Als je van de rest nu ff dekens koopt kan APK ze naar beneden gooien.quote:Op zondag 11 december 2005 23:36 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Eerst Adriano een Kerstkaartje sturen![]()
Niks ingezet, wel op stap geweest.quote:
Oow, ik heb gisteravond ook weer genoeg geld uitgegeven hoorquote:Op maandag 12 december 2005 00:17 schreef Flappie666 het volgende:
[..]
Niks ingezet, wel op stap geweest.
Conclusie 1: goed weekend gehad, sociaal gezien
Conclusie 2: geen goed weekend gehad, financieel gezien
same herequote:Op maandag 12 december 2005 00:58 schreef Greetings het volgende:
Ik had een aardig weekend. Goede zaterdag, redelijke zondag.
Op 1e divisie weddenquote:Op maandag 12 december 2005 11:37 schreef versteegrob het volgende:
Iemand nog tips voor vanavond? Ik zit te denken aan AGOVV, ze zijn goed in vorm en thuis winnen ze veel.
WTF....quote:Op maandag 12 december 2005 11:37 schreef versteegrob het volgende:
Iemand nog tips voor vanavond? Ik zit te denken aan AGOVV, ze zijn goed in vorm en thuis winnen ze veel.
Je hebt gelijk, ik heb toch maar niks gedaan.quote:Op maandag 12 december 2005 12:27 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Op 1e divisie wedden
als er een competitie onvoorspelbaar is is het die wel
Die post was 3 uur eerder daarom een TVP, zo raar is dat toch niet.quote:Op maandag 12 december 2005 15:18 schreef sr_firewire het volgende:
Nee volgens mij niet :S En volgens mij zijn er mensen die niet eens weten wat TVP betekend (zoals Rob)..... Wat een bullshit
Vorig jar was AGOVV thuis heel voorspelbaar, ze wonnen alles.quote:Op maandag 12 december 2005 15:35 schreef robbie1984 het volgende:
Rob met een geweldige TVP
Voor de GGD zet ik een beetje in. Die is zo onvoorspelbaar als ik weet niet wat. Maar ja dat is opzich ook wel weer het leuke eraan..
Ik wed in ieder geval niet tegen Cambuur
Twee posts voor je TVP. Dus dan heb je hem al in MyAT dus dan is het pure debielheid om dan nog een TerugVindPost te plaatsen. Daar staat TVP voor.quote:Op maandag 12 december 2005 15:36 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Die post was 3 uur eerder daarom een TVP, zo raar is dat toch niet.
Nog bets voor vanavond mensen?
quote:Op maandag 12 december 2005 10:12 schreef versteegrob het volgende:
Kut weekend, 70 euro verloren.
Best veel geld dus, donderdag lekker op AZ wedden.
quote:Op maandag 12 december 2005 11:37 schreef versteegrob het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2005 14:43 schreef versteegrob het volgende:
tvp
haha 1000 euro op rbc in de nacompetitie knallenquote:Op maandag 12 december 2005 12:27 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Op 1e divisie wedden
als er een competitie onvoorspelbaar is is het die wel
Begin van het seizoen was het geweldig, zeer goed voorspelbaar. Laatste weken valt het nogal tegen, winterstop is nodig, want spelers zijn moe, waardoor het allemaal onvoorspelbaar wordt. Heb zelf geen enkele bet staan en raad eigenlijk ook niets aanquote:Op maandag 12 december 2005 17:01 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
haha 1000 euro op rbc in de nacompetitie knallen![]()
maar afunados heeft er blijkbaar winst mee met de 1e divisie...
ik wed er niet op, ken er geen 1 speler
Heb je al tips voor de Uefa cup?quote:Op maandag 12 december 2005 17:12 schreef Afunados het volgende:
[..]
Begin van het seizoen was het geweldig, zeer goed voorspelbaar. Laatste weken valt het nogal tegen, winterstop is nodig, want spelers zijn moe, waardoor het allemaal onvoorspelbaar wordt. Heb zelf geen enkele bet staan en raad eigenlijk ook niets aan
Pas op met op AGOVV inzetten, ik ga naar bijna elke wedstrijd van AGOVV en ze zijn de laatste tijd dus niet echt in vorm. Ze hebben de vorige keer ook met moeite de 2-1 in stand kunnen houden en de keer daarvoor tegen Stormvogels/Telstar ging het ook allemaal niet al te makkelijk.quote:Op maandag 12 december 2005 15:40 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Vorig jar was AGOVV thuis heel voorspelbaar, ze wonnen alles.
Echt jammer dat dat nu niet meer zo is.
AZ staat op 1.40, zijn al door en zullen dus de beste spelers sparen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:24 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Heb je al tips voor de Uefa cup?
Ik zit te denken een AZ, Hamburger, Monaco en dan 5 euro inzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |