Mijn Stowa Antea Kleine Sekunde, ongeveer 9mm 'dik':quote:Op zondag 5 februari 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn er ook mensen met stijlvolle, platte horloges?
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:34 schreef Adsum het volgende:
Voor die 600 euro had ik me toch iets veel mooier mechanisch gehaald...
Blijft fraaiquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:37 schreef Adsum het volgende:
Mijn Stowa Antea Kleine Sekunde, ongeveer 9mm 'dik':
[afbeelding]
haha naja beter als de 2 Fossil voorgangersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is een beetje de Sony van de horloges. Niks mis mee hoor, maar ook niet hieperdepieper.
9mm?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:37 schreef Adsum het volgende:
[..]
Mijn Stowa Antea Kleine Sekunde, ongeveer 9mm 'dik':
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou het gewoon eens proberen bij de lokale juwelier, die heeft dat meestel wel liggen lijkt me...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:43 schreef BigB het volgende:
Adsum weet jij waar je in Nederland struisvogelbandjes kunt kopen?
Voor een horloge is dat echt wel dun, normale dikte ligt geloof ik wel rond de 15 mm...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
9mm?![]()
Das toch helemaal niet dun? Bijna een centimeter man....
ja een pulsarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:34 schreef Adsum het volgende:
Voor die 600 euro had ik me toch iets veel mooier mechanisch gehaald...
Ja maar dat is geen 'merk'...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:16 schreef Adsum het volgende:
[..]
Voor ¤ 390,- heb je al een heel mooie Stowa...
[afbeelding]
In Eindhoven bij v.d. Kerkhof (tegenover Slegte) koop ik mijn struisvogelbandjes (van Maurice Lacroix hebben ze die in ieder geval)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:43 schreef BigB het volgende:
Adsum weet jij waar je in Nederland struisvogelbandjes kunt kopen?
2.1mm zou best kunnen, waarschijnlijk wel een quartz, al hoewel Jaeger Le Coultre ook een zo dunne automaat heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:01 schreef Aenarion het volgende:
Check Piaget ff uit... En dan in het bijzonder de Altiplano collectie, deze zijn ultra thin. Er werd ergens gesproken over 2.1mm, dat lijkt me enigzins overdreven. Maar ze zijn vast erg dun.
Dan krijg je zon leuke messing M op je bandje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
In Eindhoven bij v.d. Kerkhof (tegenover Slegte) koop ik mijn struisvogelbandjes (van Maurice Lacroix hebben ze die in ieder geval).
Al denk ik dat ze die dingen ook bij die andere grote juwelier in het centrum tegenover de V&D die bandjes hebben. Peijnenburg heet die geloof ik.
2 tientjes?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:54 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Dan krijg je zon leuke messing M op je bandje.
Als je slim bent ga je naar een juwelier toe waar ze Morellato bandjes hebben. Zij niet de goedkoopste, maar wel van de beste kwaliteit voor dat geld.
In Uden zit iig een juwelier waar ze die verkopen. Wil wel eens informeren naar de prijs als je wilt.
Dit is ook een morrelato. Kostte 2 tientjes. Helemaal met de hand gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef De_Warme_bakker het volgende:
vind Mondaine een mooi merk, bijv. het klokje dat K_man heeft gekocht. Iemand ervaringen met dit merk? Goede kwaliteit, informatie, opmerkingen iemand?
Aanhalingstekens, smilies en sarcasme zijn in uw vocabulaire niet bekend?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:00 schreef Adsum het volgende:
Zeker wel, maar voor noobs niet nee. Stowa heeft een historie die terugloopt tot 1927...
Je mist nog een titanium...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef Adsum het volgende:
Ik wil juist een grote diversiteit aan bandjes hebben, ziehier mijn collectie:
[afbeelding]
3x staal
2x croco
1x struisvogel
1x hagedis
1x rubber
1x haai
6x kalf
![]()
Heb er zelf geen ervaring mee, maar kwaliteit zal wel goed zitten. Kan wel eens navraag voor je doen, ken wel iemand die er eentje heeft.quote:
Is ook geen echte kroko hoor, maar wel super kwaliteit leer. Ik geloof dat originele struisvogel rond de 60 euro zit. Morellato maakt ook veel bandjes voor echte merken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
2 tientjes?.
Mijn bandje was 100 euro.
Ik ben eigenlijk van mening dat ik mijn horloge gewoon zo origineel mogelijk moet houden. Dwz. met het bandje wat er aan zat toen ik em kocht. Shit happens.
Bevalt prima tot nu toe, en zeer duidelijk. Ik ken ook iemand die er al jaren eentje heeft, tot volle tevredenheid. Alleen is bij har het bandje inmiddels versleten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:24 schreef De_Warme_bakker het volgende:
vind Mondaine een mooi merk, bijv. het klokje dat K_man heeft gekocht. Iemand ervaringen met dit merk? Goede kwaliteit, informatie, opmerkingen iemand?
Mooi dingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:17 schreef Razer het volgende:
Eergister een nieuwe horloge gekocht, ik had al mijn tentamens gehaald dus werd tijd voor een beetje zelf beloning. Dus ben ik maar eens de stad in gegaan en naar de Seiko dealer gelopen. Voor 595 euro lag dit mooie horloge daar. Heb niet zo lang hoeven denken, ik was meteen verkocht.
Mooie klok. Wat kost zoiets ongeveer?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef Jackal_Omega het volgende:
Hier zijn ze dan, de fotos van mijn nieuw aanwinst.
Heb nog geen moment spijt van gehad, dat ik de Omega in heb geruild voor deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeer chique Jackalquote:Op maandag 13 februari 2006 19:38 schreef Jackal_Omega het volgende:
Hier zijn ze dan, de fotos van mijn nieuw aanwinst.
Heb nog geen moment spijt van gehad, dat ik de Omega in heb geruild voor deze.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ken ze niet, maar het is gewoon een winkel. dus vertrouw het welquote:Op maandag 13 februari 2006 23:21 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Hoe zijn jullie bekend met de site www.watchesbuynet.nl?
Laatste tijd hebben ze weer een beetje leuke modellen, maar vroeger had Longines geen eigen gezicht. Denk dat het daaraan ligt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:36 schreef k_man het volgende:
Longines wordt hier een beetje ondergewaardeerd, geloof ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |