Was dat allemaal vanavond? Damn... leukste van de avond gemist danquote:
Weet ik veel.quote:Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat hoor je wel vaker als er zo'n foto geplaatst wordt, maar het is toch gewoon een stukje van een gewone cap, verder niet? Of ben ik nou gek?
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad heb je het leukste gemist een gilende lieske die iemand achter het badkamerraam zag die probeerde naakt foto's van haar te makenquote:Op zondag 11 december 2005 23:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was dat allemaal vanavond? Damn... leukste van de avond gemist dan![]()
Hey ForeverCapsquote:Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef Foreverblue het volgende:
Zoooo bew ook weer eens... ff film gekeken
[afbeelding]
Nee.quote:
Ik heb niet meer en ik mag ook niet meer.quote:Op zondag 11 december 2005 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ja Regenworm, nou weten we het wel.
Nou, ik had het bijna gemistquote:Op zondag 11 december 2005 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ja Regenworm, nou weten we het wel.
Space Cowboys op Veronica... was leuke film. Nokia affaire? Ging er een telefoon af achter de schermen?quote:Op zondag 11 december 2005 23:09 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hey ForeverCaps![]()
Welke film heb je gezien?
Je hebt de Nokia-affaire gemist....![]()
Bijdehandje. Voordat je op vakantie gaat, sla ik je nog je hersens inquote:Op zondag 11 december 2005 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.
Daarom deed ik er ook een voorbeeld bij.
Anders echt een keer op je klote van je vrouw?quote:Op zondag 11 december 2005 23:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb niet meer en ik mag ook niet meer.![]()
Ik heb southpark opgenomen, zo kijken.quote:Op zondag 11 december 2005 23:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Space Cowboys op Veronica... was leuke film. Nokia affaire? Ging er een telefoon af achter de schermen?
Zo zou je dat ook kunnen noemen....quote:Op zondag 11 december 2005 23:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Space Cowboys op Veronica... was leuke film. Nokia affaire? Ging er een telefoon af achter de schermen?
Vandaar je gevoel voor humor, maar je bent nog jongquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat hoor je wel vaker als er zo'n foto geplaatst wordt, maar het is toch gewoon een stukje van een gewone cap, verder niet? Of ben ik nou gek?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow ja, maar wel snel posten in het tietuh-topic hèquote:Op zondag 11 december 2005 23:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb niet meer en ik mag ook niet meer.![]()
Oooow okee... 40 camera's in huis... en meneer wil ff met een telefoon een foto maken... how low can you go. Gelijk ontslaan die gast. Je maakt niet zomaar naaktfoto's van een onschuldig 19 jarig meisjequote:Op zondag 11 december 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb southpark opgenomen, zo kijken.![]()
Volgens Lieske probeerde iemand achter de schermen met een Nokia een foto van haar te maken terwijl zij naakt in de badkamer stond.
quote:Op zondag 11 december 2005 23:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Oooow okee... 40 camera's in huis... en meneer wil ff met een telefoon een foto maken... how low can you go. Gelijk ontslaan die gast. Je maakt niet zomaar naaktfoto's van een onschuldig 19 jarig meisje![]()
Een cap van mij, waar ik achteraf niet trots op benquote:Op zondag 11 december 2005 23:13 schreef F4iTH het volgende:
Aan de caps te zien van de afgelopen paar dagen, gooien de dames duidelijk hun borsten in de strijd.![]()
Nathalie gaat dan nog een stukje verder
Ik dacht dat het een fake was, of iig mee geknoeidquote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een cap van mij, waar ik achteraf niet trots op ben![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ow ja, maar wel snel posten in het tietuh-topic hè![]()
En een grommende Joostquote:Op zondag 11 december 2005 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
Wat is het toch weer spannend. Met dat heerlijke geluid van de dobbelstenen en een slapende Roel
Vergeleken bij jou wel ja.quote:Op zondag 11 december 2005 23:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Vandaar je gevoel voor humor, maar je bent nog jong![]()
![]()
Is Roel al naar bed? Was me niet eens opgevallen maar het is idd erg spannend, vooral het geluid van de dobbelstenen is het beste wat ik ooit heb gehoordquote:Op zondag 11 december 2005 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
Wat is het toch weer spannend. Met dat heerlijke geluid van de dobbelstenen en een slapende Roel
Nee, was de real thing... ze lag op bed... en ineens deed ze haar been omhoog. Van schrik drukte ik op print screenquote:Op zondag 11 december 2005 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een fake was, of iig mee geknoeid![]()
Ach, de cap was wel goed getimedquote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel ligt op de bank te slapen.quote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is Roel al naar bed? Was me niet eens opgevallen maar het is idd erg spannend, vooral het geluid van de dobbelstenen is het beste wat ik ooit heb gehoord![]()
![]()
Kan ik me voorstellen. Die schrik, bedoel ikquote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, was de real thing... ze lag op bed... en ineens deed ze haar been omhoog. Van schrik drukte ik op print screen
quote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ach kom op. Jij bent straks lekker de enige met die shot. Wees er trots op!quote:Op zondag 11 december 2005 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ach, de cap was wel goed getimed
Dank jullie...quote:
En ik daarna van schrik op "opslaan als".quote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, was de real thing... ze lag op bed... en ineens deed ze haar been omhoog. Van schrik drukte ik op print screen
Helemaal geweldig en werkelijk supergezellig daar. Top om naar te kijkenquote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is Roel al naar bed? Was me niet eens opgevallen maar het is idd erg spannend, vooral het geluid van de dobbelstenen is het beste wat ik ooit heb gehoord![]()
![]()
Als ie z'n auto dan maar netjes parkeert en niet in de achtergevel van FB's huis of zoquote:Op zondag 11 december 2005 23:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ach kom op. Jij bent straks lekker de enige met die shot. Wees er trots op!
Er is wel een kans dat ene Joost jou straks komt opzoeken.![]()
![]()
Hahaha laat maar komen... het is lang vallen vanaf het balkon hierquote:Op zondag 11 december 2005 23:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Die donkere vlek...dat is Roelquote:Op zondag 11 december 2005 23:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal geweldig en werkelijk supergezellig daar. Top om naar te kijken![]()
![]()
![]()
Roel ligtniet op bed, maar ligt in de bank te maffen.
Ach, die Joost is echt een kneusje daar hoef je niet bang voor te zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 23:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Best logisch dat het niet zo opvalt natuurlijk. Ligt daar zovaak dat je bijna denkt dat het bij de bank hoortquote:
Daarom moet ik mijn uitspraken altijd afwegen als een oudere, en kan jij als knulletje alles er maar uitkramenquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ie z'n auto dan maar netjes parkeert en niet in de achtergevel van FB's huis of zo![]()
En Ing ligt op bed.....met haar duimquote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Best logisch dat het niet zo opvalt natuurlijk. Ligt daar zovaak dat je bijna denkt dat het bij de bank hoort![]()
Van die gebroken neus van Joost of van de voorgevel?quote:Op zondag 11 december 2005 23:23 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Als FB ons daar ook maar een goeie shot van bezorgt![]()
Ik heb hem een keer in de live uitzending gezien en hij lijkt me idd niet de meest gevaarlijke persoon die je kan tegenkomen. Maarja aan de andere kant weten we natuurlijk niet hoe FB eruit ziet. Als FB een soort BB-Joost is dan heeft ie wel een probleem.quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ach, die Joost is echt een kneusje daar hoef je niet bang voor te zijn.
quote:Op zondag 11 december 2005 23:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Best logisch dat het niet zo opvalt natuurlijk. Ligt daar zovaak dat je bijna denkt dat het bij de bank hoort![]()
En wat herkennen wij in deze vlek?quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
En Ing ligt op bed.....met haar duim![]()
De rest zit te trictracen. Mijn bloeddruk, wat doen ze![]()
Daar doe ik verder maar geen uitspraken over hierquote:Op zondag 11 december 2005 23:26 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer in de live uitzending gemist en hij lijkt me idd niet de meest gevaarlijke persoon die je kan tegenkomen. Maarja aan de andere kant weten we natuurlijk niet hoe FB eruit ziet. Als FB een soort BB-Joost is dan heeft ie wel een probleem.![]()
Nou ja, dan heeft ie vast wel een paar broers.quote:Op zondag 11 december 2005 23:26 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik heb hem een keer in de live uitzending gezien en hij lijkt me idd niet de meest gevaarlijke persoon die je kan tegenkomen. Maarja aan de andere kant weten we natuurlijk niet hoe FB eruit ziet. Als FB een soort BB-Joost is dan heeft ie wel een probleem.![]()
Ik weet al voldoendequote:Op zondag 11 december 2005 23:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar doe ik verder maar geen uitspraken over hier
Het is net een bruin deken over de bankquote:Op zondag 11 december 2005 23:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
En wat herkennen wij in deze vlek?
Ik zie er wel een lief konijntje inWat zegt dat over mij, Roel?
![]()
Hij is spygoloog hoor, geen dromenduiderquote:Op zondag 11 december 2005 23:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
En wat herkennen wij in deze vlek?
Ik zie er wel een lief konijntje inWat zegt dat over mij, Roel?
![]()
quote:
En die zijn echt levensgevaarlijkquote:Op zondag 11 december 2005 23:31 schreef Bartoli het volgende:
FB kan nog altijd de broers van Roel inschakelen
Kanjertjequote:Op zondag 11 december 2005 23:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
Ja ik kan het ook bijna niet bijhouden in de streamverslagen.....
![]()
Mijn mattiesquote:Op zondag 11 december 2005 23:31 schreef Bartoli het volgende:
Zou hij soms het schaap in wolfskleren zijn?quote:Op zondag 11 december 2005 23:30 schreef BONG4002 het volgende:
Joost kan best heel eng zijn als ie zo gromt, ik word wel een beetje bang
quote:Op zondag 11 december 2005 23:31 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, dan heeft ie vast wel een paar broers.
laat geworden vannachtquote:Op zondag 11 december 2005 23:31 schreef melke het volgende:
Gaan ze nu alweer slapen?
Een zelfde pose als Naat... alleen was ik te laat met cappenquote:Op zondag 11 december 2005 23:33 schreef F4iTH het volgende:
[afbeelding]
Dat is pas een stijgende lijn zeg.
Wat heb ik in week 11 gemist?
Weinig?quote:Op zondag 11 december 2005 23:33 schreef F4iTH het volgende:
[afbeelding]
Dat is pas een stijgende lijn zeg.
Wat heb ik in week 11 gemist?
quote:Op zondag 11 december 2005 23:35 schreef Sjet het volgende:
Snaptnix?
Kun jij het streamen nu overnemen? Ik moet ff weg.
Niet dat je het er heel druk mee hebt hoor..... maar ja, je weet het maar nooit he? Wie weet gaat Roel inene iets leuks doen![]()
Dat herinner ik me echt heel anders.quote:Op zondag 11 december 2005 23:35 schreef mazaru het volgende:
Bart heeft ook het grootste gedeelte van BB geslapen, en die kwam ook als winnaar naar buiten
Help ik je door dat streamverslag op te leuken met een doeltreffende cap:quote:
En wat heb jij geslikt, gerookt of gedronken?quote:Op zondag 11 december 2005 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Roel springt van de bank en gaat springend door de kamer![]()
![]()
![]()
![]()
Hilarisch dit
give me 2 of themquote:Op zondag 11 december 2005 23:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
En wat heb jij geslikt, gerookt of gedronken?
Give me some of that![]()
Ik ook, Bart was een enfant terriblequote:Op zondag 11 december 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat herinner ik me echt heel anders.
* Schiet in Bart-verdedigingsstand
Vond ik nog wel meevallen, ja vergeleken met de rest danquote:Op zondag 11 december 2005 23:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, Bart was een enfant terrible![]()
Ja, en zo lui als de neten!quote:Op zondag 11 december 2005 23:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook, Bart was een enfant terrible![]()
Ze won verbazingwekkend die beruchte stemronde terwijl ze vanaf dag 1 echt NIKS had toegevoegd aan heel BB en in principe constant onderaan stond in de polls. Ze jankte wat om Channie, werd in een huisje gestopt om toe te kijken hoe men over haar roddelde (wat eik ook bijna niet gebeurde) en hoppaaa ze heeft fans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |