En Ing ligt op bed.....met haar duimquote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Best logisch dat het niet zo opvalt natuurlijk. Ligt daar zovaak dat je bijna denkt dat het bij de bank hoort![]()
Van die gebroken neus van Joost of van de voorgevel?quote:Op zondag 11 december 2005 23:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Als FB ons daar ook maar een goeie shot van bezorgt![]()
Ik heb hem een keer in de live uitzending gezien en hij lijkt me idd niet de meest gevaarlijke persoon die je kan tegenkomen. Maarja aan de andere kant weten we natuurlijk niet hoe FB eruit ziet. Als FB een soort BB-Joost is dan heeft ie wel een probleem.quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ach, die Joost is echt een kneusje daar hoef je niet bang voor te zijn.
quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Best logisch dat het niet zo opvalt natuurlijk. Ligt daar zovaak dat je bijna denkt dat het bij de bank hoort![]()
En wat herkennen wij in deze vlek?quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
En Ing ligt op bed.....met haar duim![]()
De rest zit te trictracen. Mijn bloeddruk, wat doen ze![]()
Daar doe ik verder maar geen uitspraken over hierquote:Op zondag 11 december 2005 23:26 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer in de live uitzending gemist en hij lijkt me idd niet de meest gevaarlijke persoon die je kan tegenkomen. Maarja aan de andere kant weten we natuurlijk niet hoe FB eruit ziet. Als FB een soort BB-Joost is dan heeft ie wel een probleem.![]()
Nou ja, dan heeft ie vast wel een paar broers.quote:Op zondag 11 december 2005 23:26 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer in de live uitzending gezien en hij lijkt me idd niet de meest gevaarlijke persoon die je kan tegenkomen. Maarja aan de andere kant weten we natuurlijk niet hoe FB eruit ziet. Als FB een soort BB-Joost is dan heeft ie wel een probleem.![]()
Ik weet al voldoendequote:Op zondag 11 december 2005 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar doe ik verder maar geen uitspraken over hier
Het is net een bruin deken over de bankquote:Op zondag 11 december 2005 23:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
En wat herkennen wij in deze vlek?
Ik zie er wel een lief konijntje inWat zegt dat over mij, Roel?
![]()
Hij is spygoloog hoor, geen dromenduiderquote:Op zondag 11 december 2005 23:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
En wat herkennen wij in deze vlek?
Ik zie er wel een lief konijntje inWat zegt dat over mij, Roel?
![]()
quote:
En die zijn echt levensgevaarlijkquote:Op zondag 11 december 2005 23:31 schreef Bartoli het volgende:
FB kan nog altijd de broers van Roel inschakelen
Kanjertjequote:Op zondag 11 december 2005 23:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Ja ik kan het ook bijna niet bijhouden in de streamverslagen.....
![]()
Mijn mattiesquote:Op zondag 11 december 2005 23:31 schreef Bartoli het volgende:
FB kan nog altijd de broers van Roel inschakelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |