volgens mij ben ik vrij constant de laatste wekenquote:Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef melke het volgende:
Daarbij vind ik ook dat sommige posters een slecht geheugen hebben. Iemand gedraagd zich een weekje leuk en aardig en het is opeens een top kerel/wijf. De voorgaande weken worden spontaan vergeten. Beetje kortzichtig hoor
Ja, als je het niet leuk vind kun je dat toch zeggen. Je kunt heeel makkelijk zeggen hee mensen ff niet zo serieus of doe eens ff normaal. Nee hij doet mee en opeens staat hij pissig op. Zeg dan wat je leuker lijkt mens! Net zoals hij ook al tegen Lieske zei, hij vond het niet relax dat ze over dat Linda gebeuren begon toen ze samen op het vuur moesten passen. Lieske zei dat hij dat dan moet zeggen ipv de dag erna erover zeuren.quote:Op zondag 11 december 2005 20:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het ging hem om de gezelligheid en wat onzin gesprekken ofzo. Maar het ging nagenoeg alleen om de politiek om 3u in de nacht. Vindt je het gek dat je dan wegloopt![]()
Heeft niks met kortzichtigheid te maken,meestal kan je aan iemands ogen een heleboel zien.quote:Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef sleepy1958 het volgende:
Iemand beoordelen op 'een blik in zijn ogen' in wel erg kortzichtig dan. Geef toe
dat zijn blik dan geen gulle lach uitstraald maar 'boos kijken' staat niet gelijk
aan een 'boosaardig karakter'. Roel is gewoon een toffe gozer in mijn ogen.
welkom backquote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
* BONG4002 heet iedereen welkom op deze rustige en saaie avond
Ja, maar als je al klotezat bent, kun je nogal wel wat impulsiever zijn. Maar dat mag bij Roel blijkbaar niet. Hij had het een tijdje aangehoord en dacht toen krijg toch allemaal ongezien de tyfus en ik ga slapenquote:Op zondag 11 december 2005 20:33 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, als je het niet leuk vind kun je dat toch zeggen. Je kunt heeel makkelijk zeggen hee mensen ff niet zo serieus of doe eens ff normaal. Nee hij doet mee en opeens staat hij pissig op. Zeg dan wat je leuker lijkt mens! Net zoals hij ook al tegen Lieske zei, hij vond het niet relax dat ze over dat Linda gebeuren begon toen ze samen op het vuur moesten passen. Lieske zei dat hij dat dan moet zeggen ipv de dag erna erover zeuren.
wb Bongquote:Op zondag 11 december 2005 20:34 schreef BONG4002 het volgende:
BEW
* BONG4002 heet iedereen welkom op deze rustige en saaie avond
Als je eens terug leest in andere topic zou je dat weten. Op dit moment vind ik Roel niet echt bijzonder. Hij zit me net iets te vaak op die bank. Maar goed, iets moois aan Roel. Hij heeft iets mysterieus. Je ziet een stroere kerel, maar volgens mij is het iemand die best wel gevoelig is, misschien soms zelfs eenzaam. Ik vind het leuk dat hij z'n hart zo aan Dido gegeven heeft. Schijt wat anderen van me denken ik ga er gewoon voor. Mietjesgedrag of niet. Ik vond het ook zielig voor hem hoe hij brak toen zij het huis uit moest. Vond het ook wel zielig voor hem hoe Dido soms tegen hem deed. Beetje misbruik maken van een jongen die over z'n oren verliefd was, zo kwam het tenminste bij mij over. Als me nog iets goed over Roel invalt ben jij de eerste die ik het laat weten!quote:Op zondag 11 december 2005 20:32 schreef ART het volgende:
Melke, je bent zelf de eerste om een zwakke plek uit te vergroten naar een generieke karaktereigenschap.
Kortom: doe het ook eens andersom en beschrijf eens wat je mooi vindt aan Roel. Anders ben je even eendimensionaal als de posters die je bekritiseert.
Elk woord van je post is precies zoals ik het zie, dus huldequote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef Pijlemans het volgende:
zeer goede post
Ja, zoals ik al zei, voordat ik internet had irriteerde ik me niet echt aan Lieske. Toen ik echter internet kreeg begon ik de streams te volgen en werd het met de dag meer irriteren omdat ze in het groepje van Chantal zat. Toen Chantal weg was ben ik echt totaal anti-Lieske geworden aangezien ik haar echt zie als een Mini-Me. Daarbij vind ik dus ook dat ze onnozel is, niet kan nadenken, achterbaks is en dat haar enigste voordeel is dat ze achterbaks is.quote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef Pijlemans het volgende:
De discussie hier word elke keer heftiger![]()
Ik vraag mij wel eens af wie hier nu echt hardcore de stream volgt.
Ik kijk echt te veel en hoeveel? Zet daar zelf maar een getal bij.
Ik heb een ervaring die deze verslaafden hopelijk ook met mij delen.
Ik had natuurlijk in het begin ook een eerste indruk (mening) over de bewoners
en deze mening is daarna alle kanten op geschoten.
Je leert de bewoners steeds beter kennen en je krijgt je favorieten.
Op eens moet je blijkbaar ook nog eens kiezen tussen groepjes, terwijl mijn favorieten
van dat moment niet eens bij elkaar zaten. Een echte winnaar heb ik nog steeds niet
en door het vele kijken krijg je je eigen irritaties en deze ontploffen dan soms op FOK!![]()
Ik hoop dan ook voor de laatste 11 dagen op scherpe posts, Maar ajb:
onderbouw het goed, zodat wij er allemaal wat mee kunnen![]()
Ha, helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 december 2005 20:39 schreef melke het volgende:
[..]
Je ziet een stroere kerel, maar volgens mij is het iemand die best wel gevoelig is, misschien soms zelfs eenzaam. Ik vind het leuk dat hij z'n hart zo aan Dido gegeven heeft. Schijt wat anderen van me denken ik ga er gewoon voor. Mietjesgedrag of niet. Ik vond het ook zielig voor hem hoe hij brak toen zij het huis uit moest. Vond het ook wel zielig voor hem hoe Dido soms tegen hem deed. Beetje misbruik maken van een jongen die over z'n oren verliefd was, zo kwam het tenminste bij mij over. Als me nog iets goed over Roel invalt ben jij de eerste die ik het laat weten!
ik stream haast niet meer en ben inmiddels een beetje in de lurkersmode verdwenen.quote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef Pijlemans het volgende:
De discussie hier word elke keer heftiger![]()
Ik vraag mij wel eens af wie hier nu echt hardcore de stream volgt.
Ik kijk echt te veel en hoeveel? Zet daar zelf maar een getal bij.
Ik heb een ervaring die deze verslaafden hopelijk ook met mij delen.
Ik had natuurlijk in het begin ook een eerste indruk (mening) over de bewoners
en deze mening is daarna alle kanten op geschoten.
Je leert de bewoners steeds beter kennen en je krijgt je favorieten.
Op eens moet je blijkbaar ook nog eens kiezen tussen groepjes, terwijl mijn favorieten
van dat moment niet eens bij elkaar zaten. Een echte winnaar heb ik nog steeds niet
en door het vele kijken krijg je je eigen irritaties en deze ontploffen dan soms op FOK!![]()
Ik hoop dan ook voor de laatste 11 dagen op scherpe posts, Maar ajb:
onderbouw het goed, zodat wij er allemaal wat mee kunnen![]()
Behoorlijkquote:Op zondag 11 december 2005 20:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, voordat ik internet had irriteerde ik me niet echt aan Lieske. Toen ik echter internet kreeg begon ik de streams te volgen en werd het met de dag meer irriteren omdat ze in het groepje van Chantal zat. Toen Chantal weg was ben ik echt totaal anti-Lieske geworden aangezien ik haar echt zie als een Mini-Me. Daarbij vind ik dus ook dat ze onnozel is, niet kan nadenken, achterbaks is en dat haar enigste voordeel is dat ze achterbaks is.
zo genoeg onderbouwd?
Wederom eenzijdig. Iemand heeft niet alleen maar slechte kanten. Vergeet dat voor de verandering eens NIETquote:Op zondag 11 december 2005 20:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, voordat ik internet had irriteerde ik me niet echt aan Lieske. Toen ik echter internet kreeg begon ik de streams te volgen en werd het met de dag meer irriteren omdat ze in het groepje van Chantal zat. Toen Chantal weg was ben ik echt totaal anti-Lieske geworden aangezien ik haar echt zie als een Mini-Me. Daarbij vind ik dus ook dat ze onnozel is, niet kan nadenken, achterbaks is en dat haar enigste voordeel is dat ze achterbaks is.
zo genoeg onderbouwd?
Er gaan zelfs twee euro muntstukken in.quote:Op zondag 11 december 2005 20:46 schreef Bartoli het volgende:
voor de lieske fans dan maar van de talpa site
[afbeelding]
Is toch niet zo moeilijk,zijn blik in zijn ogen bij bepaalde situaties vind ik gewoon eng,toen ik de streams aan het kijken was kreeg ik een rotgevoel.Gluiperig is hij zeker wel,hij roddelde als een ouwe theetante mee met zijn Queen.quote:Op zondag 11 december 2005 20:39 schreef sleepy1958 het volgende:
Eng en Gluiperig. Zijn nogal statements. Verklaar je eens nader. Vind dit echt
de grootst mogelijk onzin over Roel. Het gedrag van Joost vertoonde de afgelopen
maanden eerder deze trekken. Heb Roel nog nooit iets engs en zeker niet gluiperig
zien doen of gedragen. Zijn ergste uitspatting was de 'oerkreet' en klap tegen de muur
toen BB hem verschrikkelijk naaide met zijn geld. Zelfs toen gedroeg hij zich kalm
en beheerst tegenover de anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |