Heb je al een lamme arm?quote:Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef Snarf het volgende:
Bende nou gvd nog niet uitgezwaaid?!
Jazekerquote:
Heej beeb. Hoe is het?quote:
Waarom nou weer alleen voor Laffer?quote:
Ik ga het eerlijk verdelenquote:Op zondag 11 december 2005 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Dagen of nachten trouwens?
Tis discriminatie; de enige hoowmoow krijgt weer een mooie meid. [piep]-topicquote:Op zondag 11 december 2005 23:13 schreef golfer het volgende:
Waarom nou weer alleen voor Laffer?
Heb ik geen smaak ofzo
![]()
Ik ook van jou.quote:Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef SuperWeber het volgende:
Ik ben blij dat ie oprot...
een lekker dingquote:
Waar ga jij dan naartoe?quote:Op maandag 12 december 2005 00:22 schreef laffer het volgende:
[..]
een lekker ding![]()
verander de topictitel maar in: "Zwaai hier verder static & laffer uit"![]()
Z'n pik achterna richting dat lekkere ding.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 00:22 schreef laffer het volgende:
[..]
verander de topictitel maar in: "Zwaai hier verder static & laffer uit"![]()
Gaan we daar drinken en eten danquote:Op maandag 12 december 2005 01:41 schreef static het volgende:
Komen jullie me uitzwaaien op Schiphol?
Zal best, ik heb een eigen pool van chauffeurs die me 24/24 bijstaan.quote:Op maandag 12 december 2005 02:01 schreef SeLang het volgende:
Benzine is daar trouwens goedkoop, want als ze bezine nodig hebben boren ze gewoon een gaatje in een pijpleiding. Er vliegt dan ook regelmatig een neger in brand.
dat had ik begrepen ja...quote:Op maandag 12 december 2005 07:22 schreef static het volgende:
Dat was zo'n shabby lokale maatschappij.
De schiphol-zwaai meet, kan leuk wordenquote:Op maandag 12 december 2005 01:41 schreef static het volgende:
Komen jullie me uitzwaaien op Schiphol?
Neequote:Op maandag 12 december 2005 09:48 schreef SCH het volgende:
Kan ik een lijstje indienen van meer mensen die een half jaartje naar Nigeria gaan?
Als er maar geen internet is vind ik het best. Succes en veel plezier. Pas op waar je je lul in steekt.quote:Op maandag 12 december 2005 09:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Na Trinidad nu ook Nigeria.
Het ga je goed jongen, veel succes en pas op dat je niet door een of andere prins wordt opgelicht..
Waarom moest jij die nou net zien?quote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nou nou, Niet iedereen in Nigeria wordt gelijk overhoop geschoten.
Het was voorbestemd.quote:Op maandag 12 december 2005 10:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom moest jij die nou net zien?
quote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef ShaoliN het volgende:
What's next? Iran?quote:Op maandag 12 december 2005 09:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Na Trinidad nu ook Nigeria.
De 26e (als mijn visum op tijd klaar is); moet eerst een officiele uitnodgiging krijgen van het bedrijf, dan 30.000 pasfoto's maken 123 kopieeen van mijn CV, een aantal van mijn diploma's en certificaten laten zien en dan neemt de ambassade het in behandeling, maar dat loopt al sinds vorige week/de week daarvoor.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik hoef dat allemaal niet te doen; dat wordt voor me gedaan door de Franse tak van het bedrijf; ik hoef alleen maar wat pasfoto's, diploma's/certificaten (althans, een deel daarvan want ik heb er veel) en een scan van mijn paspoort te verstrekken.quote:Op maandag 12 december 2005 21:42 schreef bassieVL het volgende:
In 3 dagen had ik mijn Visum, na het invullen van drie keer een aanvraagformulier, verstrekken van pasfoto's, uitnodigingbrief, garantiebrief en een berg dollars. mijn spaanse collega's moesten echter een aantal weken wachten op die mooie sticker in het paspoort.
Ik ook, misschien ren ik na week gillend naar het vliegveld en neem het eerste vliegtuig terug.quote:Ben benieuwd hoe je het in Lagos gaat vinden. Zeer interessante stad.
Genoeg te beleven buiten de hotels om.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:17 schreef Cynix ® het volgende:
Over eten gesproken, waaruit bestaat eigenlijk de Nigeriaanse keuken?
Of is er geen sprake van een keuken en hebben we het meer over het hongersnood-dieet?
*Woef*quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:34 schreef static het volgende:
Hoe de traditionele keuken is weet ik niet, en dat wil ik ook zo houden denk ik.
ze hebben d'r ook chineesquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:34 schreef static het volgende:
[..]
Genoeg te beleven buiten de hotels om.
http://www.nigeriavillagesquare1.com/lifestyle/restaurants.htm
Hoe de traditionele keuken is weet ik niet, en dat wil ik ook zo houden denk ik.
quote:China Restaurant
Ikoyi Hotel
Lagos, Nigeria
Ja, nou ja. Heb geen zin om hier de discussie 'maar je eet toch ook een biefstukje' te gaan voeren.quote:
Nope. En bereid je er maar vast op voor: zijn vertrek is tijdelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:38 schreef Juup© het volgende:
Is tie nou nog nie opgerot?
Ach ja, en we laten rauwe dooie vis zo naar binnen glijden. Maar zo'n leuke harige trouwe viervoeter wegkanen is toch weer andere koek.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:40 schreef static het volgende:
Ja, nou ja. Heb geen zin om hier de discussie 'maar je eet toch ook een biefstukje' te gaan voeren.
Overblijfsel uit mijn afteltopic van blauw naar zwart.quote:Wat is 'nog 1 dag', Cynix?
uit een ruimte die gevuld is met allemaal lekkere negerinnenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:17 schreef Cynix ® het volgende:
Over eten gesproken, waaruit bestaat eigenlijk de Nigeriaanse keuken?
Had ook niet anders verwacht. Maar toch, ik zou graag met hem willen ruilen (als ik vrijgezel was). Ik kom graag in andere culturen en probeer daar altijd iets van te leren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope. En bereid je er maar vast op voor: zijn vertrek is tijdelijk.
Er zijn vast wel genoeg McDonaldsen®. Eerst zo'n negerin als voorafje en dan aftoppen met een lekkere ranzige BigMac®.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
uit een ruimte die gevuld is met allemaal lekkere negerinnen![]()
maar wat ze allemaal koken weet ik niet![]()
Ik heb geen idee wat ze koken, maar weet wel dat ze iets lekker kunnen klaarmaken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
Gekookte penis?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:43 schreef laffer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
ElisaB, we mogen weer zwaaien, het is weer na 0:00 uur.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Er zijn vast wel genoeg McDonaldsen®. Eerst zo'n negerin als voorafje en dan aftoppen met een lekkere ranzige BigMac®.
static, kun je niet beter overplaatsing vragen naar een vestiging in de bijlmerquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze koken, maar weet wel dat ze iets lekker kunnen klaarmaken.
gewoon zeggen: "I lob you" en dan wapperen met een oud 10 gld biljet, dan heb je de hele avond pretquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:51 schreef static het volgende:
Ik ga die namen daar dus nooit onthouden hè.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:57 schreef laffer het volgende:
gewoon zeggen: "I lob you" en dan wapperen met een oud 10 gld biljet, dan heb je de hele avond pret![]()
JUUP met een copyrightteken Juup©quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:51 schreef static het volgende:
Ik ga die namen daar dus nooit onthouden hè.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:53 schreef laffer het volgende:
[..]
[..]
static, kun je niet beter overplaatsing vragen naar een vestiging in de bijlmer![]()
deze dingen hebben we hier ook allemaal![]()
Wat wonen er weinig blanken in Amsterdam?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:08 schreef Cynix ® het volgende:
[afbeelding]
Heel Amsterdam komt je ook nog even uitzwaaien.
10 punten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:09 schreef Juup© het volgende:
Wat wonen er weinig blanken in Amsterdam?
Je weet hoe bang ik ben voor naalden e.d.quote:
Dan moet je niet naar Nigeria gaan. Of je niet laten inenten natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:47 schreef static het volgende:
[..]
Je weet hoe bang ik ben voor naalden e.d.
Ja, zo zwart-wit kun je het ook stellen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:03 schreef Light het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar Nigeria gaan. Of je niet laten inenten natuurlijk.
Je was dan ook úúren te vroegquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:43 schreef Cynix ® het volgende:
Ik begin vast weer hoor:
Zo, ik ben vandaag de eerste.
ik ookquote:Op woensdag 14 december 2005 00:43 schreef golfer het volgende:
Ik ben weer net op tijd om te zwaaien.
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik had niet anders verwacht golfert!
Volgens mij kunnen we nog een dag of wat doorzwaaien voordat stettik het landje hier verlaat.quote:
In elk geval nog 12 dagenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:52 schreef golfer het volgende:
Volgens mij kunnen we nog een dag of wat doorzwaaien voordat stettik het landje hier verlaat.
Mooie symbolische datum heeft ie uitgezocht. 2e Kerstdag om te vertrekken. Zitten wij heerlijk uit te buiken van al het wildgebraad gaat hij naar een 3e wereld-land om daar yams te eten.quote:
Komt ie daar burpend de grens over; hoe empatischquote:Op woensdag 14 december 2005 00:57 schreef golfer het volgende:
Mooie symbolische datum heeft ie uitgezocht. 2e Kerstdag om te vertrekken. Zitten wij heerlijk uit te buiken van al het wildgebraad gaat hij naar een 3e wereld-land om daar yams te eten.
Hallo?quote:Op woensdag 14 december 2005 00:59 schreef ElisaB het volgende:
Overigens is dat zwaaien wel goed voor mn postaantallen
Peuter maar los hoor. Als je arm mee-loskomt, dan even terug naar het hospital!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:02 schreef static het volgende:
Kan ik die kutpleisters nou eindelijk eens van mijn arm afwurmen?
Mietje!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:02 schreef static het volgende:
Voelt net of ik twee armen aan stokje heb.
Very hoowmoow-likequote:Op woensdag 14 december 2005 01:08 schreef golfer het volgende:
Mietje!
Pleisters laten opplakken na een prikje.
je moet eerst morgen langs je huisarts gaan om de hechtingen te laten verwijderenquote:Op woensdag 14 december 2005 01:02 schreef static het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:10 schreef laffer het volgende:
je moet eerst morgen langs je huisarts gaan om de hechtingen te laten verwijderen![]()
Nee mopje, éérst de pleister, dan pas de hechtingen. Je kan de hechtingen er toch helemaal niet uithalen als de pleister er nog op zitquote:Op woensdag 14 december 2005 01:10 schreef laffer het volgende:
je moet eerst morgen langs je huisarts gaan om de hechtingen te laten verwijderen![]()
niet echt, hij komt gewoon een bakkie koffie bij me drinken...quote:
Stetsatéquote:Op woensdag 14 december 2005 01:02 schreef static het volgende:
Voelt net of ik twee armen aan stokje heb.
Bijna hetzelfde, maar hij gaat niet naar Ghana, maar naar Nigeria.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:12 schreef laffer het volgende:
niet echt, hij komt gewoon een bakkie koffie bij me drinken...
tja, ik woon in de bijlmer![]()
misschien zijn het wel heel veel hechtingen voor een vèèl te kleine pleister, dan kan het wel...quote:Op woensdag 14 december 2005 01:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mopje, éérst de pleister, dan pas de hechtingen. Je kan de hechtingen er toch helemaal niet uithalen als de pleister er nog op zit
Mallerd
Volgens velen gesitueerd in Amsterdam Zuid-Oost.quote:Op zondag 11 december 2005 22:36 schreef golfer het volgende:
....
Oh ja...hij gaat dus voor een half jaar naar Lagos, Nigeria.
we hebben hier nu alle smakenquote:Op woensdag 14 december 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde, maar hij gaat niet naar Ghana, maar naar Nigeria.
Ja, dat kan. Ze hebben natuurlijk e-norm veel draad nodig gehad om dat e-norme naaldgat weer te dichtenquote:Op woensdag 14 december 2005 01:14 schreef laffer het volgende:
misschien zijn het wel heel veel hechtingen voor een vèèl te kleine pleister, dan kan het wel...
Dat zouden wij nooit doen met a.s.-emigrantjes van de tijdelijke soortquote:Op woensdag 14 december 2005 01:21 schreef static het volgende:
Ja, hallo, neem me even en de meeling.
Sodeju! En dat was de prik in zn buikquote:Op woensdag 14 december 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
Ik krijg net een foto doorgestuurd van static zijn prikje:
[afbeelding]
Niet leuk, Paul. Kun je die weghalen svp? Je weet dat ik letterlijk *bibber* van dat soort pictures?quote:Op woensdag 14 december 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
Ik krijg net een foto doorgestuurd van static zijn prikje:
-knip-
Ik heb hem voor je achter een linkje gezet, lieverd.quote:Op woensdag 14 december 2005 01:25 schreef static het volgende:
Niet leuk, Paul. Kun je die weghalen svp? Je weet dat ik letterlijk *bibber* van dat soort pictures?
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 01:32 schreef ElisaB het volgende:
Speciaal voor Stettik
[afbeelding]
Nu, mét pleister
quote:Op woensdag 14 december 2005 07:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet niet of ik er vanavond ben, dus ik zwaai nu alvast maar:
week 2 ben ik weer in Lagos. dus tzt meldt ik me hier weer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:43 schreef static het volgende:
Misschien kunnen we tzt. gaan mailen, lijkt me wel zo leuk.
Nergens voor nodig jongen, we slepen je er wel doorheen als je gewoon regelmatig blijft posten vanuit Lagos.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:53 schreef static het volgende:
Ja hoor.
Begin het toch wel behoorlijk op mijn zenuwen te krijgen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 07:45 schreef Stranger het volgende:
Huuh, ik dacht dat ie naar Trinidad & Tobego zou gaan?
Daar is-ie toch ook 2 weken geweest?quote:Op donderdag 15 december 2005 07:45 schreef Stranger het volgende:
Dat was vorig jaar.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:45 schreef Stranger het volgende:
Ohw, houd op.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik herinner me het mega kikker verhaal nog.
quote:Expected date of Arrival: 02/01/2006
Expected date of departure: 02/07/2006
*KWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK*quote:
Ja, mijn kunstgebit ligt daar nog ergens in de bosjes. Allemachtig zeg, wat schrok ik.quote:
Je doet het erom; zo blijven we zwaaienquote:Op donderdag 15 december 2005 16:24 schreef static het volgende:
Iets verschoven:
quote:
Mooi.quote:
Ohw, heb jij Skype? Dat moet ik even testen nl.quote:
Hij durft zijn littekens niet te posten.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:28 schreef MUUS het volgende:
Heb je die enge prikken al gehaald, stat?
uh, ik heb gisteren een format c moeten doen, dus alles op m`n c-schijf was wegquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:28 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, heb jij Skype? Dat moet ik even testen nl.
Tut.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:28 schreef MUUS het volgende:
Heb je die enge prikken al gehaald, stat?
Ik heb sinds kort een webcam, maar geen zin om dat ding te installeren.quote:
Tering héquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:23 schreef static het volgende:
Tut.
Ja, afgelopen dinsdag. Maandag nog een paar en eentje in Nigeria omdat ik te laat was voor een kuur van Hepatitus.
In het kort (en die laatste deed echt pijn vanwege mijn biceps):DTP Hvix - Hepatitis A Typhim Engerix Cholera
Maandag nog een TBC test en een injectie. Niet fijn.
Edit: en nog eens iets voor de Gele koorts ofzo, ben het spoor bijster.
Ja, zo stond ik ook.quote:
Doe eens Google.quote:
Doe jij ons eens gewoon vriendelijk uitleggen wat het isquote:
http://www.netdoctor.co.uk/medicines/100003093.htmlquote:
Brrrrrr.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:23 schreef static het volgende:
[..]
Tut.
Ja, afgelopen dinsdag. Maandag nog een paar en eentje in Nigeria omdat ik te laat was voor een kuur van Hepatitus.
In het kort (en die laatste deed echt pijn vanwege mijn biceps):DTP Hvix - Hepatitis A Typhim Engerix Cholera
Maandag nog een TBC test en een injectie. Niet fijn.
Edit: en nog eens iets voor de Gele koorts ofzo, ben het spoor bijster.
Poepdoos, dat komt juist door de vaccinatiesquote:Op zondag 18 december 2005 20:22 schreef static het volgende:
En uitgerekend nu moet ik een soort van griep krijgen; vaccinaties morgen maar even verzetten dus.
Ja, dat denk ik echt. Met vaccinaties maken ze je een heel klein beetje ziek. Dus hoort er allemaal bij denk ik dan. Vraag het voor de zekerheid even na voor je morgen gaatquote:Op zondag 18 december 2005 20:40 schreef static het volgende:
Zou je denken? Ik werd klappertandend wakker vanmorgen, kan het maar niet warm krijgen, mijn gezicht tintelt en ik voel me beurs.
het is weer tijdquote:
en daar maken we weer tijd voorquote:
quote:
newbies... (en wannabe-newbie kutkloontjes)quote:
Sorry.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 17:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sorry.
Druk, druk, druk.
Ik zwaai alvast een paar keer extra:![]()
![]()
En daar vervolgens je dagen in de bak slijten omdat ze denken dat het handig verpakte XTC is..quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:02 schreef static het volgende:
Leuk pakketje van de apotheek: bijna 4.000 (anti)malaria-pillen.
Moet zowat een extra koffer meenemen voor al die troep.
Neem een door Verdonk afgewezen asielzoeker mee terug om je koffers te laten dragen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:02 schreef static het volgende:
Och, gelukkig bestaat er zoiets als een medisch paspoort welke dat allemaal rechtvaardigt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En daar vervolgens je dagen in de bak slijten omdat ze denken dat het handig verpakte XTC is..
tof.
'k neem aan dat iedere xtc-koerier zo'n ding op zak heeft...quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:24 schreef static het volgende:
[..]
Och, gelukkig bestaat er zoiets als een medisch paspoort welke dat allemaal rechtvaardigt.
Althans, volgens de GGD.
Wil jij gewoon even stoppen met dat opruiende gedrag?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k neem aan dat iedere xtc-koerier zo'n ding op zak heeft...
Geen scheten laten op 't vliegveld daar, is verboden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:27 schreef static het volgende:
[..]
Wil jij gewoon even stoppen met dat opruiende gedrag?
Hoest (kuch * kuch) met de grieperigheid??quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:02 schreef static het volgende:
Bijna helemaal weg.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoest (kuch * kuch) met de grieperigheid??
Je was nog net op tijdquote:
Nee, dat is niet ingewikkeld, dat is standaard... Dat ze je waarschuwen voor de risico's ende zoo meer. Geen zorgen makenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:55 schreef static het volgende:
Woensdag voor het TBC gebeuren (schijnt nogal ingewikkeld te zijn omdat ze eerst een gesprek met me willen hebben, dus daar maak ik me nu weer zorgen over) en donderdag voor de de zoveelste hepatitis-prik.
Alvast voor volgend jaarquote:
was je jarig??quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Alvast voor volgend jaar
Maar voor afgelopen dag, nog bedankt lievurt.
Thanx W., maar dit is toch een zwaaitopic voor stettik?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:04 schreef laffer het volgende:
was je jarig??![]()
in dat geval, van harte gefeliciteerd P![]()
Uitgezwaaid worden in andersmans uitzwaaitopic.quote:Op maandag 19 december 2005 10:50 schreef just me het volgende:
[..]
als je hem niet kent hoef je hier ook niet te komen zwaaien
bolletje_24
Target is nog steeds de tweede januari, maar ik heb mijn visum nog niet binnen.quote:
Mijn bedrijf zorgde ervoor dat ik vanaf de douane tot en met de auto begleid werd. In praktijk zag ik de eerste persoon pas achter de douane. Ik had geen dollarbriefjes nodig. Het lijkt me wel handig om ze bij de hand te hebben. Als ik in Januari weer ga, heb ik ze ook weer paraat. Ook heb ik nog een klein voorraadje Naira's. Vies geld is dat. Ziet en ruikt meestal zeer goor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:59 schreef static het volgende:
Het enige waar ik me een beetje zorgen om maak is dat reis van het vliegveld naar Victoria Island met al mijn bagage; ondanks dat ik een chauffeur heb is me geadviseerd om een stapeltje één dollar biljetten in de aanslag te houden voor de douane/immigratie en de diverse politie checkpoints.
Heb ze net aan de telefoon gehad omdat er een speciaal bedrijfsmatig 'security rules' document bestaat welke mij nog niet is toegezonden en het blijkt dat ik een gewapende begeleider/chauffeur krijg die altijd bij me is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:43 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Mijn bedrijf zorgde ervoor dat ik vanaf de douane tot en met de auto begleid werd.
Ik neem dan ook zeker een stapeltje mee.quote:Ik had geen dollarbriefjes nodig. Het lijkt me wel handig om ze bij de hand te hebben. Als ik in Januari weer ga, heb ik ze ook weer paraat. Ook heb ik nog een klein voorraadje Naira's. Vies geld is dat. Ziet en ruikt meestal zeer goor.
Ah, goede tip. Thanks.quote:Trouwens de wisselkoers hangt meestal af van het biljet wat je wilt wisselen. Voor een $100 biljet krijg je een betere koers (+- 140 Naira per dollar) dan kleinere briefjes.
Ja, dat; weet je toevallig ook waar zo'n ding te koop is?quote:
ah oke, ik hoop voor je dat de papierwinkel op tijd in orde is... bureaucratie is fnuikend..quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:15 schreef static het volgende:
[..]
Target is nog steeds de tweede januari, maar ik heb mijn visum nog niet binnen.
Maar aan de andere kant zullen ze zo'n ding wel kennen.quote:
De escorte is zo een beetje standaard. Elke multinational vervoert zo zijn werknemers van het vliegveld naar Victoria Island. Het is inderdaad wel een apart gevoel dat er voor je een auto met sirene en zwaailichten rijdt die zorgt dat de weg vrij is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:56 schreef static het volgende:
[..]
Heb ze net aan de telefoon gehad omdat er een speciaal bedrijfsmatig 'security rules' document bestaat welke mij nog niet is toegezonden en het blijkt dat ik een gewapende begeleider/chauffeur krijg die altijd bij me is.
"You will feel like a president" waren de letterlijke woorden. Nu weet ik niet of dat standaard is of omdat ze een wel heel hoge pet van me op hebben.
[..]
Ik zal proberen om er wat foto's van te maken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:46 schreef bassieVL het volgende:
[..]
De escorte is zo een beetje standaard. Elke multinational vervoert zo zijn werknemers van het vliegveld naar Victoria Island. Het is inderdaad wel een apart gevoel dat er voor je een auto met sirene en zwaailichten rijdt die zorgt dat de weg vrij is.
Nope, maar ik had al snel wat plaatjes, dus winkels zullen ook wel te vinden zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:57 schreef static het volgende:
Ja, dat; weet je toevallig ook waar zo'n ding te koop is?
Heb er al een gevonden denk ik: http://www.bever.nl/ .quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope, maar ik had al snel wat plaatjes, dus winkels zullen ook wel te vinden zijn.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:52 schreef Dirkh het volgende:
Nou Static... eh... nou...eh... ik hoop dat je... eh... eh...
Je snapt het wel. Zolang het maar lang duurt.
Ik zal je heus wel missen hoor. Ookal vliegen we elkaar wel eens in de haren. Maar voordat ik helemaal nat wordt en jij met een doekje naar de wc rent, wil ik het hier maar even bij laten.quote:
je vergeet te zwaaien dirkh en da`s off-topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zal je heus wel missen hoor. Ookal vliegen we elkaar wel eens in de haren. Maar voordat ik helemaal nat wordt en jij met een doekje naar de wc rent, wil ik het hier maar even bij laten.
I know.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zal je heus wel missen hoor. Ookal vliegen we elkaar wel eens in de haren. Maar voordat ik helemaal nat wordt en jij met een doekje naar de wc rent, wil ik het hier maar even bij laten.
Ik denk dat dat wat krapjes gaat worden i.v.m. de feestdagen, etc.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:17 schreef golfer het volgende:
En wanneer gaan we die vlegel nou uitdrinken/eten/zwaaien voordat ie weg gaat?
Nou, dan stop ik ook met zwaaien hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef static het volgende:
Ik denk dat dat wat krapjes gaat worden i.v.m. de feestdagen, etc.
Wat is er eigenlijk mis met het idee dat jij ons allemaal uitnodigt voor het kerstdinerquote:Op woensdag 21 december 2005 00:31 schreef static het volgende:
Ik denk dat dat wat krapjes gaat worden i.v.m. de feestdagen, etc.
Dan nog kun je ons uitnodigen voor kerst hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 00:33 schreef static het volgende:
Joh, laten we nou maar wachten tot ik mijn visum heb, misschien wordt dat wel tweede week januari ofzo.
ja static, wat ga je voor ons koken...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan nog kun je ons uitnodigen voor kerst hoor
Ik heb wel weer trek in een kreeft, static.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:46 schreef laffer het volgende:
ja static, wat ga je voor ons koken...
konijn, kalkoen of iets anders, we hebben honger![]()
Ik wil naast jou zittenquote:Op woensdag 21 december 2005 00:46 schreef laffer het volgende:
ja static, wat ga je voor ons koken...
konijn, kalkoen of iets anders, we hebben honger![]()
Ja, dat valt me natuurlijk wel weer even tegen, wijffie.quote:
Ik zou toch tegenover jou gaan zitten en dan zou ik makkelijk uittrekbare schoenen aandoen en dan.... nou ja, je weet welquote:Op woensdag 21 december 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
Ja, dat valt me natuurlijk wel weer even tegen, wijffie.
Ik zal mijn 'bioscoop-broek' voor de gelegenheid dan maar aantrekken.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou toch tegenover jou gaan zitten en dan zou ik makkelijk uittrekbare schoenen aandoen en dan.... nou ja, je weet wel
Kijk, je weet het weerquote:Op woensdag 21 december 2005 01:28 schreef golfer het volgende:
Ik zal mijn 'bioscoop-broek' voor de gelegenheid dan maar aantrekken.![]()
quote:
Nope, een charmante 36 - 37quote:Op woensdag 21 december 2005 01:37 schreef golfer het volgende:
![]()
Je hebt toch niet maat 43 qua voetjes, he?
Oh je, nog even tussendoor zwaaien naar stettik.
Als dat een voorbode van je cup-maat is, dan is het goed en mag je met je charmante 36-37 friemelen aan mijn charmante maatje 18.quote:
Cupje 36-37quote:Op woensdag 21 december 2005 01:51 schreef golfer het volgende:
Als dat een voorbode van je cup-maat is, dan is het goed en mag je met je charmante 36-37 friemelen aan mijn charmante maatje 18.![]()
Oh ja, nog even zwaaien:
Cupje 36-37 meets maatje 18 cm.quote:
we zwaaien gewoon door tot het vliegtuig een stipje aan de hemel isquote:Op woensdag 21 december 2005 00:33 schreef static het volgende:
Joh, laten we nou maar wachten tot ik mijn visum heb, misschien wordt dat wel tweede week januari ofzo.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef static het volgende:
En ja hoor, daar ging ik onderuit tijdens de vaccinaties van vandaag.
Morgen TBC en in januari nog een Hepatitus.
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:40 schreef static het volgende:
En ja hoor, daar ging ik onderuit tijdens de vaccinaties van vandaag.
Morgen TBC en in januari nog een Hepatitus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |