Beste Cuall, laten we het dan ook stoppenquote:Op zondag 11 december 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Ook dit is maar een deel van het totale gebeuren, maar ik hou erover op. Ik heb hier mijn mening al duidelijk laten weten.![]()
Ja hoor, dit was wel alle 'kwaadheid' binnen het incident. Meer is er niet gebeurt aan 'agressiviteit'.quote:Op zondag 11 december 2005 21:22 schreef cuall het volgende:
[..]
We hadden het over de uitingsvorm en dat was bij Roel zijn agressie. We hadden het niet over de aanleiding![]()
.......en zoals ik al eerder heb gezegd, het filmpje was niet het totaal van het "incident"
Maar blijkbaar bagataliseren jullie, net als Roel zelf overigens, zijn gedrag.
Ik vind Roel verder een leuke jongen, alleen vind ik het kwalijk dat hij dit stuk, als normaal en totaal onbelangrijk kwalificeerd.
Strookt anders volgens mij met de moraal in films: borsten mogen, geslachtsdelen niet. "pech" voor vrouwen. De fascinaties voor bloot-caps vind ik persoonlijk merkwaardiger.quote:Op zondag 11 december 2005 21:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk schandalig hoe die regie zichzelf in alle bochten wringt om de piemels buiten beeld te houden terwijl de dames vaak in vol ornaat in beeld staan..........
Vind het werkelijk te bekrompen voor woorden en zeer achterhaald.
Vandaag zit een redelijke regie anders had je het wormpje van Roel niet gezien.quote:Op zondag 11 december 2005 21:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk schandalig hoe die regie zichzelf in alle bochten wringt om de piemels buiten beeld te houden terwijl de dames vaak in vol ornaat in beeld staan..........
Vind het werkelijk te bekrompen voor woorden en zeer achterhaald.
Het blijven zinloze discussiesquote:Op zondag 11 december 2005 21:26 schreef ART het volgende:
Inderdaad Pijlemans. Goed initiatief!
I'm with you.
Ik niet als de regie niet alles laat zien krijg je al die caps.quote:Op zondag 11 december 2005 21:25 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Strookt anders volgens mij met de moraal in films: borsten mogen, geslachtsdelen niet. "pech" voor vrouwen. De fascinaties voor bloot-caps vind ik persoonlijk merkwaardiger.
quote:Op zondag 11 december 2005 21:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jaaaaaahhhhh!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Super zeg!!!!Mooi
![]()
En die high 5 met je hond..... geweldig!Dank je wel voor het nogmaals plaatsen!
![]()
Ow, en ook nog ff; je hebt een hele verstandige dochter![]()
![]()
Jouw woorden, niet die van mijquote:Op zondag 11 december 2005 21:25 schreef ART het volgende:
[..]
Ja hoor, dit was wel alle 'kwaadheid' binnen het incident. Meer is er niet gebeurt aan 'agressiviteit'.
Ik heb even geprobeerd het topic terug te vinden over de bewuste uitzending. Toen ging het er ook al over (onder andere door mij toen) dat het allemaal veel minder heftig was dan het op het moment zelf leek.
Ik blijf erbij dat het paniek was. Jij dat Roel een doodeng agressief persoon is.![]()
Het gebeurt ook vaak genoeg dat het geslachtsdeel van de vrouwen in beeld is....... daar komen ze altijd 'oeps, te laat' achter.... jajajajajajajaaquote:Op zondag 11 december 2005 21:25 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Strookt anders volgens mij met de moraal in films: borsten mogen, geslachtsdelen niet. "pech" voor vrouwen. De fascinaties voor bloot-caps vind ik persoonlijk merkwaardiger.
Het was even zoekenquote:Op zondag 11 december 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
Vandaag zit een redelijke regie anders had je het wormpje van Roel niet gezien.
Als Roel deelneemt aan dit soort activiteiten, zoals gisteravond met die spellen, zijn bepaalde mensen er als de kippen bij om hun gal te spuwen over hem...de opmerkingen in de trand van "Zie die stoere kraker toch voor lul lopen" vliegen je dan om de oren, aan de andere kant als hij zich passief opstelt is hij de luie eikel die totaal geen initiatief toont en zich zelf buiten de groep plaatst.quote:Op zondag 11 december 2005 21:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik had net de topic hiervoor even bekeken, en had de streams aangezet...... in beide gevallen zag ik een 'hang-Roel'
![]()
Die vanaf de bank op dat moment ook nog zegt waar de kerstballen moeten hangen............ kom dan van die bank af zou ik zo zeggen.
Maar hoezo? Ben ik de zoveelste?![]()
Nou dat was echt een hele knappe caps hoor...... was bijna geen kans voor. Knap geschotenquote:Op zondag 11 december 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vandaag zit een redelijke regie anders had je het wormpje van Roel niet gezien.
dat wel. Gelukkig dat het ook maar fora zijn anders weet ik niet of sommige hun agressiviteit de baas konden blijvenquote:Op zondag 11 december 2005 21:31 schreef ART het volgende:
[..]
Daar zijn fora voor.![]()
Lang leve de fora!
Van bovenaf de lengte van een krom lulletje beoordelen.quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk meer dat hij heetgebakert is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |