Altijd leuk wat familierecht zo op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Zit hier gezellig op Personen- en familierecht te studeren
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:34 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Altijd leuk wat familierecht zo op de vrijdagavond![]()
![]()
`quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:54 schreef VeX- het volgende:
Een deel van strafrecht dat ik al vele malen heb gelezen komt me soms zelfs nieuw voor, al heb ik het zovaak gelezen.En ik loop ook nog eens wat achter op mijn schema.
Het wordt de komende weken nog even hard werken, merk ik.
Veel succes vandaag! Al zul je dit waarschijnlijk pas naderhand lezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:51 schreef Leonoor het volgende:
Hallo, waar is iedereen?
Ik ga vandaag naar de STEP Inhousedag bij de NMa, heb mn bloesje al gestreken, mantelpakje hangt klaar dus ik ben benieuwd...
Ik zit begraven in studieboek en werkquote:
Nog 1,5 week vakantiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:51 schreef Leonoor het volgende:
Hallo, waar is iedereen?
Ik ga vandaag naar de STEP Inhousedag bij de NMa, heb mn bloesje al gestreken, mantelpakje hangt klaar dus ik ben benieuwd...
Idemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:41 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Ik zit begraven in studieboek en werk
Mogen we er niet naar vragen? ik heb de mijne gisteren ingeleverd, met een Schoordijkquotequote:
Nou heb je nog niet verteld hoe 't wasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:33 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Mogen we er niet naar vragen? ik heb de mijne gisteren ingeleverd, met een Schoordijkquote![]()
Alleen ik was het met hem eens![]()
En nu op met mijn voeten in een badje water, ik en hakken: Slechte combo...
Maar succes met leren iedereen![]()
Uh nee, het was opzettelijk zo opgeschrevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 10:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
zo oud al? 2005 op 25 december? tjong... volgens mij mist hier ergens een getal?
http://www.ru.nl/contents/pages/12798/propedeuseperiode3.xlsquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:08 schreef Sandersson het volgende:
Weet iemand wanneer en hoe je moet inschrijven voor de werkgroepen van Nederlands Recht..
1e jaar
Kan er geen informatie over vinden op de internetsite van de RU
Ik denk misschien zijn er meer mensen die hier op de Nijmeegse Universiteit zitten die hier wel uitsluitsel over kunnen geven. Want is eerste keer dat we eigenhandig moeten inschrijven..
Hoe ze eruit zien had ik al gevonden.. maar dankjewel..quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:20 schreef TheVotary het volgende:
[..]
http://www.ru.nl/contents/pages/12798/propedeuseperiode3.xls
Hier gevonden: http://www.ru.nl/aspx/get.aspx?xdl=/views/run/xdl/page&SitIdt=185&VarIdt=154&ItmIdt=20079
vanaf 16 januari 05.00dus via TISS/KISS:
https://oashos01.hosting.kun.nl/isisweb/owa/menu
Alleen je moet denk ik nog even wachten op hoe die werkgroepcombinaties er uit gaan zien, want die staan er geloof ik nog niet op.
Op de UU ben je in je eerste jaar automatisch ingeschreven voor de vakken. Zal op de RU niet anders zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:08 schreef Sandersson het volgende:
Weet iemand wanneer en hoe je moet inschrijven voor de werkgroepen van Nederlands Recht..
1e jaar
Kan er geen informatie over vinden op de internetsite van de RU
Ik denk misschien zijn er meer mensen die hier op de Nijmeegse Universiteit zitten die hier wel uitsluitsel over kunnen geven. Want is eerste keer dat we eigenhandig moeten inschrijven..
antwoord reeds gegevenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:47 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Op de UU ben je in je eerste jaar automatisch ingeschreven voor de vakken. Zal op de RU niet anders zijn.
En anders phone je even naar je uni.
Ah okay. Op de UU werd jaar 1 voor je ingeschrevenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:53 schreef Sandersson het volgende:
[..]
antwoord reeds gegeven..
periode 1 en 2 is dit wel het geval, periode 3 zelf inschrijven ..
'ieder voordeel heb z'n nadeel'quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:56 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ah okay. Op de UU werd jaar 1 voor je ingeschreven
Zelf inschrijven is hier op de UU overigens altijd een drama geweest. 't Is voor mij de eerste keer dat ik nu ingeschreven sta bij vakken die ik ook daadwerkelijk wilde.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:17 schreef Sandersson het volgende:
[..]
'ieder voordeel heb z'n nadeel'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |