tijdens de finale show over 1,5 weekquote:Op zondag 11 december 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou het niet vreselijk leuk zijn als ze 'm dumpte na BB?![]()
Nou zeg, does liefquote:Op zondag 11 december 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou het niet vreselijk leuk zijn als ze 'm dumpte na BB?![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou het niet vreselijk leuk zijn als ze 'm dumpte na BB tijdens de uitzending van donderdag?![]()
Hij is van tijd tot tijd erg irritant hyperactiefquote:Op zondag 11 december 2005 23:58 schreef Bartoli het volgende:
Joost lijkt nu wel een adhd patient (sorry voor de mensen hier die het hebben of kennen vanuit hun omgeving). Damn wat is die gast hyperactief
Dido stond de laatste week ook niet gigantisch hoog meer hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 23:43 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dat Dido "verloor" van Nathalie die toch ook consequent heel laag stond en ver beneden Dido is mij even raadselachtig.
In week 11 ging Menno eruit, toen kreeg Ing de eerste boost (logisch). In week 13 ging Chantal eruit en Ing kreeg de tweede boost (ook logisch). Zij wint over de rug van Men en Channie KLAAR!quote:Op zondag 11 december 2005 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar was dat wel week 11?![]()
[..]
Welkom bij de club. Over een kleine twee weken kunnen we allemaal aan de Prozac![]()
Die waren toch net als nu vrij? of is het al zo lang geleden dat niet bestondquote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef mazaru het volgende:
Nee, bij de eerste BB zijn we echt verwend met de bewoners.
Daar had ik heel graag gratis streams bij gehad.
Ingrid heeft vast nog wel een handjevol overquote:
Slaap lekker, hoor Schatquote:Op maandag 12 december 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ingrid heeft vast nog wel een handjevol over![]()
Over medicijnen gesproken, ik ga met de laatste paracetamolletjes in m'n mik naar mijn mandje.
Trusten allemaal![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |