Met Teal. Maar dat is toch niet echt de real thingquote:
Wat je wel kunt doen is die DVD in de mac doen waar die bij hoort. De andere Mac in tagetmode opstarten, firewire kabel er tussen, DVD runnen en de HD van de andere Mac selecteren met instalerenquote:Op maandag 12 december 2005 21:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
De versie van OSX die je bij je Mac krijgt kun je niet installeren op een ander type Mac. De DVD van OSX die m'n vader bij z'n Mac mini kreeg, wil niet installeren op mijn iBook.
Ha, dat is best slimquote:Op maandag 12 december 2005 23:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wat je wel kunt doen is die DVD in de mac doen waar die bij hoort. De andere Mac in tagetmode opstarten, firewire kabel er tussen, DVD runnen en de HD van de andere Mac selecteren met instaleren
Je hebt nog 18 dagen de tijd dan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:27 schreef Rock-shocker het volgende:
[afbeelding]
Die ga ik heel misschien dit jaar bij elkaar sparen
Uh ja voor mij is het nieuwe jaar al begonnen. Of zoquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Je hebt nog 18 dagen de tijd dan.![]()
Je kan de balk bovenaan Safari toch editen? Voeg je die knop gewoon lekker toe.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:32 schreef Remzz het volgende:
Kun je in Safari geen knop krijgen voor startpagina? De sneltoets 'omhoog appletje H' doet het bij mij ook niet
Heb je wel de Windows XP versie van GTA2? (gratis via www.rockstargames.com)quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:52 schreef Tomasso het volgende:
Wilde ik zaterdag GTA 2 spelen via Virtual PC, komt er zo'n windoos schermpje dat hij geen grafische kaart kan vinden.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij wel m'n gewone grafische kaart vindt, of is dat onmogelijk
Voor Gimp moet je wel X11 hebben geinstalleerd op je Mac. Die staat op een van de install discs die je bij je Mac hebt gekregen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:10 schreef FokLex het volgende:
Weet iemand of er een soort van paint is voor de Mac? Ik heb Gimp, en tuxpaint ofzo al geprobeerd maar Gimp start niet op en tux is niks....
Het liefst wel gratis dus![]()
Hoe installeer je X11 dan, want ik had het gedowned via apple site en als ik die wil installeren zegt die dat ik al een hogere versie heb ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:27 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Voor Gimp moet je wel X11 hebben geinstalleerd op je Mac. Die staat op een van de install discs die je bij je Mac hebt gekregen.
Pak die cd's er gewoon even bij, en dan kan je het gewoon daarvanaf runnen. Lijkt me makkelijker. Zo heb ik het ook gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:32 schreef FokLex het volgende:
[..]
Hoe installeer je X11 dan, want ik had het gedowned via apple site en als ik die wil installeren zegt die dat ik al een hogere versie heb ofzo![]()
moet ik dan de bundled software installeren?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:34 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Pak die cd's er gewoon even bij, en dan kan je het gewoon daarvanaf runnen. Lijkt me makkelijker. Zo heb ik het ook gedaan.
GTA2 heeft een 3D-kaart nodig, dat emuleert Virtual PC niet. Gaat dus niet zomaar werken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:52 schreef Tomasso het volgende:
Wilde ik zaterdag GTA 2 spelen via Virtual PC, komt er zo'n windoos schermpje dat hij geen grafische kaart kan vinden.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij wel m'n gewone grafische kaart vindt, of is dat onmogelijk
Ja, die heb ik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je wel de Windows XP versie van GTA2? (gratis via www.rockstargames.com)
Ik twijvel overigens over het feit hoeveel FPS je gaat hebben, 3 of 4 fps
Weergave -> Pas adresbalk aan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:32 schreef Remzz het volgende:
Kun je in Safari geen knop krijgen voor startpagina? De sneltoets 'omhoog appletje H' doet het bij mij ook niet
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Weergave -> Pas adresbalk aan.
Opbokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij hebt ook al geen sig en ondertitelquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef Geqxon het volgende:
Zwart staat me gewoon stukken beter ja
nee ik ben toch niet meer gegaan. was meer dan 40 minuten lopen vanaf het station, en 1 uur en tien minuten reistijdquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:06 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Kun je die radiouitzending nog ergens luisteren? En was iDex er nog?
Er gaat een bus vanaf Utrecht CS.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:39 schreef iDex het volgende:
[..]
nee ik ben toch niet meer gegaan. was meer dan 40 minuten lopen vanaf het station, en 1 uur en tien minuten reistijd. en ik zou dan ook nog terug moeten dan nog.
Die PowerMac G5 onderaan doet 'et em.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef super-muffin het volgende:
http://www.theapplecollection.com/Collection/PaperMac/
Gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:59 schreef super-muffin het volgende:
ja bijna, en ik ga slapen.
Pas aan het volgende deel beginnen als ik er weer ben oke?
Best creepy.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:01 schreef Dementor het volgende:
Deel 13 op de 13e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |