Vorig jaar was het eerste jaar dat er een mooiste foto van het jaar wedstrijd was.quote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Puckzzz het volgende:
Persoonlijk ben ik van mening dat deze wedstrijd ook op de FP moet verschijnen, ik weet eerlijk gezegd niet of dat de voorgaande jaren ook is gebeurd.
quote:Op maandag 12 december 2005 15:13 schreef Schanulleke het volgende:
Dat is ook een leuke foto Puckzzz.
Ikzelf vind dit mijn mooiste van het afgelopen jaar. Zowel het moment als de scherpte op de juiste plek. Voor mij nog een toevalstreffer, maar ik hoop ze zo meer te gaan maken uiteraard.
[afbeelding]
Oh ja, die had ik ook nogquote:Op maandag 12 december 2005 14:25 schreef Schanulleke het volgende:
---8<---
@ compumess: Bij dit topic moest ik eigenlijk direct aan jouw foto denken met die zonsopgang met die molen.
quote:Op maandag 12 december 2005 15:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik ook nog![]()
Ga nog maar ff rustig de collectie doorbladeren!
[afbeelding]
Breedbeelduitvoering
Die bijenvanger van jou blijft ook geweldig!![]()
Wel leuk hoor die molen, maar wel erg saai en cliche vind ikquote:Op maandag 12 december 2005 15:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik ook nog![]()
Ga nog maar ff rustig de collectie doorbladeren!
[afbeelding]
Breedbeelduitvoering
Die bijenvanger van jou blijft ook geweldig!![]()
Pak gerust maar weer uit, jij maakt ook erg mooie ploaties!quote:Op maandag 12 december 2005 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz pakt haar boeltje maar weer in...geen schijn van kans tegen zoiets
Hoewel dit niet echt een verbeter-je-foto-topic is, post ik toch ff de aangepaste versiequote:Op maandag 12 december 2005 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...nooit echt over na gedachtGa ik binnenkort eens proberen
Zat ik me ook net te bedenken jaquote:
Nee.quote:Op maandag 12 december 2005 22:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben ik de enige die zich bij CompuMess mateloos stoort aan z'n 'handtekening'?
hij is laten we zeggen wel mooi maar niet echt bijzonder, leuk vakantie kiekje voor aan de muurquote:Op maandag 12 december 2005 22:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Niemand zegt iets over m'n feauteau. Is ie zo ruk?
Ach...helaas schijnt het nodig te zijn bij foto's op het internetquote:Op maandag 12 december 2005 22:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben ik de enige die zich bij CompuMess mateloos stoort aan z'n 'handtekening'?
quote:Op maandag 12 december 2005 22:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Niemand zegt iets over m'n feauteau. Is ie zo ruk?
stem je op een andere foto! Dat zal em lerenquote:Op maandag 12 december 2005 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zou ze toch graag zonder zien...
Het leidt ( mij ) enorm af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |