quote:Op woensdag 28 december 2005 21:30 schreef Adsum het volgende:
Van IWC zou ik graag een klok uit de 5001 serie hebben:
[afbeelding]
ik wil geen edelstaal, maar rose goldquote:Op woensdag 28 december 2005 20:49 schreef wh00t het volgende:
[..]
Volgens het Watch jaarboek 2006 (kerstcadeau) kost de edelstaal versie van de Portuguese Chrono Automatic ¤5250,=
Ik kan het moeilijk een modehorloge noemen, met een prijs van bijna 10kquote:Op donderdag 29 december 2005 00:12 schreef wh00t het volgende:
[..]
![]()
Toch blijf ik de Big Pilot (hoewel erg 'mode' horloge) ook ontzettendvinden!
Wel hè?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:07 schreef turnpike het volgende:
Geinige site, prijzen vallen nog best mee. Veel aanbod onder de 100 euro.
Mooie klok ook !
En een bijkomend voordeel,quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:22 schreef Kresj het volgende:
[..]
Wel hè?
En volledig gratis ook nog. Tis alleen wel de hele dag even laat. Dat is wel weer wat minder....
Hij moet wel af en toe bijgewerkt worden. En geregeld op tijd gezet worden, maar idd hij zit niet in de weg bij het fistfucken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:38 schreef turnpike het volgende:
[..]
En een bijkomend voordeel,
Je raakt 'em niet kwijt bij het fistfucken.
De gewone Antea heeft een automatisch uurwerk, en daar heb ik er al genoeg van. Daarbijquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:22 schreef MYND het volgende:
Leuke klok die antea KS maar met 35 mm toch echt TE klein voor mij. Ik ga voor de gewone Antea met geblauwde wijzers en schroeven!
Mss toevallig onder de 200 *hooptquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
echt een mooi horloge..... quanta consta?
hoopt mee ik vind hem wel erg stoerquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:06 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Mss toevallig onder de 200 *hoopt
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:02 schreef RobDrop het volgende:
Ik ben sinds een jaar gestopt met roken, gespaard als een wezenloos en met mijn vakantiegeld erbij mijn ultieme horloge kunnen kopen, met heel veel geluk een Breitling Crosswind als demo kunnen kopen voor de inkoopprijs, alleen ik sta nog niet zolang op dit forum, wie weet hoe ik een foto kan toevoegen?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:46 schreef Kresj het volgende:
[afbeelding]
Check mijn vette horloge!!!
Wat kosttie?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:06 schreef RobDrop het volgende:
Dank je wel voor je compliment, zelf ben ik al jaren fan van dit model, maar als je dit model in goud hebt dan is het wel een enorm fout exemplaar om te dragen, dan kijg je echt van die autohandelaarsklokkies...
250 euro ong, de zilvere versie is 180 euro....maar deze is van zwart titanium...quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
echt een mooi horloge..... quanta consta?
Iedere Breitling uit de Winrider lijn is een autohandelaarsklokkie, staal-goud-staal/goud of whatever...quote:Op zondag 1 januari 2006 13:06 schreef RobDrop het volgende:
Dank je wel voor je compliment, zelf ben ik al jaren fan van dit model, maar als je dit model in goud hebt dan is het wel een enorm fout exemplaar om te dragen, dan kijg je echt van die autohandelaarsklokkies...
ben ik helaas voor een deel wel met je eens, er zijn erg veel mensen die een Breitling/Rolex/Cartier puur voor de naam en het imago kopen, en je hebt ook liefhebbers die er heel lang voor hebben gespaard en zo'n horloge vanwege de techniek, zelf ben ik gelukkig van de laatste categorie, en daarom heb ik bewust een stalen gekocht en draag hem overwegend 'savonds als ik vrij ben.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:26 schreef Adsum het volgende:
[..]
Iedere Breitling uit de Winrider lijn is een autohandelaarsklokkie, staal-goud-staal/goud of whatever...![]()
Voor de techniek moet je niet een van die horloge kopen hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 18:34 schreef RobDrop het volgende:
[..]
ben ik helaas voor een deel wel met je eens, er zijn erg veel mensen die een Breitling/Rolex/Cartier puur voor de naam en het imago kopen, en je hebt ook liefhebbers die er heel lang voor hebben gespaard en zo'n horloge vanwege de techniek, zelf ben ik gelukkig van de laatste categorie, en daarom heb ik bewust een stalen gekocht en draag hem overwegend 'savonds als ik vrij ben.
Materialen ??quote:Op maandag 2 januari 2006 11:43 schreef Philanthropist het volgende:
[..]
Je koopt altijd zo'n horloge een beetje voor de naam. Ik ben zelf helemaal weg van Rolex, puur om de looks, materialen en een beetje het imago.
Je gaat toch niet serieus beweren dat je 3k+ neer telt voor een automatic choro'tje puur voor de techniek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |