Mooie serie hoor! Vooral 5 vind ik erg gaaf met nog net die voetganger in beeldquote:Op maandag 17 april 2006 15:14 schreef Esto het volgende:
Gister een Paasbrunch gehad bij familie in BredaOok nog even gewandeld....
Nicequote:Op zondag 30 april 2006 22:43 schreef GenesiZ het volgende:
Gister de 29e lekker geen gezeur met drukte op het strand. Wel een mooie blauw lucht en een perfect uitzicht.
[afbeelding]
Idd erg mooi plaatje qua kleur en met n leuke compositiequote:Op zondag 30 april 2006 22:43 schreef GenesiZ het volgende:
Gister de 29e lekker geen gezeur met drukte op het strand. Wel een mooie blauw lucht en een perfect uitzicht.
[afbeelding]
Ziet er interessant uit, mooie patronen iddquote:Op zondag 30 april 2006 21:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Gisteren op het strand van Nerdwijk gemaakt
infrarood-zand
[afbeelding]
de wind waaide hard en creerde interessante patronen in het natte zand...
Ik vind de eerste en de laatste vooral erg leukquote:Op maandag 8 mei 2006 17:40 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Sja, ze zijn niet echt zo profi zoals die van jullie.. Maar ben dan ook nog maar net begonnen met mijn ook niet zo profi cammetje..Maar ik wilde ze toch even ergens showen!
Mijn chillweekendje..
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet wegwerken, op letten als je de compositie samenstelt!quote:Op maandag 8 mei 2006 18:08 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind de eerste en de laatste vooral erg leuk
Bij de eerste kun je misschien de vlag links nog even wegwerken, die verstoort het beeld een klein beetje. De laatste is een mooie natuurplaat.
Daar heb je gelijk in. Maar nu het er al op staat, kun je het best even wegwerkenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Niet wegwerken, op letten als je de compositie samenstelt!Een stapje naar links en de camera iets verder naar rechts en de vlag is buiten beeld.
Iedereen heeft altijd de neiging om naar het hoofdobject te kijken (ikzelf soms ook nog) maar let vooral ook op de randen van je foto of daar niet ongewenste dingen het beeld binnen komen zetten, zoals bij deze foto.
Mayo (was het toch???)quote:Op zondag 28 mei 2006 18:58 schreef MM-Luna het volgende:
Het werd avond en het regende
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je niet een showcase openen? het zijn er zoveeelquote:Op maandag 5 juni 2006 17:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik post niet zo vaak foto's, want ik ben onwijs zelfkritisch en vind bijna nooit iets goed genoeg. Maar deze durf ik wel te laten zien. Over deze foto's ben ik wel enigszins tevreden, vooral omdat ik nog nooit eerder dit soort actie-foto's heb gemaakt en de burst-functie op mijn camera kwam goed van pas. Ze zijn vandaag gemaakt in Eindhoven op de opening van een Freestyle-schans-evenement. Camera: m'n EOS 350D. Lens is m'n el cheapo Sigma 70-300mm APO DG.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Zijn ze ok qua size of weer net iets te groot? )
Het zijn iriserende wolkenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:54 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een apart effect Crash. Is het nu lensflare, of hing er echt zo'n rare regenboog?
Een deel is prima, een deel is net te groot. 550pixels breed is het maximale.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik post niet zo vaak foto's, want ik ben onwijs zelfkritisch en vind bijna nooit iets goed genoeg. Maar deze durf ik wel te laten zien. Over deze foto's ben ik wel enigszins tevreden, vooral omdat ik nog nooit eerder dit soort actie-foto's heb gemaakt en de burst-functie op mijn camera kwam goed van pas. Ze zijn vandaag gemaakt in Eindhoven op de opening van een Freestyle-schans-evenement. Camera: m'n EOS 350D. Lens is m'n el cheapo Sigma 70-300mm APO DG.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(Zijn ze ok qua size of weer net iets te groot? )
Hij is ook niet ideaal, vind ik. Minder geschikt dan mijn Canon-lenzen en soms erg traag met zoomen, maar ik heb geen andere telelens behalve dan mijn Canon 85mm 1.8, maar daar kan ik niet mee zoomenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:10 schreef RonaldV het volgende:
En ik hoor hier nog wel eens gemopper op Sigma lenzen, maar er is hier niets van te zien. Als je het niet verteld had hadden ze het niet eens gemerkt, denk ik. Mooie serie!
De bovenstaande foto's van me zijn met dezelfde samenstelling gemaakt.quote:Op maandag 5 juni 2006 17:31 schreef SEMTEX het volgende:
Camera: m'n EOS 350D. Lens is m'n el cheapo Sigma 70-300mm APO DG.
Dat ga ik de volgende keer denk ik ook doenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De bovenstaande foto's van me zijn met dezelfde samenstelling gemaakt.
Alleen gebruik ik bijna altijd de handmatige scherpstelling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |