Dat hield ie dan goed verborgenquote:Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef Airelle het volgende:
Ik vond dat juist Andrew nog wel een grijntje humor in zich had.
Wat me opvalt is dat ze in HIGNFY veel meer met 'toevallige effecten' op foto's doen. Een foto van de paus achter een voetballer - "kick-the-hat-off-the-pope contest" (quote:Op woensdag 30 november 2005 14:38 schreef Quarks het volgende:
HIGNFY komt op mij veel 'losser' over.
De presentator maakt niet alleen grappen die op de autocue staan, maar is wat spontaner.
Als je het wereldnieuws volgt en een beetje de britse actualiteiten dan is het goed te volgen.
In het algemeen zijn de grappen daar meestal goed verdeeld onder de teamcaptains, gasten en presentator.
Helemaal mee eesn. En ook met de TT. Gasten uit de politiek willen veels te vaak in het programma op een poppi-jopie manier hun boodschap en verkiezingspraatje kwijt.quote:Op maandag 12 december 2005 19:58 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat het steeds meer politiek getint wordt. Nou weten we het wel dat ze de schurft hebben aan Balkenende, Verdonk en cs. Wat die wijsneus van jl. zaterdag (Andrew nog wat) moest toevoegen aan het programma is mij een raadsel, had net als Agnes Kant totaal geen humor en zat alleen maar serieus te lullen. Ze moeten gasten met humor uitnodigen.
Kut opmerkingquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:44 schreef BVO het volgende:
Agnes Kant verdient een nekschot.
Die homo en die hazelip ook.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:44 schreef BVO het volgende:
Agnes Kant verdient een nekschot.
Reactie klopt helemaal met je nickname.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:17 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Die homo en die hazelip ook.
Wat ook ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef DrDentz het volgende:
de shows van winston post ook
Bronquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:02 schreef DrDentz het volgende:
die schijnen vast ook geweldig te zijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |