niet echt onderbouwd zeg maarquote:Op zondag 11 december 2005 23:33 schreef mazaru het volgende:
http://www.amsterdam.bran(...)0694/contentid=35347
Ik zou het niet uitproberen als ik jou was
Het brandt dus wel degelijk, alleen zit het gevaar er in, dat de vlam naar binnen kan slaan.quote:Op zondag 11 december 2005 23:35 schreef Classics het volgende:
[..]
niet echt onderbouwd zeg maar
en omg je zult ze als buren hebben![]()
wij hielden het op deospray en met veel geluk op haarlakquote:Op zondag 11 december 2005 23:38 schreef Don_Tom het volgende:
Vroeger ook wel eens gedaan, was best lachen, maar of het gevaarlijk is zou ik niet weten.
verfspuitbussen geven nog een veel grotere vlam
Ken ik jou?quote:Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef Falcon4ever het volgende:
jezus yootje, nog steeds aan het puberen
Ja, want dan vliegt je huis in de fikquote:Op zondag 11 december 2005 23:42 schreef RemcoDelft het volgende:
"Niet spuiten in de richting van een vlam of gloeiend voorwerp."
Voor de rest: brand gerust je eigen hoofd af, maar laat anderen met rust.
binnen is het op een aantal punten veiliger, zeker in een grote ruimtequote:Op zondag 11 december 2005 23:45 schreef yootje het volgende:
[..]
Ja, want dan vliegt je huis in de fikMaar mijn vraag is of het ontploft
En geen zorgen: als we het al gaan doen doen we het veilig buiten ver van iedereen vandaan
Gelukkig maarquote:Op zondag 11 december 2005 23:39 schreef outcast_within het volgende:
(wat ik niet volg)
Ligt eraan hoever je aan het trippen bent he.quote:Op maandag 12 december 2005 16:08 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
ja, en van lsd ga je denken dat je kan vliegen![]()
hoorde ik via via![]()
Ja zo kan ik het ook een bbeetje een strijker eraan vastmakenquote:Op maandag 12 december 2005 16:31 schreef zijle het volgende:
http://rapidshare.de/files/9041728/final.divx.5.2.1.avi.html
Zo kan het ook
Same here..quote:Op zondag 11 december 2005 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Mwah... vooral in de kleedkamer na gym was dat een populair geintje, vaak zat gezien/gedaan, nog nooit iets misgegaan. Maar ik kán me voorstellen dat het niet geheel veilig is...
uhm, was geen strijker hoor.. dat was het google filmpjequote:Op maandag 12 december 2005 16:45 schreef Classics het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook een bbeetje een strijker eraan vastmaken![]()
Haha ik had em ook uit dat topicquote:Op woensdag 14 december 2005 22:22 schreef MlR het volgende:
hè? wtf.. zie ineens dat het filpmje op rapidshare mijn filmpje is..
hmm..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |