alweer met kerstlampjes bezigquote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
Nee ik ben ook niet licht ontvlambaar.. alhoewel... als je(lees: als de heren") een serie van 100 lampjes niet behoorlijk oprolt... en de boel gaat in de knoop zitten dan.... ja dan......komt het dichtbij...
![]()
En ja ik zit hier met kerstversiering te rommelen... ipv in mn nestje te liggen...![]()
Wat heb jij met lichtjes?quote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
Nee ik ben ook niet licht ontvlambaar.. alhoewel... als je(lees: als de heren") een serie van 100 lampjes niet behoorlijk oprolt... en de boel gaat in de knoop zitten dan.... ja dan......komt het dichtbij...
![]()
En ja ik zit hier met kerstversiering te rommelen... ipv in mn nestje te liggen...![]()
waarom post jij je homevideos Pheno?quote:
quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:03 schreef _Cara_ het volgende:
en ballen..
Met een schaar zijn die knopen er zo uit hoorquote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
quote:
Waaraan zie je dat een man die heeft opgerolt? Misschien heb je het zelf wel niet netjes opgeborgen ?quote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
Ik wéét dat een man die heeft opgerolt...want als ik het had gedaan zag het er niet zo als een wir-war uit.. trust me!!quote:Op maandag 12 december 2005 10:06 schreef ioko het volgende:
[..]
Waaraan zie je dat een man die heeft opgerolt? Misschien heb je het zelf wel niet netjes opgeborgen ?![]()
ook vrouwen hebben maar twee handen... jammer eigenlijk welquote:Op maandag 12 december 2005 10:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik wéét dat een man die heeft opgerolt...want als ik het had gedaan zag het er niet zo als een wir-war uit.. trust me!!![]()
En nu ga ik verder, want ik kan niet de boel uit elkaar prutsen en blijven typen...Alhoewel..![]()
Vrouw-- multi-tasking...![]()
en een mondquote:Op maandag 12 december 2005 10:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook vrouwen hebben maar twee handen... jammer eigenlijk wel
Ik moet met mijn pingucam pimpenquote:Op maandag 12 december 2005 10:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
waarom post jij je homevideos Pheno?
Stereotypesquote:Op maandag 12 december 2005 10:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik wéét dat een man die heeft opgerolt...want als ik het had gedaan zag het er niet zo als een wir-war uit.. trust me!!![]()
Dat dacht ik zeer zeker jaquote:Op maandag 12 december 2005 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dacht je dat jullie uniek waren ofzow?
Hoe gaat het?quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef Mokster het volgende:
Als er nou nóg iemand een spoedvraag gaat stellen, dan ga ik schreeuwen!
Enorm ontvlambaar dus op dit moment...![]()
en dat koestert hij, anders was ie wel naar Friesland gegaan...quote:Op maandag 12 december 2005 10:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat dacht ik zeer zeker ja
quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
en dat koestert hij, anders was ie wel naar Friesland gegaan...
heb je dat dossier nu klaar????quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef Mokster het volgende:
Was jij dat in Athene en/of Londen?quote:Op maandag 12 december 2005 10:20 schreef Mokster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |