abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33778325
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Zit hier gezellig op Personen- en familierecht te studeren
Altijd leuk wat familierecht zo op de vrijdagavond

pi_33778539
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:34 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Altijd leuk wat familierecht zo op de vrijdagavond

Boeit me niet echt, heb nog nooit een echtscheiding of adoptie van dichtbij meegemaakt, net zo min als een curatele, mentorschap of bewind. Eigenlijk m'n enige praktijkreferentie zijn m'n huwelijkse voorwaarden en de aangifte van de kleine.

't Alternatief is me op materiëel strafrecht te storten, want ook daar heb ik over twee weken een tentamen van, maar dat boeit me al evenzeer
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 20:54:21 #278
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_33778903
Mwa, ik zit hier ook al het een en ander te verrichten. Wat is zo'n vakantie toch slecht voor je hersencellen. Een deel van strafrecht dat ik al vele malen heb gelezen komt me soms zelfs nieuw voor, al heb ik het zovaak gelezen. En ik loop ook nog eens wat achter op mijn schema.

Het wordt de komende weken nog even hard werken, merk ik.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_33795053
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:54 schreef VeX- het volgende:
Een deel van strafrecht dat ik al vele malen heb gelezen komt me soms zelfs nieuw voor, al heb ik het zovaak gelezen. En ik loop ook nog eens wat achter op mijn schema.

Het wordt de komende weken nog even hard werken, merk ik.
`

Hetzelfde hier met strafrecht
Internationaal publiekrecht ben ik nog niet eens aan begonnen
Ik heb na het strafrecht ip tentamen tot gisteren he le maal Niets gedaan, en nu begin ik lichtelijk te stressen dat ik het allemaal niet afkrijg en zo..
Lang leve de discipline
Что было, то прошло..
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:58:41 #280
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_33795436
Ik heb juist tot woensdag elke dag in de bieb/aan de bachelorscriptie gezeten, en ik heb nu EINDELIJK vakantie. En wat ga ik doen? Werken .
Nulla verba sed acta
  dinsdag 10 januari 2006 @ 08:51:45 #281
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_33893933
Hallo, waar is iedereen?

Ik ga vandaag naar de STEP Inhousedag bij de NMa, heb mn bloesje al gestreken, mantelpakje hangt klaar dus ik ben benieuwd...
Nulla verba sed acta
  dinsdag 10 januari 2006 @ 09:21:56 #282
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_33894310
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 08:51 schreef Leonoor het volgende:
Hallo, waar is iedereen?

Ik ga vandaag naar de STEP Inhousedag bij de NMa, heb mn bloesje al gestreken, mantelpakje hangt klaar dus ik ben benieuwd...
Veel succes vandaag! Al zul je dit waarschijnlijk pas naderhand lezen. Het is inderdaad even stil in de reeks, dat moet veranderen. Ik heb het nu nog een beetje rustig, maar komende twee tweken worden een hel, die ik niet met 40 uur per week red.

Daarna wel een dikke week skiën!
Met de studentenwintersport, daar zullen uit jullie steden ook wel mensen mee naar toe gaan.
pi_33896317
Gister Rechtsgeschiedenis gedaan en waarschijnlijk ook wel gehaald (Hopelijk )
Donderdag nog Internationaal publiekrecht.. en dan maandag nog Staatsrecht.
Ik leer er in ieder geval hardop los.
pi_33901059
quote:
Hallo, waar is iedereen?
Ik zit begraven in studieboek en werk
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_33909881
quote:
Hallo, waar is iedereen?

Nog 1,5 week vakantie
Dus mijn hoofd hoeft nou eindelijk ff niet bij Rechten te zijn
Al is het niet echt vakantie, want ik moet Staatsrecht leren voor mijn her...wat een loos kutvak is dat toch ook
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:07:06 #286
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_33910396
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:41 schreef _-rally-_ het volgende:

[..]

Ik zit begraven in studieboek en werk
Idem
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_33911199
Hoi. Is mijn scriptie al af?
Morgen ga ik even naar Amsterdam ter ontspanning. Er komt ook een fokker even hallo zeggen
Wellicht dat ik de UvA nog van binnen ga bekijken, dus ga maar vast op de uitkijk staan
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:48:23 #288
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_33919069
Is hier toevallig een tweedejaars rechtenstudent aan de RUN die toegang heeft tot Blackboard en dan met name het onderdeel Geschiedenis van het Publiekrecht. Heb een vraagje namelijk.

Ik heb mij niet ingeschreven voor de hoorcolleges van dit jaar (en heb automatisch geen toegang in BB) aangezien ik die vorig jaar al gedeeltelijk heb gevolgd (en dan met de nadruk op gedeeltelijk ). Volgende week vrijdag wordt het de eerste keer dat ik het tentamen daadwerkelijk ga maken. Ik vroeg me af of er nog belangrijke zaken in BB staan zoals een oefententamen, uitwerkingen van de hoorcolleges etc. Als dat zo is dan moet ik daar dus nog achteraan.

Alvast bedankt voor enige reactie.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 23:33:58 #289
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_33923815
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:29 schreef Thisbe het volgende:
Hoi. Is mijn scriptie al af?
Mogen we er niet naar vragen? ik heb de mijne gisteren ingeleverd, met een Schoordijkquote
Alleen ik was het met hem eens

En nu op met mijn voeten in een badje water, ik en hakken: Slechte combo...
Maar succes met leren iedereen
Nulla verba sed acta
pi_33925527
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:33 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Mogen we er niet naar vragen? ik heb de mijne gisteren ingeleverd, met een Schoordijkquote
Alleen ik was het met hem eens

En nu op met mijn voeten in een badje water, ik en hakken: Slechte combo...
Maar succes met leren iedereen
Nou heb je nog niet verteld hoe 't was
pi_33935625
Weet iemand wanneer en hoe je moet inschrijven voor de werkgroepen van Nederlands Recht..

1e jaar

Kan er geen informatie over vinden op de internetsite van de RU

Ik denk misschien zijn er meer mensen die hier op de Nijmeegse Universiteit zitten die hier wel uitsluitsel over kunnen geven. Want is eerste keer dat we eigenhandig moeten inschrijven..
pi_33939516
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 10:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

zo oud al? 2005 op 25 december? tjong... volgens mij mist hier ergens een getal?
Uh nee, het was opzettelijk zo opgeschreven .

Overigens iedereen nog een verlaat gelukkig nieuwjaar gewenst
  woensdag 11 januari 2006 @ 15:20:50 #293
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_33939641
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:08 schreef Sandersson het volgende:
Weet iemand wanneer en hoe je moet inschrijven voor de werkgroepen van Nederlands Recht..

1e jaar

Ik denk misschien zijn er meer mensen die hier op de Nijmeegse Universiteit zitten die hier wel uitsluitsel over kunnen geven. Want is eerste keer dat we eigenhandig moeten inschrijven..
http://www.ru.nl/contents/pages/12798/propedeuseperiode3.xls

Hier gevonden: http://www.ru.nl/aspx/get.aspx?xdl=/views/run/xdl/page&SitIdt=185&VarIdt=154&ItmIdt=20079

vanaf 16 januari 05.00 dus via TISS/KISS:
https://oashos01.hosting.kun.nl/isisweb/owa/menu

Alleen je moet denk ik nog even wachten op hoe die werkgroepcombinaties er uit gaan zien, want die staan er geloof ik nog niet op.
pi_33942028
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:20 schreef TheVotary het volgende:

[..]

http://www.ru.nl/contents/pages/12798/propedeuseperiode3.xls

Hier gevonden: http://www.ru.nl/aspx/get.aspx?xdl=/views/run/xdl/page&SitIdt=185&VarIdt=154&ItmIdt=20079

vanaf 16 januari 05.00 dus via TISS/KISS:
https://oashos01.hosting.kun.nl/isisweb/owa/menu

Alleen je moet denk ik nog even wachten op hoe die werkgroepcombinaties er uit gaan zien, want die staan er geloof ik nog niet op.
Hoe ze eruit zien had ik al gevonden.. maar dankjewel..
Ga ik voor combinatie 13.. lekker 2 dagen vrij..

5 uur opstaan .. moet kunnen.. zal wel uitlopen tot 0530 voordat je uberhaupt kunt inschrijven..
pi_33942389
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:08 schreef Sandersson het volgende:

1e jaar

Op de UU ben je in je eerste jaar automatisch ingeschreven voor de vakken. Zal op de RU niet anders zijn.
En anders phone je even naar je uni.
pi_33942594
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:47 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Op de UU ben je in je eerste jaar automatisch ingeschreven voor de vakken. Zal op de RU niet anders zijn.
En anders phone je even naar je uni.
antwoord reeds gegeven ..

periode 1 en 2 is dit wel het geval, periode 3 zelf inschrijven ..
pi_33942715
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:53 schreef Sandersson het volgende:

[..]

antwoord reeds gegeven ..

periode 1 en 2 is dit wel het geval, periode 3 zelf inschrijven ..
Ah okay. Op de UU werd jaar 1 voor je ingeschreven
pi_33943339
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ah okay. Op de UU werd jaar 1 voor je ingeschreven
'ieder voordeel heb z'n nadeel'
pi_33943566
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:17 schreef Sandersson het volgende:

[..]

'ieder voordeel heb z'n nadeel'
Zelf inschrijven is hier op de UU overigens altijd een drama geweest. 't Is voor mij de eerste keer dat ik nu ingeschreven sta bij vakken die ik ook daadwerkelijk wilde.
Helemaal erg is als je op de UU Rechten site leest "morgen kunt u om 9 uur 's ochtends zich inschrijven". Daar zit je dan, om kwart voor 9 vol spanning achter de pc. Blijkt dat je je al vanaf 00:00 die dag kon inschrijven. vol alle leuke vakken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2006 17:24:05 ]
pi_33943655
Hm..ik zat gister om 13u gespannen achter de computer, vanaf dat moment konden we ons aanmelden. Het was weer druk en snel, snel, snel, maar uiteindelijk is alles weer gelukt, alle tijden zoals ik ze wilde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')