Wat een geweldige columnsquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:32 schreef phileine het volgende:
Wat het financiele aspect betreft, hebben wij toen heel anders gereageerd dan anderen doen. Ik was net mijn baan kwijt, het bedrijf van mijn man moest een flinke omslag gaan maken. Onze financiele toekomst was dus heel onzeker, en we zouden hoe dan ook een nieuwe situatie krijgen met onbekende factoren waar we een weg in moesten vinden. We hebben toen geredeneerd dat één onbekende factor erbij dan ook nog wel kon. Beter dan als ik alweer mezelf helemaal had vastgelegd in een baan. Het klinkt wat stupide, maar het heeft voor ons wel gewerkt. Er moest zoveel veranderen, dat het eigenlijk op geen enkele manier een last was om dan nóg iets te veranderen.
Maar goed, wat iedereen ook zegt. Er is nooit écht een moment waarop alles klopt en alles uitkomt. Op een dag overstemt het rammelen gewoon de rede en dan maken argumenten niets meer uit.
[sub]ik heb trouwens in het eerste jaar na Isa's geboorte mijn studie afgemaakt, die ik in het vierde jaar had afgebroken vanwege omstandigheden. Had daar -in deeltijd- toen prima de gelegenheid voor. Mijn tentamens heb ik vooral geleerd in de speeltuin van Artis)
Ik lijkt tegenwoordig om alles te kunnen snuffen als het over babietjes gaat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:28 schreef Silmarwen het volgende:
Wat een geweldige columnsIk zit helemaal met tranen van ontroering te lezen en het rammelt nog harder
Tranen zijn overigens behoorlijk uniek bij mij, dus het is een groot compliment
Onze babykamer wordt groen, heb ik al beslotenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik struin trouwens wel af en toe Marktplaats af.
Ik vind de commode's zoals Bixister dacht ikze heeft zo mooi, dus ik kijk af en toe of ik niet iets die waarvan ik denk 'Ja!'. En dan nog het lef hebben om te bieden.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:54 schreef Silmarwen het volgende:
Onze babykamer wordt groen, heb ik al besloten
We weten de naam voor ene jongen en een meisje al, maar die houd ik geheim tot het zover is. Het zijn twee mooie namenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Heerlijk hè! Die gekte!
De kleuren heb ik ook al in gedachten idd., stinkie moet het natuurlijk ook nog wel mooi vinden, maar ik ga hem nu nog niet met de details vervelen.
Een meidennaam hebben we inmiddels wel al zo ongeveer bedacht (hoewel er een goede 2e is). Ik ben er zo zeker van dat ik ze niet eens durf te noemen in het namen topic uit angst dat iemand anders ermee vandoor gaat.
Oe dat heb ik juist andersom. Ik kan wel 20 leuke meisjes namen bedenken, maar jongens namen vindt ik veel moeilijker.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb ook al een naam voor een jongen, maar ik kan maar geen echt leuke naam vinden voor een meisje. En als ik een leuke meisjesnaam hoor, dan ben ik hem zo weer vergeten ook...
Zullen we elkaar helpen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Oe dat heb ik juist andersom. Ik kan wel 20 leuke meisjes namen bedenken, maar jongens namen vindt ik veel moeilijker.
Nikita?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook moeite met de jongensnaam.
stinkie kwam op een gegeven moment met een hele leuke naam aan die voor zowel een jongen als meisje kan (neehee, niet Robin) maar hij denkt dat een jongen ermee gepest gaat worden dus wil hij dat liever niet.
Wel heel jammer. Maar die naam is nu dus een evt. 2e optie voor een meidennaam.
Wauw, das echt leuk dat dat nog bewaard gebleven is!!! Oude meubeltjes met een verhaal zijn echt gaaf! Ik heb alleen mijn knuffelaap nog die ik vanaf mn geboorte had, en mijn allereerste hemdje, verder niks helaas.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:22 schreef Mariposa het volgende:
Een wiegje hebben we al, daar heeftnog ingeslapen.
Jammer, is dat he, ik had wel een paar spulletjes, ik ben alleen bang dat ik die nooit meer terug krijg/vind. Ik zat laatst te denken dat ik 2 van die mini theeserviezen hadIk zou ze zo graag aan mijn dochtertje willen geven, netjes in de doos, maar daar weet ik ook niet meer van waar dat is. Dat is het nadeel als je veel verhuisd, en dingen dus verspreid komen te liggen en je verder geen contact meer met een ouder hebt. Echt zonde. Dat doet me echt pijn.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:31 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wauw, das echt leuk dat dat nog bewaard gebleven is!!! Oude meubeltjes met een verhaal zijn echt gaaf! Ik heb alleen mijn knuffelaap nog die ik vanaf mn geboorte had, en mijn allereerste hemdje, verder niks helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |