Nee dit is alleen voor FOT incrowdquote:Op maandag 12 december 2005 12:05 schreef blieblie het volgende:
Mag je ook als Fot outsider mee doen?
Ik volg redelijk wat topics hier maar post vrijwel nooit.
Dat moet wel lukkenquote:Op maandag 12 december 2005 12:06 schreef Schanulleke het volgende:
De wedstrijd is open voor iedereen. Enige voorwaardes gelden wel met betrekking tot de inzending, waarvan de voornaamste zijn dat je zelf de maker van de foto moet zijn en dat de foto in 2005 gemaakt moet zijn.
ik vind zelf van niet eigenlijk, zolang er maar 1 foto als basis gebruikt is.quote:Op maandag 12 december 2005 12:09 schreef blieblie het volgende:
Geen regels mbt. bewerking ofzo?
en die ga ik ook nog proberen te gebruiken om die ene topfoto te makenquote:Op maandag 12 december 2005 12:09 schreef Shark.Bait het volgende:
we hebben nog 19 dagen om eventueel een mooie foto te maken, plus nog een paar dagen van vorig jaar...
Jou kennende, zal je ws daar goed gebruik van maken. En dan telkens je keuze aanpassen...en 3e wordenquote:Op maandag 12 december 2005 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
en die ga ik ook nog proberen te gebruiken om die ene topfoto te maken
quote:Op maandag 12 december 2005 12:18 schreef blieblie het volgende:
Ik ben zelf overigens maar een beginner maar heb laatst deze foto gemaakt van mijn kat.
Het is niet echt een standaard huisdier foto (vind ik niet passen in Fot) en ben er stiekum wel btje trots op.
Deze versie is onbewerkt dus misschien moet ik em wat lichter maken. Maar wat vinden jullie, is ie goed genoeg om mee te doen of is het echt zo van... nouwww is leuk als achtergrondje op je pc maar hier hoort ie niet thuis.
[[[url=http://www.treedee.net/muk/EnyKl.jpg]afbeelding][/url]
daarom had ik ook eigenlijk dit topic alvast geopend, kan men alvast de foto's posten die misschien in aanmerking komen voor deze wedstrijdquote:Op maandag 12 december 2005 13:37 schreef Vliegvrager het volgende:
Een onmogelijke opgave natuurlijk. Ik kan toch al niet goed objectief naar mn eigen foto's kijken en dan moet ik ook nog een keuze maken uit foto's die qua onderwerp totaal onvergelijkbaar zijn.
Ik denk dat ik maar eens een externe jury ga samenstellen.
quote:Op maandag 12 december 2005 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat bij mij deze best mooi is geworden
[afbeelding]
Hmmmm...nooit echt over na gedachtquote:Op maandag 12 december 2005 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
alleen de kleur kan ik niet rijmen met het ouderwetse beeld wat ik hier zie. Misschien iets minder saturatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |