Nee dit is alleen voor FOT incrowdquote:Op maandag 12 december 2005 12:05 schreef blieblie het volgende:
Mag je ook als Fot outsider mee doen?
Ik volg redelijk wat topics hier maar post vrijwel nooit.
Dat moet wel lukkenquote:Op maandag 12 december 2005 12:06 schreef Schanulleke het volgende:
De wedstrijd is open voor iedereen. Enige voorwaardes gelden wel met betrekking tot de inzending, waarvan de voornaamste zijn dat je zelf de maker van de foto moet zijn en dat de foto in 2005 gemaakt moet zijn.
ik vind zelf van niet eigenlijk, zolang er maar 1 foto als basis gebruikt is.quote:Op maandag 12 december 2005 12:09 schreef blieblie het volgende:
Geen regels mbt. bewerking ofzo?
en die ga ik ook nog proberen te gebruiken om die ene topfoto te makenquote:Op maandag 12 december 2005 12:09 schreef Shark.Bait het volgende:
we hebben nog 19 dagen om eventueel een mooie foto te maken, plus nog een paar dagen van vorig jaar...
Jou kennende, zal je ws daar goed gebruik van maken. En dan telkens je keuze aanpassen...en 3e wordenquote:Op maandag 12 december 2005 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
en die ga ik ook nog proberen te gebruiken om die ene topfoto te maken
quote:Op maandag 12 december 2005 12:18 schreef blieblie het volgende:
Ik ben zelf overigens maar een beginner maar heb laatst deze foto gemaakt van mijn kat.
Het is niet echt een standaard huisdier foto (vind ik niet passen in Fot) en ben er stiekum wel btje trots op.
Deze versie is onbewerkt dus misschien moet ik em wat lichter maken. Maar wat vinden jullie, is ie goed genoeg om mee te doen of is het echt zo van... nouwww is leuk als achtergrondje op je pc maar hier hoort ie niet thuis.
[[[url=http://www.treedee.net/muk/EnyKl.jpg]afbeelding][/url]
daarom had ik ook eigenlijk dit topic alvast geopend, kan men alvast de foto's posten die misschien in aanmerking komen voor deze wedstrijdquote:Op maandag 12 december 2005 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Een onmogelijke opgave natuurlijk. Ik kan toch al niet goed objectief naar mn eigen foto's kijken en dan moet ik ook nog een keuze maken uit foto's die qua onderwerp totaal onvergelijkbaar zijn.
Ik denk dat ik maar eens een externe jury ga samenstellen.
quote:Op maandag 12 december 2005 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat bij mij deze best mooi is geworden
[afbeelding]
Hmmmm...nooit echt over na gedachtquote:Op maandag 12 december 2005 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
alleen de kleur kan ik niet rijmen met het ouderwetse beeld wat ik hier zie. Misschien iets minder saturatie?
Vorig jaar was het eerste jaar dat er een mooiste foto van het jaar wedstrijd was.quote:Op maandag 12 december 2005 11:50 schreef Puckzzz het volgende:
Persoonlijk ben ik van mening dat deze wedstrijd ook op de FP moet verschijnen, ik weet eerlijk gezegd niet of dat de voorgaande jaren ook is gebeurd.
quote:Op maandag 12 december 2005 15:13 schreef Schanulleke het volgende:
Dat is ook een leuke foto Puckzzz.
Ikzelf vind dit mijn mooiste van het afgelopen jaar. Zowel het moment als de scherpte op de juiste plek. Voor mij nog een toevalstreffer, maar ik hoop ze zo meer te gaan maken uiteraard.
[afbeelding]
Oh ja, die had ik ook nogquote:Op maandag 12 december 2005 14:25 schreef Schanulleke het volgende:
---8<---
@ compumess: Bij dit topic moest ik eigenlijk direct aan jouw foto denken met die zonsopgang met die molen.
quote:Op maandag 12 december 2005 15:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik ook nog![]()
Ga nog maar ff rustig de collectie doorbladeren!
[afbeelding]
Breedbeelduitvoering
Die bijenvanger van jou blijft ook geweldig!![]()
Wel leuk hoor die molen, maar wel erg saai en cliche vind ikquote:Op maandag 12 december 2005 15:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik ook nog![]()
Ga nog maar ff rustig de collectie doorbladeren!
[afbeelding]
Breedbeelduitvoering
Die bijenvanger van jou blijft ook geweldig!![]()
Pak gerust maar weer uit, jij maakt ook erg mooie ploaties!quote:Op maandag 12 december 2005 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz pakt haar boeltje maar weer in...geen schijn van kans tegen zoiets
Hoewel dit niet echt een verbeter-je-foto-topic is, post ik toch ff de aangepaste versiequote:Op maandag 12 december 2005 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm...nooit echt over na gedachtGa ik binnenkort eens proberen
Zat ik me ook net te bedenken jaquote:
Nee.quote:Op maandag 12 december 2005 22:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben ik de enige die zich bij CompuMess mateloos stoort aan z'n 'handtekening'?
hij is laten we zeggen wel mooi maar niet echt bijzonder, leuk vakantie kiekje voor aan de muurquote:Op maandag 12 december 2005 22:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Niemand zegt iets over m'n feauteau. Is ie zo ruk?
Ach...helaas schijnt het nodig te zijn bij foto's op het internetquote:Op maandag 12 december 2005 22:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ben ik de enige die zich bij CompuMess mateloos stoort aan z'n 'handtekening'?
quote:Op maandag 12 december 2005 22:06 schreef k_man het volgende:
[..]
Niemand zegt iets over m'n feauteau. Is ie zo ruk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |