Idd. Twee heftige discussies die ik helemaal heb gevolgd:quote:Op zondag 11 december 2005 19:57 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Precies. Als ie echt agressief was had ie bepaalde personen na een beledigende opmerking wel een dreun verkocht of GEDAAN alsof hij dit zou doen opdat anderen hem zouden tegenhouden. Hij blijft meestal rustig en probeerd het met woorden op te lossen.
Is beter dan dat Lieske gegeilquote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef melke het volgende:
Wat een Roel gegeil hier zeg! Gadver!
Misschien dat ik het zo zie omdat ik ook pas 21 ben en dus ook zoiets heb van liever niks doen de dag erna als je pas tegen die tijd gaat maffen. Heeft wss ook met leeftijdverschil en generatieverschil te maken. Ik bedoel dit niet persoonlijk maar meer algemeen.quote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja enDat doet ie toch zelf. Je weet wel 's avonds de man etc....
Slaap ook wel eens pas om die tijd, maar dan heb ik nog steeds geen mogelijkheid om de hele dag maar te lapzwansen. Moet dan ook gewoon de hele dag door. Kan je wel gaan lopen klagen dat je moe bent, maar wat schiet je daarmee op?
Vanmorgen rondom 15 uurquote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij was degene die vanmorgen het ontbijt heeft gemaakt, dus je verhaal klopt niet!!
Is ook een zielig ventje,hij heeft alleen maar commentaar ,maar zelf steekt hij geen poot uit.quote:Op zondag 11 december 2005 19:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, echt niet normaal, ik las het verhaal gisteren, op de Talpa-site over zijn boosheid richting Menno, nou ik vind dat haast ziekelijk. Wat dat betreft vind ik Roel erg sneu![]()
\quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 20:00 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee, en zeker niet voor iemand die claimt een afgestudeerd psycholoog te zijn, zou niet graag een sessie bijwonen van die jongen waar iemand een andere mening heeft dan hij of een van zijn zelf geformuleerde "mannenregels" overtreed.
sooooooooo hey wat een prestatie. Echt knap van hem hoor. Om half 1 uit bed en om 2 uur ontbijt/lunch klaar makenquote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij was degene die vanmorgen het ontbijt heeft gemaakt, dus je verhaal klopt niet!!
eehh, ik bedoel gewoon dat de anti-Roel mensen hem een lamzak noemen, maar hij was gisteren zo lam als een kanarie en die anderen waren volgens mij nog redelijk nuchter en als jij dan zegt 's avonds een man 's ochtends een man dan vind ik dit wel een voorbeeld daarvan........quote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
sooooooooo hey wat een prestatie. Echt knap van hem hoor. Om half 1 uit bed en om 2 uur ontbijt/lunch klaar maken![]()
Nou ik vind het zeker géén normaal gedrag en de medebewoners zijn bang voor dat gedrag, wat ze al diverse malen hebben aangegeven.quote:Op zondag 11 december 2005 20:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nogmaals qua agressiviteit stelt het echt niet veel voor. Ok de rest van zijn medebewoners zijn rustiger enzo vandaar dat het mss zo overkomt. Maar zet het af tegen het echte leven en hij komt nog rustig over
quote:Op zondag 11 december 2005 20:06 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Idd. Twee heftige discussies die ik helemaal heb gevolgd:
De discussie na het vertrek van Chantal en (tijdelijk) Ingrid. Lieske werd hier
compleet in de hoek geluld met goede en rustige argumenten van Roel.
Hier was de rest het mee eens en zo kreeg Lieske even de hele groep
tegen zich.
En de discussie met de opgelegde kaartjes van BB van afgelopen week:
Lieske had al tegen Ingrid gezegd in het bubbelbad dat ze Roel wel eens flink
wilde afzeiken. Maar het tegendeel werd bereikt. Wederom door rustige, weloverwogen
agumenten te gebruiken.
Dat Roel soms een beetje agressief overkomt, zal veel mensen wel eens overkomen.
Als ik daar had gezeten, had ik Lieske ook wel eens achter het behang willen plakken.![]()
Er is maar een iemand die dit heeft aangekaart en dat was Lieske inquote:Op zondag 11 december 2005 20:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind het zeker géén normaal gedrag en de medebewoners zijn bang voor dat gedrag, wat ze al diverse malen hebben aangegeven.
Tsja ik kan hier nu wel wat opzeggen met iets van gewenning maar zo wordt het toch een eindeloze discussie.quote:Op zondag 11 december 2005 20:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind het zeker géén normaal gedrag en de medebewoners zijn bang voor dat gedrag, wat ze al diverse malen hebben aangegeven.
Zal me een mooie boom worden,hij beslist hoe het gaat.quote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef melke het volgende:
Mensen!! Roel is aan het helpen met de kerstboomversieringen!!!
Nee hoor, Ingrid heeft dit genoemd, maar ook Dido en Nathaliequote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Er is maar een iemand die dit heeft aangekaart en dat was Lieske in
een hernieuwde poging Roel af te zeiken.![]()
Luisteren jullie ooit wel eens welke studie Roel nou echt volgt?quote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee ik ben bang dat dit géén therapeutische sessie zal zijn.
Dat is niet helemaal waar, ook Nathalie heeft het al eens gezegd in een gesprek met Joost.quote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Er is maar een iemand die dit heeft aangekaart en dat was Lieske in
een hernieuwde poging Roel af te zeiken.![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 20:12 schreef ART het volgende:
[..]
![]()
Roel is temperamentvol.
En hij heeft nog wat last van jeugdig branie-achtig machismo. Soms misplaatst, but who's perfect.
In die vissekom wordt alles uitvergroot. Ieder 'misstapje' wordt op de fora maanden nagedragen.
Mijn conclusie is: Roel is mens. Een mens met mooie en wat minder mooie kanten. Een jongen die wel degelijk nadenkt, alleen niet altijd over de burgerlijke dingen waar een aantal van de posters hier belang aan hecht.
Hij is in ieder geval veel rijkgescharkeerder dan Lieske. Daar moet eerst maar eens het leven flink overheen. Haar referentiekader oogt niet veel breder dan de studentenwereld van Vindicat. En die is retesmal.
Wat een prettige uiteenzetting van geconstateerde feiten. Hulde![]()
Pijlemans, ben het (wederom) helemaal met je eens. Knappe analyse die helaas hier niet iedereen kan makenquote:Op zondag 11 december 2005 20:06 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Idd. Twee heftige discussies die ik helemaal heb gevolgd:
De discussie na het vertrek van Chantal en (tijdelijk) Ingrid. Lieske werd hier
compleet in de hoek geluld met goede en rustige argumenten van Roel.
Hier was de rest het mee eens en zo kreeg Lieske even de hele groep
tegen zich.
En de discussie met de opgelegde kaartjes van BB van afgelopen week:
Lieske had al tegen Ingrid gezegd in het bubbelbad dat ze Roel wel eens flink
wilde afzeiken. Maar het tegendeel werd bereikt. Wederom door rustige, weloverwogen
agumenten te gebruiken.
Dat Roel soms een beetje agressief overkomt, zal veel mensen wel eens overkomen.
Als ik daar had gezeten, had ik Lieske ook wel eens achter het behang willen plakken.![]()
Ben benieuwd hoe Ingrid op dit idee kwam, en die andere tweequote:Op zondag 11 december 2005 20:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, Ingrid heeft dit genoemd, maar ook Dido en Nathalie![]()
Nou ik kan me wel voorstellen dat je het wel uit je lijf laat om Roel te erg tegen je in het harnas te jagen.quote:Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef Manu82 het volgende:
En heeft Ingrid of Lieske Roel al aangesproken op zijn gedrag van gisteren?
's nachts een vrouw 's morgens een vrouw
tsja het was me ook een onderwerp zeg waar ze veels te lang overgepraat hebben, de vaderlandse politiek. En dan met name over Fortuyn, Janmaat en wie kwam nog langs. Het is wel een item waar je over kan praten maar niet om 3uur in de nacht. Dan zou je zelf toch ook sjaggo wordenquote:Op zondag 11 december 2005 20:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik kan me wel voorstellen dat je het wel uit je lijf laat om Roel te erg tegen je in het harnas te jagen.![]()
Zou het in het huis wel durven.quote:Op zondag 11 december 2005 20:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik kan me wel voorstellen dat je het wel uit je lijf laat om Roel te erg tegen je in het harnas te jagen.![]()
Ze hebben het er over gehad, de dag na de kaartjes, dus lijkt me stug dat het nu ineens anders is.quote:Op zondag 11 december 2005 20:18 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Ingrid op dit idee kwam, en die andere twee
denken inmiddels wel anders dan![]()
Het was in ieder geval een open deur voor Lieske...
Is ie ziek???quote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef melke het volgende:
Mensen!! Roel is aan het helpen met de kerstboomversieringen!!!
Een analyse is pas een analyse als je aan beide kanten aandacht geeft. Dat is in het bericht van Pijlemans niet het geval. Ik vond dat Lieske degelijke goede punten had. Roel was ook niet objectief tov Dido. Dit is ook duidelijk te merken want hij zegt constant hoe geweldig Dido was, dat ze nooit slecht praatte over anderen, dat ze altijd heel aardig voor iedereen was. Gelul dus. Beetje eenrichtigs analyse gaf je dus naar mijn meningquote:Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef farceman het volgende:
[..]
Pijlemans, ben het (wederom) helemaal met je eens. Knappe analyse die helaas hier niet iedereen kan maken
nou ik dus niet, als je dan zo eerlijk bent als ze zelf zeggen dat ze zijn, moeten ze niet met z'n 2en in bed gaan liggen en elkaar verzekeren dat ze er vandaag zeker iets van zullen zeggen omdat het zo asociaal was volgens hunquote:Op zondag 11 december 2005 20:18 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef ART het volgende:
[..]
Luisteren jullie ooit wel eens welke studie Roel nou echt volgt?
Jullie denken bij 'psycholoog' meteen aan Freud en zijn eeuwige bank. Roel studeert biologische psychologie (of wat de term ook al weer precies was). Hij is gefascineerd door de biologische en neurologische processen bij psychisch gedrag.
Daar wil hij graag onderzoek in doen.
Kortom: niemand zal bij Roel komen voor een praatsessie. God bewaar hem!
Wat the heck heeft Roelie ontzettend fout gedaan gisteren?quote:Op zondag 11 december 2005 20:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nou ik dus niet, als je dan zo eerlijk bent als ze zelf zeggen dat ze zijn, moeten ze niet met z'n 2en in bed gaan liggen en elkaar verzekeren dat ze er vandaag zeker iets van zullen zeggen omdat het zo asociaal was volgens hun
Niks hij stapte rond half 4 ofzo alleen wat chagrijnig de jacuzzi uit en riep iets naar de 2 blondies en Josti. Niks raars aan de hand. Ow ja hij was wat aan de zatte kantquote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef ART het volgende:
[..]
Wat the heck heeft Roelie ontzettend fout gedaan gisteren?
Heb het niet zo gevolgd.
Hij wilde graag in bad en die anderen gingen mee en gingen allemaal serieuse onzin gesprekken aan en daar had hij geen zin meer in en toen zij hij ik ga uit het bad aangezien ik daarvoor het bad niet ingegaan benquote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef ART het volgende:
[..]
Wat the heck heeft Roelie ontzettend fout gedaan gisteren?
Heb het niet zo gevolgd.
Wat riep hij dan,kan er nergens iets over vinden.quote:Op zondag 11 december 2005 20:24 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Niks hij stapte rond half 4 ofzo alleen wat chagrijnig de jacuzzi uit en riep iets naar de 2 blondies en Josti. Niks raars aan de hand. Ow ja hij was wat aan de zatte kant
Iemand confronteren met zijn gedrag is normaal gesproken al voor veel mensen heel moeilijk, zeker als het iets negatiefs is. Je moet bij sommige mensen ook goed het juiste moment kiezen.quote:Op zondag 11 december 2005 20:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nou ik dus niet, als je dan zo eerlijk bent als ze zelf zeggen dat ze zijn, moeten ze niet met z'n 2en in bed gaan liggen en elkaar verzekeren dat ze er vandaag zeker iets van zullen zeggen omdat het zo asociaal was volgens hun
Nou ik vind die blik in zijn ogen gewoon eng,vooral als hij naar vrouwen keek op een feestje.quote:Op zondag 11 december 2005 20:24 schreef sleepy1958 het volgende:
Ik word een beetje moe van het continuë gebash over de 'vermeende' agressiviteit
van Roel. Zoals ik hem heb leren kennen (samen met Dido was hij vanaf het begin
van BB mijn favoriet) komt hij absoluut niet aggressief over. Oke, wanneer hij geirri-
teerd is komen er een paar vloeken en een trap tegen iets. So what, doet iedere
vent.
Ik heb hem nog nooit een bedreigende vinger naar een andere bewoner zien maken.
En zoals Roel de laatste dagen zich gedraagt in de groep. Grote klasse.
Exactly my pointquote:Op zondag 11 december 2005 20:24 schreef sleepy1958 het volgende:
komt hij absoluut niet aggressief over. Oke, wanneer hij geirriteerd is komen er een paar vloeken en een trap tegen iets. So what, doet iedere vent.
HaHa. Ik denk dat Roel het soort type is dat buitengewoon geinteresseerd is in de eentjes en nulletjes van zijn eigen hersenen.quote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef redhair het volgende:
[..]
Mag ie erst wel aan zelfreflektie doen![]()
zie de post van Manuquote:Op zondag 11 december 2005 20:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat riep hij dan,kan er nergens iets over vinden.
Helemaal mee eens,iedereen heeft zijn favoriet maar je moet ook kritisch kunnen kijken naar je favoriet.quote:Op zondag 11 december 2005 20:25 schreef melke het volgende:
Soms vind ik de posten hier ontzettend dom! Mensen kunnen heel goed iemand die ze niet leuk vinden de grond in boren en iemand die ze geweldig heilig verklaren. Misschien zijn sommige posters ook niet meer objectief (Scan tov Lieske bijvoorbeeld). Iedereen in dat huis heeft z'n goede kanten en z'n slechte kanten. Het betekent niet dat iemand die je leuk vind alleen maar leuk is en goede opmerkingen maakt. Iemand die je stom vind maakt ook niet constant stom doet en stomme opmerkingen maakt. Roel is niet heilig, Lieske niet, Nathalie, Joost en Ingird ook niet. Maar dat betekent ook niet dat het een stelletje idioten of mislukkelingen zijn.
ik zeg alleen dat als er posten komen over Roel met 's avonds een vent 's morgens een vent dat ze dan ook even naar die 2 moeten kijkenquote:Op zondag 11 december 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Iemand confronteren met zijn gedrag is normaal gesproken al voor veel mensen heel moeilijk, zeker als het iets negatiefs is. Je moet bij sommige mensen ook goed het juiste moment kiezen.
Dat Lieske en Ingrid deze vaardigheid niet goed beheersen mag een feit zijn. Ze missen een stuk tact. Daarbij genomen dat Roel niet echt open staat voor kritiek, zal zeker maken dat ze zich inhouden, wat niet wegneemt dat ze het waarschijnlijk wel graag willen benoemen.
Waar was hij dan wel voor in het bad gegaan,hij moet toch ook begrijpen dat niet altijd alles zo gaat als hij zou willen.quote:Op zondag 11 december 2005 20:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij wilde graag in bad en die anderen gingen mee en gingen allemaal serieuse onzin gesprekken aan en daar had hij geen zin meer in en toen zij hij ik ga uit het bad aangezien ik daarvoor het bad niet ingegaan ben
het ging hem om de gezelligheid en wat onzin gesprekken ofzo. Maar het ging nagenoeg alleen om de politiek om 3u in de nacht. Vindt je het gek dat je dan weglooptquote:Op zondag 11 december 2005 20:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waar was hij dan wel voor in het bad gegaan,hij moet toch ook begrijpen dat niet altijd alles zo gaat als hij zou willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |