Als een mens maar wanhopig genoeg is...quote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Excuus...
Maar ik zie, dat het vrienden maken toch gelukt is

En daarom hou ik zo van jequote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Christine het volgende:
[..]
ik zag alleen d'r foto. meer kon ik niet aan.

quote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
[..]
Nou, joepie . . .![]()
![]()
![]()
[..]
Vooruit dan maar![]()
![]()

Hey!quote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga jij jezelf nou ordinair lopen aanbieden hier?

Met wie wel dan?quote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey!![]()
Ik ga niet met dr neuken![]()
Zelfs ik heb een grens

Hoezo met beleid ??quote:

Dan kunnen we net zo goed eens een triootje afspreken.quote:Op zondag 11 december 2005 20:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus Chris... neuken we nou wéér dezelfde?![]()

Oh, ik keek even niet wie ik citeerde.quote:Op zondag 11 december 2005 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent in de war
Ik ben Pheno niet

Maakt niet uit hoorquote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, ik keek even niet wie ik citeerde.

Ik denk toch dat je de stukjes op de verkeerde plaats hebt gelegd.quote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef Christine het volgende:
Ah, de stukjes vallen op zijn plek. Vooral icm die hockeykroeg van vannacht.

laat dr lekker johquote:Op zondag 11 december 2005 20:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je de stukjes op de verkeerde plaats hebt gelegd.

De held uithangen is altijd bonuspuntenquote:Op zondag 11 december 2005 20:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jíj was daar toch? Beter opletten hoor Godt! En je niet door vechtpartijen laten afleiden...

Als je daarmee een dame in nood redt wel ja...quote:Op zondag 11 december 2005 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De held uithangen is altijd bonuspunten

quote:Op zondag 11 december 2005 20:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Daar neuk je mee? Of alleen in je fantasie...?

Ik dacht dat wij hier ook eeuwigdurende vriendschap gesloten hadden.quote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef Twisted_fok het volgende:
wat? worden hier vriendschappen gesloten? waar moet dat heen met de wereld?

Dat was niet in deze reeksquote:Op zondag 11 december 2005 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij hier ook eeuwigdurende vriendschap gesloten hadden.![]()

Geen idee . . .quote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef Twisted_fok het volgende:
wat? worden hier vriendschappen gesloten? waar moet dat heen met de wereld?![]()

Wil je mijn vriendin zijn?quote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef Twisted_fok het volgende:

Moet ik aan Twist vragen of ze verkering met je wil?quote:

Kennelijk... handig he...quote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef Twisted_fok het volgende:

Oeh... dat zalquote:Op zondag 11 december 2005 20:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, alleen je neuksletje voor d'rbij.

Heldquote:Op zondag 11 december 2005 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet ik aan Twist vragen of ze verkering met je wil?![]()

Ik ben 31. Dat soort dingen regel ik zelf tegenwoordig.quote:Op zondag 11 december 2005 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet ik aan Twist vragen of ze verkering met je wil?![]()

Geloof er niks vanquote:Op zondag 11 december 2005 20:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben 31. Dat soort dingen regel ik zelf tegenwoordig.![]()
![]()

Of juist ouderquote:Op zondag 11 december 2005 20:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid dat je me jonger schat...

neequote:Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef Christine het volgende:
[..]
geen idee...hij tintelt
ben je op msn trouwens?

Nou ja zeg!quote:Op zondag 11 december 2005 20:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooi
Dan heeft ze eindelijk ingezien dat ik niet met dr wil praten![]()

Ey nixxx, we storen in een goed gesprek denk ik...quote:

Ha, de vierde in het kwartet. Hey AirwiNquote:Op zondag 11 december 2005 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ey nixxx, we storen in een goed gesprek denk ik...![]()

Litph! En van welk illuster kwartet maak ik ook alweer deel uit?quote:Op zondag 11 december 2005 21:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, de vierde in het kwartet. Hey AirwiN.

Kijk hierboven maarquote:Op zondag 11 december 2005 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litph! En van welk illuster kwartet maak ik ook alweer deel uit?

Ik zie er wel mensen tussen staan met wie ik een kwartet wil vormen...quote:

Een kwartet zou niet illuster zijn zonder,quote:Op zondag 11 december 2005 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie er wel mensen tussen staan met wie ik een kwartet wil vormen...
Zit jij er ook bij?![]()

Illuster is my middle name!quote:Op zondag 11 december 2005 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een kwartet zou niet illuster zijn zonder,AirwiN
.

Je bent in ieder geval eerlijk over wat je daadwerkelijk van me verwacht in plaats van eerst quasi geinteresseerd vragen hoe het met me gaat enzo...quote:Op zondag 11 december 2005 21:59 schreef Christine het volgende:
Airwin, kan jij mijn wireless LAN fixen?

Welterusten! Heb je je zo misdragen bij het zuipfeest van de schietclub?quote:Op zondag 11 december 2005 22:01 schreef nixxx het volgende:
en ik ga mijn bedje in.. redelijk gesloopt nog van gister

Tuurlijk, je weet hoe direct ik benquote:Op zondag 11 december 2005 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval eerlijk over wat je daadwerkelijk van me verwacht in plaats van eerst quasi geinteresseerd vragen hoe het met me gaat enzo...![]()
Ja, dat lukt me wel denk ik...

dat valt nog wel mee... met sabel openen van champagneflessen is wel leuk btw.. de idioot die het probeerde lukte het de eerste keer ook nog.. de tweede keer nietquote:Op zondag 11 december 2005 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welterusten! Heb je je zo misdragen bij het zuipfeest van de schietclub?

Tja, wel direct, maar dan wel weer onvolledig... Noem dan ook meteen een plaats, een datum, een tijd en de dresscode...quote:Op zondag 11 december 2005 22:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk, je weet hoe direct ik ben

Valt wel mee zegt 'ie dan...quote:Op zondag 11 december 2005 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee... met sabel openen van champagneflessen is wel leuk btw.. de idioot die het probeerde lukte het de eerste keer ook nog.. de tweede keer nietverder nog bier en wodka.. dus dat was een mooie mix

en de link van de webcast...quote:Op zondag 11 december 2005 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, wel direct, maar dan wel weer onvolledig... Noem dan ook meteen een plaats, een datum, een tijd en de dresscode...![]()

Je had ze natuurlijk ook kunnen openschieten!quote:Op zondag 11 december 2005 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee... met sabel openen van champagneflessen is wel leuk btw.. de idioot die het probeerde lukte het de eerste keer ook nog.. de tweede keer nietverder nog bier en wodka.. dus dat was een mooie mix

We maken er gewoon een kwartet van, dan ben je er meteen bij... (mag jij met die wireless meuk aan de slag)quote:

Wanneer heb je tijd?quote:Op zondag 11 december 2005 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, wel direct, maar dan wel weer onvolledig... Noem dan ook meteen een plaats, een datum, een tijd en de dresscode...![]()

Dealquote:Op zondag 11 december 2005 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We maken er gewoon een kwartet van, dan ben je er meteen bij... (mag jij met die wireless meuk aan de slag)

Ik heb volgende week zaterdag nog wel een afspraak die ik kan afzeggen!quote:

quote:Op zondag 11 december 2005 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb volgende week zaterdag nog wel een afspraak die ik kan afzeggen!![]()

Sounds good to me!quote:Op zondag 11 december 2005 22:14 schreef Christine het volgende:
Anders kom je me ophalen, kook ik diner, en kan jij mijn laptop fixen.

uurtje of zes/half zeven??quote:Op zondag 11 december 2005 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sounds good to me!
Vrouwen die voor me koken...![]()
![]()
Vanaf hoe laat?

Klinkt goed, kan ik nog ff een tukkie doen van te voren...quote:

Trusten!quote:

quote:Op zondag 11 december 2005 19:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Optiefen met je pub![]()
Dat jij nou graag in PUB sc komt![]()
Pub is echt de afvalstort van Fok

Heb je er suiker in?quote:Op maandag 12 december 2005 07:51 schreef Christine het volgende:
[..]
vertel mij wat
ik lette niet op.
Dit is echt niet te eten.

Ja als het me lukt lees ik ff terug (als het tenminste de moeite loont.. .ik wil niets missenquote:Op maandag 12 december 2005 08:56 schreef Godlike02 het volgende:
teruglezen??

Ja ik ben tussen de middag met ze naar de dierenarts geweest, en ze bleek een vergiftiging te hebben opgelopen door het eten van besjes van de taxushaag!quote:Op maandag 12 december 2005 08:56 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen,.
Hey Cara, hoe is het nu allemaal afgelopen met je kat? Nog naar de dierenarts geweest?

Gelukkig!!quote:Op maandag 12 december 2005 09:02 schreef _Cara_ het volgende:
Ze is nu weer helemaal opgeknapt...Thank God!!

Dat hoop ik ook en nu eerst ff een kopquote:Op maandag 12 december 2005 09:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gelukkig!!![]()
Hopen dat ze in het vervolg van die besjes afblijft.

Succes!quote:

Succes!!quote:

Mocht het weer mis gaan weet je in elk geval meteen wat er aan de hand is. Maar toch maar hopen dat ze het niet meer doet,quote:Op maandag 12 december 2005 09:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook en nu eerst ff een kop![]()
(txs for asking btw)

Dat dacht ik ook.. ik heb ook geen flauw idee bij wie dat die taxushaag staat.. hier in de straat heb ik m nergens zien staan...(ik hoop dat ze ervan geleerd heeft..)quote:Op maandag 12 december 2005 09:17 schreef Frezer het volgende:
Mocht het weer mis gaan weet je in elk geval meteen wat er aan de hand is. Maar toch maar hopen dat ze het niet meer doet,. Ik dacht dat katten alleen gras enzo aten, dus groen spul.

En gaat het wat worden? (gezien die 'quote:Op maandag 12 december 2005 09:17 schreef ioko het volgende:
Thanks, ben nog wat door aan het lezen, vanmiddag om half 2 is ie pas

Yns zo te zien,quote:Op maandag 12 december 2005 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
Nog iemand pittig onderwerp?

Ja, denk het wel hoor, gewoon ff geen zin meer in tentamens, en wat de vragen gaan worden is een beetje vaag, komt allemaal goedquote:Op maandag 12 december 2005 09:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
En gaat het wat worden? (gezien die '')

Dan ook vaag antwoordenquote:Op maandag 12 december 2005 09:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, denk het wel hoor, gewoon ff geen zin meer in tentamens, en wat de vragen gaan worden is een beetje vaag, komt allemaal goed

metroquote:Op maandag 12 december 2005 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
Voor de mensen die metro kennen en hem sterkte willen wensen![]()
Dillema!

Over de leeftijd van zijn geliefdes mochten we het niet meer hebbenquote:Op maandag 12 december 2005 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
metro
hoe oud zou ze zijn?![]()
lol, hij gaat Joey achterna ook een borderlinekipje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |