Ja dat was een erg leuke gamequote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
fahrenheit is trouwens echt een topgame vind ik
Ik krijg soms echt het gevoel dat ik naar een goeie film zit te kijken.
Die moet ik van Kabouter ook ooit nog eens spelen. Moet er alleen ff tijd voor zien te maken.quote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:
fahrenheit is trouwens echt een topgame vind ik
Ik krijg soms echt het gevoel dat ik naar een goeie film zit te kijken.
RPG's als final fantasy, Jade Empire. RTS spellen, maar vooral avontuur, vrijheid en houdbaarheid...quote:Op maandag 12 december 2005 13:22 schreef Bastard het volgende:
Ja waar hou je van?
RPG, race, platform, actie FPS?
Jade Empire is een prima game, net als Fable. Qua adventures: Beyond Good & Evil en Prince of Persia: Sands of Time. Als je StarWars digt dan is KotOR ook wel aardig geloof ikquote:Op maandag 12 december 2005 13:38 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
RPG's als final fantasy, Jade Empire. RTS spellen, maar vooral avontuur, vrijheid en houdbaarheid...
Heb je de lavarace al gedaan?quote:Op maandag 12 december 2005 15:17 schreef peristilius het volgende:
Ik zit vast bij Conker.
Heb een of ander stom tankje gekregen, ik dat ding een beetje gebruiken en rondrijden enzo, kom ik op een gegeven moment op een of ander stom stukje waar ik geen kant op kan.
Kijk wel even op gamefaqs.
king kong vind ik persoonlijk echt een butgame. Hij krijgt hele goeie reviews overal, maar in mijn ogen is het niets meer dan een matige fps waarin je een beetje op beestjes kunt schieten met een beperkte hoeveelheid munitie.quote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef King_of_Kool het volgende:
En een spel als Gun dan? maakt die de verwachtingen waar? King Kong? Kameo? Condemned? The elder scrolls IV?
quote:Op maandag 12 december 2005 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je de lavarace al gedaan?![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 21:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dude daar ben ik allang voor bij, too easy.
Nu ben ik nazi's tediz aan het raggen.
Tediz knallen heb ik ook gedaan, maar die lavaracequote:
Ach ik moest het een paar keer doen, maar het is eigenlijk vrij eenvoudig.quote:Op maandag 12 december 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tediz knallen heb ik ook gedaan, maar die lavaraceWat een hel. Serieus 10tallen keren meoten doen omdat de collisiondetection zoog
sorry, was een beetje onduidelijkquote:Op maandag 12 december 2005 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
De games die je nu noemt zijn Xbox 360 titels (op Gun en King Kong na)... Dat is een heel andere console. Over welke Xbox heb je het nu?
Ik zie de hele topic-titel verkeerd, het gaat hier nog over de oude xbox.....quote:Op maandag 12 december 2005 16:34 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
sorry, was een beetje onduidelijk
De oude xbox heb ik nu, maar ik ga binnenkort de nieuwe kopen en daar wil ik dan graag een spel bij hebben dat meteen de oude box doet vergeten. In hoeverre is dat mogelijk als je titels als Halo2, Jade Empire, GTA SA en Fable op de xbox hebt?
Jij moet idd dit topic hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 16:35 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Ik zie de hele topic-titel verkeerd, het gaat hier nog over de oude xbox.....
Damn rightquote:Op maandag 12 december 2005 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die moet ik van Kabouter ook ooit nog eens spelen. Moet er alleen ff tijd voor zien te maken.
Nee, nog niet. Ik ben nu nog zeer tevreden met de xbox en Jade Empire zorgt ervoor dat ik iedere dag minstens 2 uur achter dat ding moet zittenquote:Op maandag 12 december 2005 16:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij moet idd dit topic hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |