Heel goedquote:
dit is er nu net weer teveel aan in deze postquote:
Nou ik vond het wel stoer hoor, dat Roel de koning van het hoepelen werdquote:Op zondag 11 december 2005 21:32 schreef F4iTH het volgende:
aan de andere kant als hij zich passief opstelt is hij de luie eikel die totaal geen initiatief toont en zich zelf buiten de groep plaatst.
quote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat wel. Gelukkig dat het ook maar fora zijn anders weet ik niet of sommige hun agressiviteit de baas konden blijven![]()
![]()
Als ik jou was dan zou ik de hand aan me zelf slaan en geen van beiden kiezenquote:Op zondag 11 december 2005 21:35 schreef cuall het volgende:
ja Henk, laten we het daar maar op houden.
Als ik als vrouw, moest kiezen tussen Joost of Roel, ging ik voor Roel hoor![]()
als ik sommige reacties zo lees (ik betrap me er zelf ook vaak op) dan zou je bijna denken dat ze willen gaan schoppen, slaan of iets dergelijksquote:
Alvast slaap lekker danquote:Op zondag 11 december 2005 21:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel goed
Een rustige avond en straks bedtijds te bed iig
quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als ik jou was dan zou ik de hand aan me zelf slaan en geen van beiden kiezen![]()
![]()
wat dat betreft ben ik het daar zeker mee eensquote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Sjet het volgende:
Ik herinner me nog dat 'arm-rijk'BB..... dat was pas echt hardAnderen in luxe zien baden en eten terwijl jij honger zit te lijden aan de arme kant.
Wat vinden jullile?
Zeker, helaas gebeurd er alleen weinig boeiends in het huis en als het wel interessant word zit er weer een slechte regie enzquote:Op zondag 11 december 2005 21:39 schreef regenworm het volgende:
Goede regie vanavond zoemt in en let op de kleine dingen.
Mee eens, leuke streams zoquote:Op zondag 11 december 2005 21:39 schreef regenworm het volgende:
Goede regie vanavond zoemt in en let op de kleine dingen.
Je vatte hem iets te dramatisch op, ik bedoelde vingerenquote:Op zondag 11 december 2005 21:39 schreef cuall het volgende:
ik vind het leven nog veel te leuk, dus ik laat Joost en Roel toch maar voor wat ze zijn.
Deze BB is echt niet hard,denk dat het Hummy ook harstikke is tegengevallen.quote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Sjet het volgende:
Wat ik me steeds weer afvraag is waarom Big brother zichzelf harder dan ooit noemde toen ze begonnen.......
Ik herinner me nog dat 'arm-rijk'BB..... dat was pas echt hardAnderen in luxe zien baden en eten terwijl jij honger zit te lijden aan de arme kant.
Wat vinden jullile?
Ik vond het een mooi marketing trucje, en meer niet, om het zo te presenteren.quote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Sjet het volgende:
Wat ik me steeds weer afvraag is waarom Big brother zichzelf harder dan ooit noemde toen ze begonnen.......
Wat vinden jullile?
Dat van het gemekker ben ik het wel met je eens.quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Nou ik vond het wel stoer hoor, dat Roel de koning van het hoepelen werd![]()
Maar verder zie ik hem inderdaad veel bankhangen, en dat moet hij uiteraard zelf weten maar ik vind er niks aan om naar te kijken. En als hij niet meehelpt met die kerstshit [wat ik ook nog best begrijp] moet hij ook niet mekkeren waar die ballen moeten hangen. Hang ze dan zelf![]()
Inderdaad maar dit degene die er nu zit laat veel zienquote:Op zondag 11 december 2005 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, helaas gebeurd er alleen weinig boeiends in het huis en als het wel interessant word zit er weer een slechte regie enz![]()
Joost is echt heel erg liefquote:Op zondag 11 december 2005 21:46 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Daarom gaat zij het uiteindelijk ook wel redden en het in de finale opnemen tegen Joost, die lieve teddybeer.
Dit is de meest softe BB die ik heb gezien. Ze dreigen soms met sancties, maar die voeren ze vaak niet uit, komen terug op eerdere afspraken. En zoals vorige week toen ze op "rantsoen"quote:Op zondag 11 december 2005 21:42 schreef Sjet het volgende:
Wat vinden jullile?
Dan had Hummie maatregelen moeten nemen en de bewoners meer moeten activeren i.p.v. te rantsoeneren.quote:Op zondag 11 december 2005 21:44 schreef rooie3 het volgende:
Deze BB is echt niet hard,denk dat het Hummy ook harstikke is tegengevallen.
Deze BB was wel hard voor de kijker,dus misschien bedoelde ze het zo.
quote:Op zondag 11 december 2005 21:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je vatte hem iets te dramatisch op, ik bedoelde vingeren![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |