Ja ik ben tussen de middag met ze naar de dierenarts geweest, en ze bleek een vergiftiging te hebben opgelopen door het eten van besjes van de taxushaag!quote:Op maandag 12 december 2005 08:56 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen,.
Hey Cara, hoe is het nu allemaal afgelopen met je kat? Nog naar de dierenarts geweest?
Gelukkig!!quote:Op maandag 12 december 2005 09:02 schreef _Cara_ het volgende:
Ze is nu weer helemaal opgeknapt...Thank God!!
Dat hoop ik ook en nu eerst ff een kopquote:Op maandag 12 december 2005 09:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gelukkig!!![]()
Hopen dat ze in het vervolg van die besjes afblijft.
Succes!quote:
Succes!!quote:
Mocht het weer mis gaan weet je in elk geval meteen wat er aan de hand is. Maar toch maar hopen dat ze het niet meer doet,quote:Op maandag 12 december 2005 09:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook en nu eerst ff een kop![]()
(txs for asking btw)
Dat dacht ik ook.. ik heb ook geen flauw idee bij wie dat die taxushaag staat.. hier in de straat heb ik m nergens zien staan...(ik hoop dat ze ervan geleerd heeft..)quote:Op maandag 12 december 2005 09:17 schreef Frezer het volgende:
Mocht het weer mis gaan weet je in elk geval meteen wat er aan de hand is. Maar toch maar hopen dat ze het niet meer doet,. Ik dacht dat katten alleen gras enzo aten, dus groen spul.
En gaat het wat worden? (gezien die 'quote:Op maandag 12 december 2005 09:17 schreef ioko het volgende:
Thanks, ben nog wat door aan het lezen, vanmiddag om half 2 is ie pas
Yns zo te zien,quote:Op maandag 12 december 2005 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
Nog iemand pittig onderwerp?
Ja, denk het wel hoor, gewoon ff geen zin meer in tentamens, en wat de vragen gaan worden is een beetje vaag, komt allemaal goedquote:Op maandag 12 december 2005 09:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
En gaat het wat worden? (gezien die '')
Dan ook vaag antwoordenquote:Op maandag 12 december 2005 09:28 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja, denk het wel hoor, gewoon ff geen zin meer in tentamens, en wat de vragen gaan worden is een beetje vaag, komt allemaal goed
metroquote:Op maandag 12 december 2005 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
Voor de mensen die metro kennen en hem sterkte willen wensen![]()
Dillema!
Over de leeftijd van zijn geliefdes mochten we het niet meer hebbenquote:Op maandag 12 december 2005 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
metro
hoe oud zou ze zijn?![]()
lol, hij gaat Joey achterna ook een borderlinekipje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |