Heb je al een lamme arm?quote:Op zondag 11 december 2005 22:38 schreef Snarf het volgende:
Bende nou gvd nog niet uitgezwaaid?!
Jazekerquote:
Heej beeb. Hoe is het?quote:
Waarom nou weer alleen voor Laffer?quote:
Ik ga het eerlijk verdelenquote:Op zondag 11 december 2005 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Dagen of nachten trouwens?
Tis discriminatie; de enige hoowmoow krijgt weer een mooie meid. [piep]-topicquote:Op zondag 11 december 2005 23:13 schreef golfer het volgende:
Waarom nou weer alleen voor Laffer?
Heb ik geen smaak ofzo
![]()
Ik ook van jou.quote:Op zondag 11 december 2005 22:52 schreef SuperWeber het volgende:
Ik ben blij dat ie oprot...
een lekker dingquote:
Waar ga jij dan naartoe?quote:Op maandag 12 december 2005 00:22 schreef laffer het volgende:
[..]
een lekker ding![]()
verander de topictitel maar in: "Zwaai hier verder static & laffer uit"![]()
Z'n pik achterna richting dat lekkere ding.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 00:22 schreef laffer het volgende:
[..]
verander de topictitel maar in: "Zwaai hier verder static & laffer uit"![]()
Gaan we daar drinken en eten danquote:Op maandag 12 december 2005 01:41 schreef static het volgende:
Komen jullie me uitzwaaien op Schiphol?
Zal best, ik heb een eigen pool van chauffeurs die me 24/24 bijstaan.quote:Op maandag 12 december 2005 02:01 schreef SeLang het volgende:
Benzine is daar trouwens goedkoop, want als ze bezine nodig hebben boren ze gewoon een gaatje in een pijpleiding. Er vliegt dan ook regelmatig een neger in brand.
dat had ik begrepen ja...quote:Op maandag 12 december 2005 07:22 schreef static het volgende:
Dat was zo'n shabby lokale maatschappij.
De schiphol-zwaai meet, kan leuk wordenquote:Op maandag 12 december 2005 01:41 schreef static het volgende:
Komen jullie me uitzwaaien op Schiphol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |