Ik kan mij herinneren dat ik wel streams zat te kijken toen... BB1 of BB2... welliswaar met mijn inbelmodem maar toch zat ik toen ook al te kijken... (korte tijden...)quote:Op maandag 12 december 2005 00:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die waren toch net als nu vrij? of is het al zo lang geleden dat niet bestond![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 23:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd.
Ik erger me er ook aan goed schat![]()
Meid beterschap en trustquote:Op maandag 12 december 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ingrid heeft vast nog wel een handjevol over![]()
Over medicijnen gesproken, ik ga met de laatste paracetamolletjes in m'n mik naar mijn mandje.
Trusten allemaal![]()
![]()
Ze is niet echt lelijk... Het is een Rubensvrouw!quote:
Beetje laat maar alsnog trusten.quote:Op maandag 12 december 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ingrid heeft vast nog wel een handjevol over![]()
Over medicijnen gesproken, ik ga met de laatste paracetamolletjes in m'n mik naar mijn mandje.
Trusten allemaal![]()
![]()
Wat ik normaliter wel geil vin, alleen als ze d'r mond opentrekt heb ik gegeten en gedronken tegelijkquote:Op maandag 12 december 2005 00:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze is niet echt lelijk... Het is een Rubensvrouw!
Ja, is waar. Denk trouwens dat Dido het ook verloren heeft door de anti-dido's die op Nathalie zijn gaan stemmen. Jammer dat ze bij Talpa geld willen verdienen aan dat stemmen en zo enorm gaan zuigen. Vind ik toch een irritante smet op de uitslagen.quote:Op zondag 11 december 2005 23:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dido stond de laatste week ook niet gigantisch hoog meer hoor.
Verder was het een nek-aan-nek race tussen Dido en Nathalie. Naatje was in het voordeel aangezien zij lager begon.
Hey Bommiequote:Op maandag 12 december 2005 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ik normaliter wel geil vin, alleen als ze d'r mond opentrekt heb ik gegeten en gedronken tegelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |