
-Debby
Zit ik een beetje in de richting, of is het nóg erger??
Als dat zo doorgaat wordt het druk
Nah ... wordt gezellig danquote:
Watje .. jij moet zeker ook met je vriendinnetje vierenquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik kom hoogstwaaschijnlijk niet met O&N naar Joost
Normaliter heb je een knopje waarmee je kan overschakelen van gas naar benzine en andersom....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef Mex_ het volgende:
Ik heb nu een 307 op gas maar heb geen idee wat er gebeurt als de gastank van het ding leeg is, gaat hij dan automagisch over op benzine..? Komend weekend ritje van 650km naar Duitsland waar de benzinepompen niet echt dik bezaaid zijnDus wel fijn om van te voren te weten.
Op het vol/leeg indicatortje zit inderdaad een knopje, alleen nog niet ingedrukt. Zal het zo eens proberen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Normaliter heb je een knopje waarmee je kan overschakelen van gas naar benzine en andersom....
Thuiswerken...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:43 schreef febster het volgende:
Project en nog wat lessen...
tiesto live sucks big timequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:07 schreef blieblie het volgende:
Tiesto live in HMH![]()
.
Wel irritant trouwens dat heel soms tussendoor een onderbreking zit in de set, Ferry.
wat blieblie zei...quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat ik aan aantal jaar geleden naar EHVN verhuisd ben en hier nog geen vrienden heb. Wel een "stam"kroeg waar ik aan paar keer per jaar kom).
Jazeker, ik ga zo die kaarten scoren, is het voor meneer frits, of ad?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:08 schreef amaranta het volgende:
mexie..lees jij je mail wel
neej voor de moeder van mijn baasquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:10 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Jazeker, ik ga zo die kaarten scoren, is het voor meneer frits, of ad?
Knopje rammen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef Mex_ het volgende:
Ik heb nu een 307 op gas maar heb geen idee wat er gebeurt als de gastank van het ding leeg is, gaat hij dan automagisch over op benzine..? Komend weekend ritje van 650km naar Duitsland waar de benzinepompen niet echt dik bezaaid zijnDus wel fijn om van te voren te weten.
Ja maar gas-expert enzo.quote:
Nee, ik ga met mijn vriendin naar andere AutoFans leden, daar had ik eerder een afspraak mee voordat ik wist dat het bij Joost en Flow gehouden zou wordenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Watje .. jij moet zeker ook met je vriendinnetje vieren
Ik zweer het je, vriendinnen verpesten heel je sociale kring als je niet oppast (voobeeld: Bart)
Nee; als je je vrinden wil houden ... doe als ik: blijf vrijgezel
gas-expertquote:
niks gezellig aanquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:14 schreef daNpy het volgende:
't Is dan tevens de verjaardag van een AutoFans lid, welke ook mee doet aan het BMW project.
Dus lijkt het me wel gezellig om daar meteen oud en nieuw te vieren met andere vrienden
Je merkt het wel bij het optrekken, als ie dan wat in gaat houden dan weet je dat je gas bijna op is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef Mex_ het volgende:
In overleg met Ben heb ik besloten om Bart en Kim niet uit te nodigen.quote:
Vind ik niet echt leuk eerlijkgezegt....quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In overleg met Ben heb ik besloten om Bart en Kim niet uit te nodigen.
Ik weet niet hoe jij en Joost daar over denken, maar ik heb er gewoon geen zin in.
Tsja, maar dan issie er toch niet bij. En ik ga hem niet uitnodigen en er bij zeggen dat Kim niet mag komen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Vind ik niet echt leuk eerlijkgezegt....
Nodig dan Bart wél uit en Kim niet ofzo, dan weet je ook bijna zeker dat Bart niet komt, maar dan is ie tenminste wel uitgenodigd. Politiek correct noemen ze dat...
Maarja, jullie feestje dus je moet het allemaal zelf weten.
Als je alleen die jongen uitnodigt dan neemt hij denk ik gewoon aan dat zijn vriendin ook welkom is hoor... Of je moet het er expliciet bijzeggen en dat is toch wel errug lullig...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Vind ik niet echt leuk eerlijkgezegt....
Nodig dan Bart wél uit en Kim niet ofzo, dan weet je ook bijna zeker dat Bart niet komt, maar dan is ie tenminste wel uitgenodigd. Politiek correct noemen ze dat...
Maarja, jullie feestje dus je moet het allemaal zelf weten.
Waarom niet? Dat is toch zeker het probleem... iedereen wil Kim er niet bij hebben omdat het een irritante saaie trol is, maar Bart mag toch wel komen? Zeg dan gewoon waar het op staat ... doe ik met mijn verjaardag ook altijd; "Bart je bent van harte welkom, maar waag het niet om die kabouter mee te nemen!" ... werkt altijd primaquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tsja, maar dan issie er toch niet bij. En ik ga hem niet uitnodigen en er bij zeggen dat Kim niet mag komen.
Iets zegt mij dat dat met O&N niet gaat werkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:53 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is toch zeker het probleem... iedereen wil Kim er niet bij hebben omdat het een irritante saaie trol is, maar Bart mag toch wel komen? Zeg dan gewoon waar het op staat ... doe ik met mijn verjaardag ook altijd; "Bart je bent van harte welkom, maar waag het niet om die kabouter mee te nemen!" ... werkt altijd prima
Maar Bart zei gister nog tegen me dat ie wel zin had om te komen, alleen dat ie nog met Kim moest overleggen (kut vriendinnetjes). toen ik zei dat dat toch nergens voor nodig is, werd hij een beetje gepikeerdquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat met O&N niet gaat werken
Ik zou eerder verbaasd zijn als ie dat niet zou wetenquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:13 schreef daNpy het volgende:
Bij mijn verjaardag vroeg hij nogmaals of Kim ook mocht komen, alsof ie wéét dat sommige mensen een hekel aan d'r hebben
Sarcasme Lau, sarcasmequote:Op dinsdag 13 december 2005 13:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik zou eerder verbaasd zijn als ie dat niet zou weten
Ahum ja, vlgens mij hebben we het allemaal wel eens tegen minstens een van hen beiden gezegd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik zou eerder verbaasd zijn als ie dat niet zou weten
Je ouders verhuizen nog steeds mee?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:51 schreef Inu het volgende:
Jullie gaan snelHeb net alvast twee ikea-tassen volgeladen met boeken en wat kleren enzo
Let the moving begin! Nu alleen nog even wachten tot mn vader terug is uit het buitenland en hierheen kan komen met de auto
Ik ga met O&N met een stel vriendinnen van mij en vrienden van Job bij Job zitten, vuurwerk afsteken en dan naar Rotterdam
Jupquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:52 schreef FlowDesign het volgende:
Okkie komt misschien ook, toch Okkie?
Relaaaaaxquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:56 schreef amaranta het volgende:
wink wink
blie blie
sms eens terug!
Ik voorzie een mooie relatie in de toekomst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vrijdag redelijk vrij eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je ouders verhuizen nog steeds mee?.
Tssss.... Mazzelpik.
[..]
Jup. Als dat mag tenminste
.
Joost! Moet jij vrijdag werken?
[..]
Relaaaaax.
Daar sluit ik me dan wel bij aanquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:32 schreef r8ality het volgende:
Eigenlijk is ze niet welkom, maar om vervelende situaties uit te sluiten mag ze wel komen. Je hoeft uiteraard geen woord tegen d'r te zeggen en drinken pakt Bart maar lekker zelf voor d'r (), but I don't really care.
Hmmm... Dan ga ik wel zelf kokenquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag redelijk vrij eigenlijk.
tja, het is mijn schuld niet dat jij afgelopen zaterdag liever achterin de boston bleef staan dan dat je bij ons kwam staan...quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:41 schreef febster het volgende:
Hey, ik mis iets, vertel, en ik verveel me hier toch de pleuris dus ja
Sinds wanneer trouwens is een persoonsvorm, de naam geworden voor het verschil tussen zwakke en sterke werkwoorden
Gaat dat over die vriendin van je?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
tja, het is mijn schuld niet dat jij afgelopen zaterdag liever achterin de boston bleef staan dan dat je bij ons kwam staan...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:46 schreef febster het volgende:
[..]
Gaat dat over die vriendin van je?
Leuk ... context?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:35 schreef blieblie het volgende:
[[url=http://xs59.xs.to/pics/05502/wtf2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url].
Daar heb ik meen ik, iets over gehoord jaquote:
VWquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee Danny, dat heeft niks met een VW G lader te maken
Stuur Bart ff een mailtje dan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:32 schreef r8ality het volgende:
Eigenlijk is ze niet welkom, maar om vervelende situaties uit te sluiten mag ze wel komen. Je hoeft uiteraard geen woord tegen d'r te zeggen en drinken pakt Bart maar lekker zelf voor d'r (), but I don't really care.
Wel kleiner maar zelfde resolutie.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat scherm is kleiner dan van een S100 neem ik aan. Ofnie?
Wat doen we eigenlijk met vuurwerk/drank/eten? Spreken we iets af van wie wat meeneemt?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Stuur Bart ff een mailtje dan.
Hey! 't is hier GVD geen MSN hè....quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:33 schreef amaranta het volgende:
Blieblie?
Uhhh... Joost en ik zullen zowieso wel voor het eten zorgen denk ik, maar feel free om iets mee te nemen. Ook kopen we een aantal flessen van die litchee-champagnequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:32 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Wat doen we eigenlijk met vuurwerk/drank/eten? Spreken we iets af van wie wat meeneemt?
Ik rij wel mee ... zolang ik met niet met het vuurwerk de grens over hoefquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Uhhh... Joost en ik zullen zowieso wel voor het eten zorgen denk ik, maar feel free om iets mee te nemen. Ook kopen we een aantal flessen van die litchee-champagne![]()
Eigenlijk wilden we ook nog in Belgie vuurwerk halen, maar dan moeten we met 2 auto's.
Zo dus. Overigens is auto nr. 1 de verkenner, nergens politie dan rijdt auto 2 een minuut later de grens over.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik rij wel mee ... zolang ik met niet met het vuurwerk de grens over hoef
Ik neem aan dat je "de grote wisseltruc" wil gebruiken?
't is trouwens; litchi, leechee, lychee of lichi .... maar geen litchee![]()
Maar hoe je het ook spelt, het is niet te zuipen... ik neem wel een fles of 2 fatsoenlijke Spaanse Cava mee
Ik zou een combi van beide trucs gebruikenquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zo dus. Overigens is auto nr. 1 de verkenner, nergens politie dan rijdt auto 2 een minuut later de grens over.. Overigens wordt auto 2 zowiezo een oude Volvo, dat wordt iets minder snel aangehouden schat ik
.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:57 schreef Mex_ het volgende:
Verse Wolfenstein voor op de PPC
http://pocketinsanity.sourceforge.net/content/view/25/38/
[afbeelding]
[afbeelding]
Download
Nee ... alle bovengenoemde mogen, alleen die van Flow nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zo dus. Overigens is auto nr. 1 de verkenner, nergens politie dan rijdt auto 2 een minuut later de grens over.. Overigens wordt auto 2 zowiezo een oude Volvo, dat wordt iets minder snel aangehouden schat ik
.
Tis maar een ideetje, maar bijv. met een ietwat foute auto (jammer dat Floris zijn Clio niet meer heeft), vuurwerk halen, paar kilometer van de vuurwerk zaak de boel overladen in Volvo, de auto die vuurwerk gehaald heeft naar grens rijden, kijken of er politie hapt en dan pas met de volvo verder. Ze willen ook wel eens bij de vuurwerkzaak zelf rond hangen om vervolgens kenteken door te geven aan de grens.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
.
Zeggikquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee ... alle bovengenoemde mogen, alleen die van Flow niet
Maareh, ik zou gaan voor de wisseltruc en die valt te combineren met jullie manier:
1 auto rijdt naar de winkel, de 2e auto wacht een paar kilometer verderop bij een tankstation oid. De politie controleert namelijk bij de winkels op Nederlandse kentekens ... die worden doorgegeven aan de Ned. politie zodat de betreffende auto over de grens kan worden aangehouden. Vervolgens rijdt de 'ge-tagde' (ik tag, jij tagt, wij tagen) auto naar dat pompstation, laad de handel over in auto nr. 2 en auto 1 rijdt richting Nederland. Laat de politie die auto dan maar lekker controlleren, in de tussentijd kan auto nr. 2 mooi de grens over
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:58 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zou een combi van beide trucs gebruiken![]()
U don't get it ... auto nr. 1 is tegelijk jouw 'scout'quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:04 schreef r8ality het volgende:
Ben jij vuurwerk-expert ofzo?.
Maar die manier is niet foul-proof. Auto 2 kan alsnog aangehouden worden bij de grens, ook al is ie niet getagd. Met mijn methode kan het gewoon niet fout gaan.
De Clio in mijn verhaal speelt dan gewoon als lokaas doordat hij EN misschien getagged is EN vooroprijdt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:04 schreef r8ality het volgende:
Ben jij vuurwerk-expert ofzo?.
Maar die manier is niet foul-proof. Auto 2 kan alsnog aangehouden worden bij de grens, ook al is ie niet getagd. Met mijn methode kan het gewoon niet fout gaan.
Dat is meer een 3-dubbele combinatie tactiek danquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
De Clio in mijn verhaal speelt dan gewoon als lokaas doordat hij EN misschien getagged is EN vooroprijdt.
Zie edit. Foul-proof kan ook, is gewoon Engels hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:06 schreef omegaproject het volgende:
[..]
U don't get it ... auto nr. 1 is tegelijk jouw 'scout'
Bovendien kan jouw manier veel makkelijker fout gaanStel de politie staat wel te controlleren, denk je niet dat het opvalt dat er dan een auto ineens niet de grens over rijdt, of omdraait ofzo. Plus dat ze niet altijd stilstaan bij de grens ofzo, maar langs de verschillende opritten van de snelweg rijden.
Overigens is het 'fool-proof' ~ zelfs een 'fool' kan het niet laten mislukken.
Die controleren ze ook hoor. En ook al heb je een Belgische auto, je wilt naar Nederlands grondgebied met vuurwerk wat hier illegaal is. Altijd fout dus.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:09 schreef blieblie het volgende:
Je kan overigens ook gewoon een Belgische auto regelen.
Heb ik een paar jaar geleden gedaan.
Zat ik ook aan te denken. Buurman van m'n ouders heeft een XC90 met Belgisch kentekenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:09 schreef blieblie het volgende:
Je kan overigens ook gewoon een Belgische auto regelen.
Heb ik een paar jaar geleden gedaan.
Dat was voor een kennis die op de route woontquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:11 schreef daNpy het volgende:
Jorrit heeft 20 lawine pijlen gekocht
Overigens heb je heel wat aan de politie uit te leggen als je het gekochte vuuurwerk niet meer in je auto hebt liggen, terwijl ze hebben gezien dat je het in aan het laden was.
Ja idd. Of je even je maten wil aangevenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:11 schreef daNpy het volgende:
Jorrit heeft 20 lawine pijlen gekocht
Overigens heb je heel wat aan de politie uit te leggen als je het gekochte vuuurwerk niet meer in je auto hebt liggen, terwijl ze hebben gezien dat je het in aan het laden was.
Foul-proof is inderdaad goed engels, alleen heeft het dan een andere betekenis. Dan betekend het namelijk 'bewijs waar iets niet mee klopt'.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:09 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zie edit. Foul-proof kan ook, is gewoon Engels hoor.
Dan heb ik me vergist in de betekenisquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:13 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Foul-proof is inderdaad goed engels, alleen heeft het dan een andere betekenis. Dan betekend het namelijk 'bewijs waar iets niet mee klopt'.
Dus kan het in dit geval niet
Je kwam uit de Ardennen en kennissen uit Belgie hadden gevraagd of je wat vuurwerk voor ze mee wilde nemen uit ***** ? Als je dat lang genoeg volhoudt kunnen ze je nix maken lijkt mij.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:13 schreef daNpy het volgende:
Precies, ze keren hem helemaal om en naderhand mag je alsnog uitleggen waar het spul is.
Beetje 100km omrijden voor een beetje vuurwerkquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan heb ik me vergist in de betekenis.
Maar goed, het tot laat verblijven in BE lijkt me de beste oplossing. Of via DLD terugrijden. Zou dat werken? Of staat de Polizei ook vuurwerk tegen te houden?
En nee je hebt je niet vergist in de betekenis, maar in de spellingquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar goed, het tot laat verblijven in BE lijkt me de beste oplossing. Of via DLD terugrijden. Zou dat werken? Of staat de Polizei ook vuurwerk tegen te houden?
Anders op een Domino's scootertje (is in het verleden al eens gedaan trouwensquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar staan ze met die vette off-the-road motorenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:16 schreef Mex_ het volgende:
Zijn er geen bospaadjes ofzo? In Budel of Budelschoot kun je volgens mij al makkelijk de grens over, ik kan me niet indenken dat ze daar gaan controleren.
Zoals ik al zei, ze staan vooral bij de opritten naar de snelweg. Bij de grens zelf valt het wel mee over het algemeen. Wat je het beste qua scouting kan doen is een paar keer tussen Weert en en Valkenswaard de snelweg op en af rijden, kijken waar ze staan, en dan doorgeven welke oprit veilig isquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:21 schreef r8ality het volgende:
Het probleem is niet alleen maar de grens zelf, ik gok dat ze zelfs tot net onder Eindhoven nog controleren of in ieder geval grensoverschrijdende snelwegen patrouilleren op volgeladen stationauto's.
De vuurwerk-AIVDquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:22 schreef blieblie het volgende:We praten hierover alsof ze met het hele leger controleren op vuurwerk
.
En dan zal je zien dat we uiteindelijk DE tactiek hebben en er een vuurwerknazi meeleest.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:22 schreef blieblie het volgende:We praten hierover alsof ze met het hele leger controleren op vuurwerk
.
En dan zal je zien dat we uiteindelijk DE tactiek hebben en er een vuurwerknazi meeleest.
Dat gaat toch ondertussen wel digitaalquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:26 schreef daNpy het volgende:
Willem heeft toch zo'n politie scanner?
Kun je gelijk horen of ze de auto met het betreffende kenteken doorgeven naar de grenswachten
Want de politie is daar onopvallende in burger aanwezig bij de winkels, ze gaan natuurlijk niet met dienstauto en kleding voor de deur staan (mogen ze ook niet afaik)
C2000 is nog niet landelijk dekkend, in België hebben ze waarschijnlijk C1988 ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:40 schreef blieblie het volgende:
kunnen ze C2000 ook in Belgie gebruiken dan? Want dan moeten ze daar wel de infrastructuur voor hebben toch?
Wat is veel aangedaan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:47 schreef omegaproject het volgende:
Om even bij de TT te blijven:
Ik kan deze auto kopen ... 3k euri, goed onderhouden, veel aan gedaan en rijdt prima. 1986, niet-geblazen, 3.0i, 205Pk en uiteraard RWD .... hoor ik iemand circuit-auto zeggen?
Dat komt door haar ongeinteresseerde blik, en dr neusquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:04 schreef blieblie het volgende:
Der staan echt super veel vrouwen op die site die het NET niet hebben.
Dees bijv.:
[afbeelding]
Ze is NET niet knap.
Ik zou dr niet mee beginnen als beginners circuit auto, op de 1e plaat is 3k vrij veel geld, op de 2e plaats zullen onderdelen nogal prijzig zijn en plaatwerk zul je op een doorsnee sloperij niet vinden. Daarbij weegt het gevaarte ook nog eens ruim anderhalve tonquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:47 schreef omegaproject het volgende:
Ik kan deze auto kopen ... 3k euri, goed onderhouden, veel aan gedaan en rijdt prima. 1986, niet-geblazen, 3.0i, 205Pk en uiteraard RWD .... hoor ik iemand circuit-auto zeggen?
Nee gewoon qua technisch onderhoud. Alle 'supra-kwaaltjes' zijn aangepakt, net nieuwe uitlaat ed. hij is verder helemaal origineel. Ik hoor net trouwens dat het een targa is ... dus iets minder stijf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat is veel aangedaan?
Onderstel, remmerij aangepast?
Kuipstoelen, 4/5 puntsgordels?
Voor 3000 euro nog wel te doen... ik weet alleen niet hoe duur het onderhoud is voor zo'n wagen
Was laatst op discovery, een gezicht is knap als het symetrisch is..hmmzquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:09 schreef blieblie het volgende:
http://www.maxmodels.nl/people/p_m_portfolio.aspx?RowNo=78&PageNo=1&ID=61001
Sjaak H.
*Van bureaustoel afrolt van het lachen*
Dat doe ik nou ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Watje .. jij moet zeker ook met je vriendinnetje vieren
Ik zweer het je, vriendinnen verpesten heel je sociale kring als je niet oppast (voobeeld: Bart)
Nee; als je je vrinden wil houden ... doe als ik: blijf vrijgezel
Maar meestal geen extreem lelijke mensenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:57 schreef _DeBje_ het volgende:
Goh, in de gemiddelde HEMA-commercial/folder staan ook geen Naomi's of Heidi's he![]()
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:04 schreef blieblie het volgende:
Dees bijv.:
[afbeelding]
Ze is NET niet knap.
Heb jij geen neef ofzo die Bart Sipkens heet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:13 schreef daNpy het volgende:
Bij mijn verjaardag vroeg hij nogmaals of Kim ook mocht komen, alsof ie wéét dat sommige mensen een hekel aan d'r hebben
Ik zou het ook ontkennenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:49 schreef daNpy het volgende:
Nee.
Alle mode komt ooit terugquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:43 schreef omegaproject het volgende:
Ik vroeg me laatst trouwens al af waar ik die foto van Flow in zn blazer eerder gezien had .... nu weet ik het weer:
Zoek de verschillen
srry Flow ... moest ff ...
Voor mensen die net zo gedateerd zijn als de 'mode' wel jaquote:
Wanneer komt de grap?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voor mensen die net zo gedateerd zijn als de 'mode' wel ja![]()
Zal ik die even op komen eten?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:49 schreef blieblie het volgende:
Restecp voor mijn taart:
[afbeelding]
Nu nog in de oven.
Jaaa, oude Supra's zijn vehet. Verwacht wel wat onkosten though.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:47 schreef omegaproject het volgende:
En die komt dus never nooit mijn bed weer UIT ja.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:04 schreef blieblie het volgende:
Dees bijv.:
[afbeelding]
Ze is NET niet knap.
Alsof ze uberhaupt ooit je bed in komt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:07 schreef r8ality het volgende:
Inkoppers mogen achterwege blijven..
juist..jij photoplayt teveelquote:
De ring mag je toch wel op? Je verzekering geldt daar toch niet. Heb je alleen een autoambulance nodig + een plek om het ding te stallen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:01 schreef r8ality het volgende:
En benzine en wegenbelasting zijn vrij prijzig. Of je moet hem schorsen, maar dan mag je weer niet over de Ring. Keuzes.
De ring is gewoon een tolweg (met ongelimiteerde snelheid) hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:52 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De ring mag je toch wel op? Je verzekering geldt daar toch niet. Heb je alleen een autoambulance nodig + een plek om het ding te stallen.
Ze staan er anders vaak zat om herriemakers en gladde bandjes te bekeuren hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:56 schreef blieblie het volgende:
Jupz... Op de Ring moet je ook officieel APK e.d. hebben. In principe KAN de politie je daar bekeuren als je auto bijv. te veel herrie maakt of afgetapede koplampen heeft.
Al zien ze wel veel door de ogen natuurlijk.
Dan heb je geen kentekenplaat. Zodra jij een weg weet waar je op mag zonder kentekenplaat dan hou ik me aanbevolen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:01 schreef Mex_ het volgende:
Even kort door de bocht, als je verzekering op de ring toch niet geldt, dan kun je er toch net zo goed in een geschorste MAAR goed gekeurde auto gaan rondrijden.
Kort door de bocht zou ik niet doen op de ring...duurt wel ff voordat je alle bochten uit je hoofd geleerd hebt namelijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:01 schreef Mex_ het volgende:
Even kort door de bocht, als je verzekering op de ring toch niet geldt, dan kun je er toch net zo goed in een geschorste MAAR goed gekeurde auto gaan rondrijden.
Ergo, je kunt dus net zo goed geschorst rondrijden.. (Puur op de Ring, heen&terug op ambulance)quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kort door de bocht zou ik niet doen op de ring...duurt wel ff voordat je alle bochten uit je hoofd geleerd hebt namelijk
Antwoord: Nee, het kan wel ja...het mag niet. Op een willekeurige duitse snelweg waar je met ongelimiteerde snelheid mag rijden ben je ook niet verzekerd voor eventuele schade veroorzaakt door een hoge snelheid. Als jij je miata daar met 180 kp/h de vangrail induwt heb je een probleem (fysiek en financieel).
Dat kan dus wel, je kan ook niet met 200kph door een haarspeldbocht (al zou dat wel mogen).quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef r8ality het volgende:
Ja, als je maar wel een setje gele kentekenplaten erop schroeft kom je de ring wel op ja. Als je echter een ongeluk veroorzaakt ben je het haasje. Zowiezo eigenlijk wel, want de meeste verzekeraars hebben de ring apart in de polis staan (stelletje flikkers), mocht dat niet zo zijn, dan gooien ze het gauw op te hoge snelheid. Ook krom eigenlijk, want op een weg zonder snelheidslimiet KUN je niet te hard rijden.
Neej, want de Ring is openbare weg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ergo, je kunt dus net zo goed geschorst rondrijden.. (Puur op de Ring, heen&terug op ambulance)
Verzekerd ben je toch niet, dus daar gaat het me niet omquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:07 schreef r8ality het volgende:
Ja, als je maar wel een setje gele kentekenplaten erop schroeft kom je de ring wel op ja. Als je echter een ongeluk veroorzaakt ben je het haasje. Zowiezo eigenlijk wel, want de meeste verzekeraars hebben de ring apart in de polis staan (stelletje flikkers), mocht dat niet zo zijn, dan gooien ze het gauw op te hoge snelheid. Ook krom eigenlijk, want op een weg zonder snelheidslimiet KUN je niet te hard rijden.
En wie gaat dat kenteken natrekken? Voor zover dat al mogelijk is? Juist, niemand.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej, want de Ring is openbare weg.
Ik kan me niet voorstellen dat je wegkomt als je in een geschorste onverzekerde auto rondrijd op de Ring. Maar ik weet ook niet wat er wel gebeurd. Dus probeer het eens!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:11 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Verzekerd ben je toch niet, dus daar gaat het me niet om
Oke, puur theoretisch gezien mag het inderdaad niet. Einde discussie!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej, want de Ring is openbare weg.
quote:
Als jij in coma afgevoerd wordt omdat je een bocht verkeerd nam over de kop sloeg en ook nog tijdens je schuiver een motorfiets mee nam deeeeeeeeeeeeeenk ik dat er iemand toch wel je kenteken checkt. Bij de grotere ongelukken wordt ook gewoon een politieonderzoek gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
En wie gaat dat kenteken natrekken? Voor zover dat al mogelijk is? Juist, niemand.
Is het niet een beetje verdacht om een auto met een autoambulance naar de ring te rijden, daar eraf te rijden en vervolgens alsof er niets aan de hand is de ring op willen? Denk dat ze dan wel achterdochtig worden daar...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:13 schreef r8ality het volgende:
[..]
En wie gaat dat kenteken natrekken? Voor zover dat al mogelijk is? Juist, niemand.
Ik denk niet dat een doosnee duitser kan opmaken dat het ding geschorst is, het staat er in vrij kleine letters in het nederlands op. De verzekering geldt toch niet, dus daar wordt zowieso al niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je wegkomt als je in een geschorste onverzekerde auto rondrijd op de Ring. Maar ik weet ook niet wat er wel gebeurd. Dus probeer het eens!!
In dat geval hebben beide partijen 'pech', dat is het risico van de ring, de politie stopt daar geen of zeeeeeeeeer weinig tijd in.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als jij in coma afgevoerd wordt omdat je een bocht verkeerd nam over de kop sloeg en ook nog tijdens je schuiver een motorfiets mee nam deeeeeeeeeeeeeenk ik dat er iemand toch wel je kenteken checkt. Bij de grotere ongelukken wordt ook gewoon een politieonderzoek gedaan.
Als je de link niet geeft was het een nutteloze post ei!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Der is een andere welke langer duurt en stukken grappiger is.
Geen zin om em op te zoeken. Is iig ook met Haiduci.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je de link niet geeft was het een nutteloze post ei!
Ik heb 'm nog wel, zal 'm even ergens hostenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef blieblie het volgende:
[..]
Geen zin om em op te zoeken. Is iig ook met Haiduci.
je mag het ook tegen mij zeggen denk ikquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:19 schreef FlowDesign het volgende:
Joost zegt @ Mex_
Het is heel normaal om een voiture op een aanhanger oid naar de Ring te brengen.
Het ging in dit geval om een geschorste auto. Maar ik kan me ook voorstellen dat je niet in een benzinezuipende, lawaaierige, vering/demperloze, stijve, achterbankloze auto daar tig km heen wil rijden met 4 man/vrouwquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je mag het ook tegen mij zeggen denk ik
Dan snap ik het nut niet om een completely streetlegal auto per autoambulance naar de ring te rijden...dan kan je net zo goed met dat ding erheen rijden.
Omdat een streetlegal getunede auto gebouwd voor op de Ring wellicht minder prettig rijdt van Eindhoven naar de Ring?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je mag het ook tegen mij zeggen denk ik
Dan snap ik het nut niet om een completely streetlegal auto per autoambulance naar de ring te rijden...dan kan je net zo goed met dat ding erheen rijden.
Juistemquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:23 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Het ging in dit geval om een geschorste auto. Maar ik kan me ook voorstellen dat je niet in een benzinezuipende, lawaaierige, vering/demperloze, stijve, achterbankloze auto daar tig km heen wil rijden
Dan heeft ie waarschijnlijk weinig vullingen meer in z'n kiezenquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:27 schreef r8ality het volgende:
De kerel van deze site rijdt altijd in zijn 205je met kooi en stijve dempers naar de Ring.
Dat doet bijna iedereen met een circuitklare auto.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is het niet een beetje verdacht om een auto met een autoambulance naar de ring te rijden, daar eraf te rijden en vervolgens alsof er niets aan de hand is de ring op willen? Denk dat ze dan wel achterdochtig worden daar...
Ow die kende ik nog niet...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef Mex_ het volgende:
www.bartschouten.com/idiot.wmv
Dat gaat wat vlugger
En het is ook nog een Duitser ook!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Owja die mongool met z'n DJ Paul shirt![]()
Net of ik voor mijn plezier in een stijf afgeveerde rijstbak rijquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Omdat een streetlegal getunede auto gebouwd voor op de Ring wellicht minder prettig rijdt van Eindhoven naar de Ring?.
Lijkt me goed waardeloos, paar 100km in een auto met een super wegligging, geen luxe en keiharde stoelen.
Je moet voor je gevoel érgens bij horenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Net of ik voor mijn plezier in een stijf afgeveerde rijstbak rij
Geld speelt geen rol meer tegenwoordigquote:Op woensdag 14 december 2005 09:48 schreef blieblie het volgende:
De betere bannert voor Fok!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |