abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33001458
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Bugatti is net zo italiaans als Rolls Roys engels is
Daarom juist, waarom zei die dan dat Volkswagen dat heeft gemaakt, of verstond ik em verkeerd
pi_33001518
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Daarom juist, waarom zei die dan dat Volkswagen dat heeft gemaakt, of verstond ik em verkeerd
Rolls en Bugatti zijn beide Duits als ik het wel heb. VW heeft Bugatti, weet niet wie RR heeft.

Audi heeft Lamborghini.

Dus, vandaar. Dat zei hij in het begin ook "We haf bought ze Bugatti, und wir going to make ze new zupercarrrr!"
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 11 december 2005 @ 22:46:47 #93
63302 rockstah
New World Disorder
pi_33001558
Tsja, misschien hadden ze wel simpelweg geen tijd meer voor die powerlap. Hopelijk beginnen ze de volgende keer de show met "Last week we had the Veyron here and we found out that it was faster than a plain. Let's find out how it does on our track!". Hebben ze al eens eerder gedaan geloof ik.
pi_33001574
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:43 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Daarom juist, waarom zei die dan dat Volkswagen dat heeft gemaakt, of verstond ik em verkeerd
Rolls Royce is 100% van BMW en wordt in Engeland gebouwt maar is verder eigenlijk gewoon Duits.

VW is eigenaar van Bugatti en heeft dit project bedacht en gecreëerd, het is dus een opgefokte Golf 5, wat als leuk marketing projectje gebruikt wordt. Alle ontwikkelinken kunnen ze wel verkopen/gebruiken in andere auto's, en alle publiciteit doet wonderen. Want wie vertrouwt er nu geen merk welke een auto kan bouwens welke ruim 400km/h gaat met 1001pk. En dat nog 12min aan een stuk door vol kan houden ook (dan is de tank leeg )
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_33001585
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:36 schreef Scheepschroef het volgende:
Tjah een auto wordt ook niet licht van een 8 liter V16 en banden ter grote van tuintafeltjes.

Desalniettemin een fantastische auto, hulde! Geluid deed me trouwens aan de BRM V16 denken, maar dan veel lager.
Komt misschien omdat het een W-opgebouwde motor is, en geen V...
pi_33001676
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:40 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Bugatti is net zo italiaans als Rolls Roys engels is
Bugatti is van oorsprong Frans...
pi_33001738
Dat lagere geluid? Neeee, de BRM V16 was een 1,5 liter supercharged (met desaltniettemin 450 pk in 1953), deze heeft iets meer motorinhoud. Maar de karakteristiek lijkt erg op elkaar. Erg verfijnde loop trouwens.

Maar genoeg technisch geblaat, Top Gear is gewoon GAAF, en "tooth withening kits" die uit auto's komen vallen ok
pi_33001763
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:46 schreef rockstah het volgende:
Tsja, misschien hadden ze wel simpelweg geen tijd meer voor die powerlap. Hopelijk beginnen ze de volgende keer de show met "Last week we had the Veyron here and we found out that it was faster than a plain. Let's find out how it does on our track!". Hebben ze al eens eerder gedaan geloof ik.
Hebben ze in de jaren dat ik kijk volgens mij nog niet eerder gedaan, gaan ze ook niet doen want dat zou betekenen dat ze de auto nog een keer naar Engeland moet halen, ze kregen van VW waarschijnlijk gewoon geen toestemming om hem het circuit op te sturen.

Een korte uitleg over hoe TG werkt:
1) ze maken een zooi reportage's en leggen deze op de plank (sommigen zijn al wel 2 maanden oud).
2) Ze bedenken welke auto's er in een bepaalde show komen
3) Regelen van de gesteste auto's nog een keer een exemplaar, allemaal op dezelfde dag.
4) De stig test op de dag van de uitzending of de dag ervoor alle auto's van die uitzending.
5) De stig doet op diezelfde dag de rij-uitleg in de Suzuki
6) 4 en 5 worden gemonteerd.
7) Opnames met de auto's die over het circuit gereden hebben in de studio (hoeven niet perse de auto's te zijn waar de reportage mee gedaan is)
8) Alles wordt gemonteerd en uitgezonden.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 11 december 2005 @ 22:56:00 #99
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_33001873
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:50 schreef Kloekie het volgende:

[..]

Bugatti is van oorsprong Frans...
Bugatti is van oorsprong Italiaans. De eerste werd in 1901 ontworpen door Ettore Bugatti. Een Milanees. Zijn wagen won evenwel een Franse ontwerpsprijs destijds.

Maar eigenlijk is Bugatti evenzeer Duits, want na die eerste wagen ging hij als ontwerper aan de slag bij "Deutzer Automobile" om dan na de eerste Wereldoorlog in Italië terug zelf aan de slag te gaan onder de naam "Bugatti"
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_33001940
10 radiators
1001 pk
W16
4 wheeldrive
400+ KPH
Adaptive shape

Ik ben verliefd

"Is it a Rover?"

Beetje matig dat de Veyron hem niet een rondje laten rijden door de Stig...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_33002037
Er zijn maar verdomd weinig merken die nog iets met hun roots hebben, zelfs BMW, zit nog wel op dezelfde plek, maar is al sinds voor de oorlog in handen van Nederlanders
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 11 december 2005 @ 23:02:14 #102
63302 rockstah
New World Disorder
pi_33002061
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:53 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hebben ze in de jaren dat ik kijk volgens mij nog niet eerder gedaan, gaan ze ook niet doen want dat zou betekenen dat ze de auto nog een keer naar Engeland moet halen, ze kregen van VW waarschijnlijk gewoon geen toestemming om hem het circuit op te sturen.

Een korte uitleg over hoe TG werkt:
1) ze maken een zooi reportage's en leggen deze op de plank (sommigen zijn al wel 2 maanden oud).
2) Ze bedenken welke auto's er in een bepaalde show komen
3) Regelen van de gesteste auto's nog een keer een exemplaar, allemaal op dezelfde dag.
4) De stig test op de dag van de uitzending of de dag ervoor alle auto's van die uitzending.
5) De stig doet op diezelfde dag de rij-uitleg in de Suzuki
6) 4 en 5 worden gemonteerd.
7) Opnames met de auto's die over het circuit gereden hebben in de studio (hoeven niet perse de auto's te zijn waar de reportage mee gedaan is)
8) Alles wordt gemonteerd en uitgezonden.
Wie weet, Met de McMerc SLR hebben ze dat toch ook gedaan?
Eerst een feature in het buitenland, en later op het circuit.
pi_33002110
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:02 schreef rockstah het volgende:

[..]

Wie weet, Met de McMerc SLR hebben ze dat toch ook gedaan?
Eerst een feature in het buitenland, en later op het circuit.
Eerst op het circuit, toen in het buitenland.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_33002152
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Oooooooh, beste aflevering ooit?

Uhu, legendarisch .
Ik zeg:
  zondag 11 december 2005 @ 23:05:51 #105
63302 rockstah
New World Disorder
pi_33002181
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:03 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Eerst op het circuit, toen in het buitenland.
<edit>, weet het weer. Eerst werd hij getest door Hammond in het buitenland, toen ging hij naar het circuit, en daarna werdt hij nog gebruikt in die race waar Jer van een boot moest winnen ofzo.


Maar anyways, ik blijf er iig op hopen, je weet maar nooit.
  zondag 11 december 2005 @ 23:06:44 #106
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_33002224
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:58 schreef Setambre het volgende:
10 radiators
1001 pk
W16
4 wheeldrive
400+ KPH
Adaptive shape

Ik ben verliefd

"Is it a Rover?"

Beetje matig dat de Veyron hem niet een rondje laten rijden door de Stig...
hehe net stond er nog W18

Idd jammer ja dat ze hem niet over het circuit gejaagt hebben.

Die Mansell reed goed he? Weet iemand wat de hoogste tijd is bij de niet-autocoureurs? Ben wel benieuwd hoeveel dat nu scheelt
  zondag 11 december 2005 @ 23:10:27 #107
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_33002348
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_33002463
1:44 laag oid geloof ik?
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
pi_33002480
1.41 nogiets
pi_33002490
of droomde ik?
pi_33002557
1.44.3 was het dat niet? Anyway, het is als t goed is ook te vinden op de website.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_33002574
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:14 schreef kikoooooo het volgende:
1.41 nogiets
kan ook hoor, dacht gehoord te hebben dat Mark Webber 0,2 sec onder die van McArthur zat ofzo?
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  zondag 11 december 2005 @ 23:20:25 #113
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_33002647
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 16:27:38 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 11 december 2005 @ 23:24:34 #114
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_33002781
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:20 schreef Mikkie het volgende:

[..]

1:44.6
Leuk om te zien dat een coureur in een normale auto toch ook een stukje sneller dan een 'normaal' iemand.
pi_33002924
De Merc. cl65 hebben ze toen een week later een rondje laten lappen.
Mercedes-Benz
  zondag 11 december 2005 @ 23:30:15 #116
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_33002945
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 16:27:38 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_33003600
Kan iemand mij misschien vertellen wat de naam was van die ene auto die alweer 1046 pk had? Was geloof ik niet van een erg groot autobedrijf.
  maandag 12 december 2005 @ 00:08:51 #118
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_33003989
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:53 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat de naam was van die ene auto die alweer 1046 pk had? Was geloof ik niet van een erg groot autobedrijf.
Bedoel je misschien deze : http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=4294 ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  maandag 12 december 2005 @ 00:09:01 #119
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33004002
Over die verzekering van de Veyron.

Ik heb dat even 'gegoogled'.

Val wel mee (ahum)
E54310,50

geboren 1972
3000 km/j
taxwaarde:1800000
Allrisk
Ongevallen inzittende
rechtsbijstand

http://www.assurantiesite.nl/index.htm?main=sportauto.htm
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33004042
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:53 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat de naam was van die ene auto die alweer 1046 pk had? Was geloof ik niet van een erg groot autobedrijf.
http://www.gumball-3000.com/rally/?s=1046&submit=Go

Die?

Gewoon 1046 bhp in google getikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')