quote:Op maandag 12 december 2005 12:30 schreef daNpy het volgende:
En weer een Eindhovens auto topic
Ladies, pass by
Trekken misschien wel, maar er zitten ook bochten in zo'n circuitquote:Op maandag 12 december 2005 12:58 schreef r8ality het volgende:
Whehe, met een fatsoenlijk gekietelde 240 turbo trek ik al die bmw's stront voor hun ogen.
Voor het geld van dat setje schijven en koni geel kun je al één of meerdere behoorlijke BMW's kopenquote:Op maandag 12 december 2005 13:12 schreef r8ality het volgende:
Koni geel eronder en een setje v70r schijven + klauwen. Gaan met die banaan..
Voorlopig heb jij nog een Volvo met de versnelling van een Cita ... dus niet zo'n bakkus jij!quote:Op maandag 12 december 2005 12:58 schreef r8ality het volgende:
Whehe, met een fatsoenlijk gekietelde 240 turbo trek ik al die bmw's stront voor hun ogen.
Ik ookquote:Op maandag 12 december 2005 13:23 schreef daNpy het volgende:
Ik had het nog over de fictieve 240 die "elke" BMW eruit gaat trekken![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef blieblie het volgende:
Ik 26inch spaakvelgen.
Wel met een slag erin.
Druk @ stage?quote:Op maandag 12 december 2005 14:31 schreef blieblie het volgende:
Wisten jullie dat:
De eerste 999 topics van Fok! op slot zitten?
Op die 240 van ons pa zit 18inch. Prutserquote:Op maandag 12 december 2005 13:35 schreef blieblie het volgende:
Als je V70R rijmschijven + Klauwen pakt mag je gelijk over op 17inch velgen.
Anders pastut nie.
Nou vooruit, een 535d, een 740i of een M-serie wordt inderdaad lastigquote:Op maandag 12 december 2005 13:23 schreef daNpy het volgende:
Ik had het nog over de fictieve 240 die "elke" BMW eruit gaat trekken![]()
Buy before you talkquote:Op maandag 12 december 2005 16:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou vooruit, een 535d, een 740i of een M-serie wordt inderdaad lastig.
Gaaf johquote:Op maandag 12 december 2005 16:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Op die 240 van ons pa zit 18inch. Prutser.
En het is zeker niet in je op gekomen om de camera te testen in de winkel zodat je ons nu kan verblijden met een foto van je blonde honingquote:Op maandag 12 december 2005 16:19 schreef FlowDesign het volgende:
Na een leuke sjanzpartij met een blonde mediamarktmeid heb ik weer een nieuwe digicam
Ferry na een permanentje?quote:
Goeie reclamecampagne geweest..bij blonde honing denk ik nog steeds aan Heinekenquote:Op maandag 12 december 2005 16:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
En het is zeker niet in je op gekomen om de camera te testen in de winkel zodat je ons nu kan verblijden met een foto van je blonde honing.
Hey hey heyquote:
Ok ok...Ferry na een permanentje en 2 kratjes limonade smirnoff icequote:Op maandag 12 december 2005 18:39 schreef febster het volgende:
[..]
Hey hey hey
Ik ben nog nét wel iets knapper hoor
Denk toch dat je blij moet zijn dattie dat niet gedaan had...quote:Op maandag 12 december 2005 16:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
En het is zeker niet in je op gekomen om de camera te testen in de winkel zodat je ons nu kan verblijden met een foto van je blonde honing.
Je adres is?quote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef Juup© het volgende:
Zoo, net even drie kratten grolsch gehaald. Ik kan er dus weer een paar avondjes tegen
Vind je vrouw het niet jammer dat je je eigen adres weet? Nu kom je steeds terug van de honden uitlaten...quote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vind je vrouw het niet jammer dat je je eigen adres weet? Nu kom je steeds terug van de honden uitlaten...
komt hard aan dat bier...quote:
Moet nog beginnenquote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
komt hard aan dat bier...
PI Juup, PI
Post Icoon (die knipoog boven mijn bericht...newbie)quote:
Ow het was je nog niet opgevallen dat danny alleen maar aan auto's kan denken c.q. erover kan praten?quote:Op maandag 12 december 2005 18:25 schreef ArTiC het volgende:
weer geen ode aan meneer Frits in de TT
beetje jammer toch...
Tot net onder de navel was het ok, daaronder werd het iets minderquote:Op maandag 12 december 2005 18:59 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Denk toch dat je blij moet zijn dattie dat niet gedaan had...
Auto's?quote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow het was je nog niet opgevallen dat danny alleen maar aan auto's kan denken c.q. erover kan praten?
dan is het juist meer ipv minder toch?....heb je wat om tegen te slaan als je bezig bentquote:
Ik wist het al toen ik zag dat danny de laatste post van het vorige topic gedaan had..voorspelbaar?quote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow het was je nog niet opgevallen dat danny alleen maar aan auto's kan denken c.q. erover kan praten?
Deze neukteugels waren in mijn optiek iets te veel van het goedequote:Op maandag 12 december 2005 20:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan is het juist meer ipv minder toch?....heb je wat om tegen te slaan als je bezig bent
newbie ouwe lul.quote:Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Post Icoon (die knipoog boven mijn bericht...newbie)
Nu begin ik wel aan het bierquote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
komt hard aan dat bier...
PI Juup, PI
Nee, is dat zoquote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik kon niet zo'n geschikt plaatje vindenquote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef blieblie het volgende:
Die van jouw is dan wel weer zeer matig Floris.
Ja. Wanneer niet?quote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu begin ik wel aan het bier
[afbeelding]
Hier inzuipen met vrienden & vriendinnen, daarna naar de Stuntquote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef Juup© het volgende:
En wat gaan de mensen uit het EHVN topic met oud en nieuw doen?
Ik blijf thuis want krijg bezoek (geldt ook voor DuchessX).
T' is da'k een ouwe lul ben (en dat mijn vrienden minimaal 110km verder op wonen).quote:Op maandag 12 december 2005 23:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hier inzuipen met vrienden & vriendinnen, daarna naar de Stunt![]()
![]()
![]()
Why is that?quote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
en dat mijn vrienden minimaal 110km verder op wonen
Omdat ik aan aantal jaar geleden naar EHVN verhuisd ben en hier nog geen vrienden heb. Wel een "stam"kroeg waar ik aan paar keer per jaar komquote:
Boudewijn de Grootquote:En je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij
Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
En je kunt niets zeker weten want alles gaat voorbij
Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
blieblie is aliveeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef blieblie het volgende:
Vrienden krijg je niet, vrienden maak je.
Dus hup! Aan het werk jij! (En anders mag je niet zeuren en moet je gewoon met oud en nieuw de trein naar limbabwe pakken met O&N en daar ergens gezellig met Duchess in een hotelletje in de buurt van je roots overnachten)
[..]
Boudewijn de Groot.
OMG! Meesterlijk topic!!quote:Op maandag 12 december 2005 22:32 schreef FlowDesign het volgende:
"wat zei hij?" "Niks!"!!11one22!!1
!111!!
Ik kom hoogstwaaschijnlijk niet met O&N naar Joostquote:Op dinsdag 13 december 2005 08:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
OMG! Meesterlijk topic!!
Overigens even over O&N; ik verbaasde me even over het antal mensen wat zegt bij jullie langs te komen... te weten:
Zo wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:45 schreef omegaproject het volgende:
[..]
OMG! Meesterlijk topic!!
Overigens even over O&N; ik verbaasde me even over het antal mensen wat zegt bij jullie langs te komen... te weten:
-Moi
-Joost
-Jij
-Ben
-Linda
-Carla
-Bart (?)
-Kim (?)
-Danny
-Muts-van-Danny
-Erik
-Muts-van-Erik (wie in godsnaam?)
-Debby
Zit ik een beetje in de richting, of is het nóg erger??
Als dat zo doorgaat wordt het druk
Nah ... wordt gezellig danquote:
Watje .. jij moet zeker ook met je vriendinnetje vierenquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik kom hoogstwaaschijnlijk niet met O&N naar Joost
Normaliter heb je een knopje waarmee je kan overschakelen van gas naar benzine en andersom....quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef Mex_ het volgende:
Ik heb nu een 307 op gas maar heb geen idee wat er gebeurt als de gastank van het ding leeg is, gaat hij dan automagisch over op benzine..? Komend weekend ritje van 650km naar Duitsland waar de benzinepompen niet echt dik bezaaid zijnDus wel fijn om van te voren te weten.
Op het vol/leeg indicatortje zit inderdaad een knopje, alleen nog niet ingedrukt. Zal het zo eens proberen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Normaliter heb je een knopje waarmee je kan overschakelen van gas naar benzine en andersom....
Thuiswerken...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:43 schreef febster het volgende:
Project en nog wat lessen...
tiesto live sucks big timequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:07 schreef blieblie het volgende:
Tiesto live in HMH![]()
.
Wel irritant trouwens dat heel soms tussendoor een onderbreking zit in de set, Ferry.
wat blieblie zei...quote:Op maandag 12 december 2005 23:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Omdat ik aan aantal jaar geleden naar EHVN verhuisd ben en hier nog geen vrienden heb. Wel een "stam"kroeg waar ik aan paar keer per jaar kom).
Jazeker, ik ga zo die kaarten scoren, is het voor meneer frits, of ad?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:08 schreef amaranta het volgende:
mexie..lees jij je mail wel
neej voor de moeder van mijn baasquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:10 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Jazeker, ik ga zo die kaarten scoren, is het voor meneer frits, of ad?
Knopje rammen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:40 schreef Mex_ het volgende:
Ik heb nu een 307 op gas maar heb geen idee wat er gebeurt als de gastank van het ding leeg is, gaat hij dan automagisch over op benzine..? Komend weekend ritje van 650km naar Duitsland waar de benzinepompen niet echt dik bezaaid zijnDus wel fijn om van te voren te weten.
Ja maar gas-expert enzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |