Hoho Pheno, JIJ bent met je eerste beste date getrouwd!quote:Op maandag 12 december 2005 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jij iemand al kent na wat praten op een avond ben je beter dan Dr. Phil
Maar goed, na dat avondje ben je haar wel beter gaan kennen ja
Pheno: JIJ bent toch dat dikke wijf met dat ijsje in dr bek?quote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hoho Pheno, JIJ bent met je eerste beste date getrouwd!![]()
Klopt, maar niet na de eerste datequote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hoho Pheno, JIJ bent met je eerste beste date getrouwd!![]()
Hoi, doeiquote:Op maandag 12 december 2005 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pheno: JIJ bent toch dat dikke wijf met dat ijsje in dr bek?
Jezus. Dat is echt een sicko!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:02 schreef Metro2005 het volgende:
Nou het verhaal heeft nog een staartje gekregen, ik mocht dus voor haar persoonlijke psychiater gaan spelen met de dreiging dat ze zichzelf wat zou aandoen. Lekker is datik heb dr maar geblokkeerd op msn en verder vind ik het erg vervelend voor d'r maar ik kan er niks aan doen, ze is enorm wanhopig
Je hebt genaaid, maar bent ook genaaidquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:02 schreef Metro2005 het volgende:
Nou het verhaal heeft nog een staartje gekregen, ik mocht dus voor haar persoonlijke psychiater gaan spelen met de dreiging dat ze zichzelf wat zou aandoen. Lekker is datik heb dr maar geblokkeerd op msn en verder vind ik het erg vervelend voor d'r maar ik kan er niks aan doen, ze is enorm wanhopig
iemand ervaring met dat nummer, kun je de voicemailtjes ook ergens terug luisteren?quote:Op maandag 12 december 2005 10:36 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Eens, zeg dat je een nieuw nummer hebt, en geef haar het volgende;
[afbeelding]
Aandachtszoeker. Meteen alle contact verbreken en nooit meer iets van je laten horen, da's de enige remedie. Voor je het weet heb je je eigen persoonlijke stalker en daar zit je vast niet op te wachten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:02 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 08:39 schreef sanger het volgende:
Zie de positieve kant Metro, als je nou weer eens een date hebt en je wordt zo vaak gebeld kun je laten doorschemeren dat je erg "gewild" bent. Dan heb je ze zeker 5 minuten (en 10 euro) eerder in bed!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |