Via MSNquote:Op maandag 12 december 2005 13:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen pijn doen of teleurstellen![]()
En ik heb het haar duidelijk gemaakt maar wel na een lang msn gesprek. Zij had ook wel het vermoeden dat het niet echt van mijn kant kwam maar hoopte er wel heel erg op. Dus heb d'r uiteindelijk maar gezegd waar het op staat en dat er niet meer inzit.
Voor mijn doen dus enorm bot![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Zo 1 ken ik ook.
Heeft ze twee kindjes en komt ze uit Heemskerk toevallig?
Oke, dan kan ik haar bellen (vanaf het prepaid nummer)quote:
Misschien kan je een Fok!ker vinden die haar wel van je overneemt!quote:Op maandag 12 december 2005 15:30 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, weer even persoonlijke psychiater gespeeld netZe belde op dat ze het niet meer zag zitten en dat d'r leven zo kut was en blablabla
![]()
Ben eigenlijk wel blij dat ik er niks mee begonnen ben![]()
Dan vraag ik me natuurlijk af hoe jij daarop gereageerd hebt...?quote:Op maandag 12 december 2005 15:30 schreef Metro2005 het volgende:
Okee, weer even persoonlijke psychiater gespeeld netZe belde op dat ze het niet meer zag zitten en dat d'r leven zo kut was en blablabla
![]()
"Hoi, neuken?"quote:Op maandag 12 december 2005 15:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan vraag ik me natuurlijk af hoe jij daarop gereageerd hebt...?
Kan ik me indenken, zeg.quote:Op maandag 12 december 2005 15:30 schreef Metro2005 het volgende:
Die prepaid gaat steeds interessanter klinkenquote:Op maandag 12 december 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik me indenken, zeg.
Na één seksdate meteen als shrink moeten fungeren.
Wat dacht je van d'r gewoon geholpen en een beetje geprobeerd haar uit de put te praten?quote:Op maandag 12 december 2005 15:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan vraag ik me natuurlijk af hoe jij daarop gereageerd hebt...?
En dat doe je omdat...?quote:Op maandag 12 december 2005 15:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat dacht je van d'r gewoon geholpen en een beetje geprobeerd haar uit de put te praten?
Weet niet , ik voel me altijd geroepen om problemen van anderen aan te horen ofzoquote:Op maandag 12 december 2005 15:45 schreef Tristessa het volgende:
[..]
En dat doe je omdat...?
Last van je geweten?
Ik dacht dat je misschien zo fatsoenlijk was om te zeggen dat jij niet de aangewezen persoon was om dat soort dingen mee te besprekenquote:Op maandag 12 december 2005 15:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat dacht je van d'r gewoon geholpen en een beetje geprobeerd haar uit de put te praten?
Maar je wilt verder niets met dr te maken hebben? Dus je helpt dr ff en dan laat je dr weer vallen?quote:Op maandag 12 december 2005 16:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Weet niet , ik voel me altijd geroepen om problemen van anderen aan te horen ofzo
En daarbij, als ik mensen kan helpen dan doe ik dat.
Ik laat d'r niet vallen. Als gewone vriendin zou ik er niks op tegen hebben maar dat wil zij niet (alles of niks bij haar) Wel jammer want we konden het goed met elkaar vinden enzo maarja.quote:Op maandag 12 december 2005 16:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar je wilt verder niets met dr te maken hebben? Dus je helpt dr ff en dan laat je dr weer vallen?
Niet zo slim he, straks gaat ze dood door jou![]()
![]()
Speel dan ook niet voor dr psychiaterquote:Op maandag 12 december 2005 16:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik laat d'r niet vallen. Als gewone vriendin zou ik er niks op tegen hebben maar dat wil zij niet (alles of niks bij haar) Wel jammer want we konden het goed met elkaar vinden enzo maarja.
Nouja, het is nu uiteindelijk niks geworden ipv allesjammer dan.
ach, ik heb altijd probleemgevallenquote:Op maandag 12 december 2005 16:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Speel dan ook niet voor dr psychiater
Voor haar gedaan? Denk t niet...quote:Op maandag 12 december 2005 16:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ach, ik heb altijd probleemgevallendus ik ben het wel gewend, maar tis inderdaad wel de laatste keer geweest dat ik dat voor d'r gedaan heb
Jullie hebben genuekt, meer weten jullie niet van elkaar als ik het topic zo terug leesquote:Op maandag 12 december 2005 16:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik laat d'r niet vallen. Als gewone vriendin zou ik er niks op tegen hebben maar dat wil zij niet (alles of niks bij haar) Wel jammer want we konden het goed met elkaar vinden enzo maarja.
Nouja, het is nu uiteindelijk niks geworden ipv allesjammer dan.
Jij praat nooit op een sexdate? Jij stopt zwijgend je lul d'r in en gaat zwijgend weer weg?quote:Op maandag 12 december 2005 16:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie hebben genuekt, meer weten jullie niet van elkaar als ik het topic zo terug lees
Tuurlijk wel. Metro kunnen stalken geeft haar weer een doel in het leven.quote:
Als jij iemand al kent na wat praten op een avond ben je beter dan Dr. Philquote:Op maandag 12 december 2005 16:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij praat nooit op een sexdate? Jij stopt zwijgend je lul d'r in en gaat zwijgend weer weg?
Wij hebben nog uren liggen praten
Dat dat wijf na 1 date al met jou praat over t niet meer zien zitten zegt genoeg over haar. Dat jij er serieus op in gaat zegt genoeg over jou...quote:Op maandag 12 december 2005 16:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij praat nooit op een sexdate? Jij stopt zwijgend je lul d'r in en gaat zwijgend weer weg?
Wij hebben nog uren liggen praten
Hoho Pheno, JIJ bent met je eerste beste date getrouwd!quote:Op maandag 12 december 2005 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als jij iemand al kent na wat praten op een avond ben je beter dan Dr. Phil
Maar goed, na dat avondje ben je haar wel beter gaan kennen ja
Pheno: JIJ bent toch dat dikke wijf met dat ijsje in dr bek?quote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hoho Pheno, JIJ bent met je eerste beste date getrouwd!![]()
Klopt, maar niet na de eerste datequote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hoho Pheno, JIJ bent met je eerste beste date getrouwd!![]()
Hoi, doeiquote:Op maandag 12 december 2005 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pheno: JIJ bent toch dat dikke wijf met dat ijsje in dr bek?
Jezus. Dat is echt een sicko!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:02 schreef Metro2005 het volgende:
Nou het verhaal heeft nog een staartje gekregen, ik mocht dus voor haar persoonlijke psychiater gaan spelen met de dreiging dat ze zichzelf wat zou aandoen. Lekker is datik heb dr maar geblokkeerd op msn en verder vind ik het erg vervelend voor d'r maar ik kan er niks aan doen, ze is enorm wanhopig
Je hebt genaaid, maar bent ook genaaidquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:02 schreef Metro2005 het volgende:
Nou het verhaal heeft nog een staartje gekregen, ik mocht dus voor haar persoonlijke psychiater gaan spelen met de dreiging dat ze zichzelf wat zou aandoen. Lekker is datik heb dr maar geblokkeerd op msn en verder vind ik het erg vervelend voor d'r maar ik kan er niks aan doen, ze is enorm wanhopig
iemand ervaring met dat nummer, kun je de voicemailtjes ook ergens terug luisteren?quote:Op maandag 12 december 2005 10:36 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Eens, zeg dat je een nieuw nummer hebt, en geef haar het volgende;
[afbeelding]
Aandachtszoeker. Meteen alle contact verbreken en nooit meer iets van je laten horen, da's de enige remedie. Voor je het weet heb je je eigen persoonlijke stalker en daar zit je vast niet op te wachten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:02 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 08:39 schreef sanger het volgende:
Zie de positieve kant Metro, als je nou weer eens een date hebt en je wordt zo vaak gebeld kun je laten doorschemeren dat je erg "gewild" bent. Dan heb je ze zeker 5 minuten (en 10 euro) eerder in bed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |