Bij mij wel.quote:Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Site doet het niet in FF.
Hier ookquote:Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
wahahahahahahahahaquote:
hahah nerd pwned met je 1337 FFquote:Op zondag 11 december 2005 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
ik jou ookquote:
Hij is leuk.quote:Op zondag 11 december 2005 17:24 schreef DaMart het volgende:
Een beetje flauw misschien...![]()
Telefoon!
quote:Op zondag 11 december 2005 17:24 schreef DaMart het volgende:
Telefoon!
Hahaquote:Op zondag 11 december 2005 17:24 schreef DaMart het volgende:
Telefoon!
Oh wacht, m'n Ad-Block blokkeerde alle flashdingen ookquote:Op zondag 11 december 2005 17:09 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten,
Mischien omdat ik nog versie 1.0.4 heb?
Ik rook helemaal nietquote:Op zondag 11 december 2005 18:58 schreef DaRalph het volgende:
@ superfruitig => http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=354589
Nee ze heeft wel dikke tietenquote:Op zondag 11 december 2005 19:06 schreef DaRalph het volgende:
[..]
maar je moeder is wel een man ?![]()
(hmmn zou je niet zeggen)
hehehquote:Op zondag 11 december 2005 19:19 schreef Apekoek het volgende:
ajax http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=354739
die is goedquote:Op zondag 11 december 2005 19:32 schreef Thelonious het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=354852
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 19:32 schreef Thelonious het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=354852
![]()
Moest lachenquote:
Ode aan Apekoek!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:04 schreef Apekoek het volgende:
Jongens, ik vind ze werkelijk geen fuck aan, iets meer inspiratie graag.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha, die was leuker dan die allemaal van Apekoek te(z/s)amen![]()
valt tegenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha, die was leuker dan die allemaal van Apekoek te(z/s)amen![]()
poeliequote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:36 schreef Apekoek het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=375543
quote:
Ik kan er niet over ophouden. Het beeldje, deel 2quote:
Zoek maar eens naar z'n postgeschiedenis. Hij post alleen maar in SEX, en verkondigt daar te pas en te onpas dat hij een lul van 25 cm heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
deek?
dude, waar heb je het over?
Dat tekent dan wel voor je, want ik vond m absoluut ongrappig. En het is ook nergens voor nodig om een aanhef te gebruiken die sinds 1945 een beetje gevoelig ligt.quote:
houd je bek joh. WHITE POWERquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat tekent dan wel voor je, want ik vond m absoluut ongrappig. En het is ook nergens voor nodig om een aanhef te gebruiken die sinds 1945 een beetje gevoelig ligt.![]()
Misschien iets om over na te denken, Blazkowich?
Mwah, Chockerend doch grappig. Niemand neemt die dat soort teksten toch meer serieus, als jij alles serieus opvat zegt het meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat tekent dan wel voor je, want ik vond m absoluut ongrappig. En het is ook nergens voor nodig om een aanhef te gebruiken die sinds 1945 een beetje gevoelig ligt.![]()
Misschien iets om over na te denken, Blazkowich?
ik neem niks in ONZ serieus, maar hoe kan je iemand die Heil Hitler zegt anders interpreteren dan dit? Je zal het best als grap bedoeld hebben, maar ik vraag me af waarom je nou juist met "heil hitler" moest beginnen. het is namelijk gewoon niet grappig. Die postbode lijkt niet eens op snorremans. Het is een beetje als vloeken in nederlandse soaps: het voegt niks toequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:10 schreef Blazkowich het volgende:
Mwah, Chockerend doch grappig. Niemand neemt die dat soort teksten toch meer serieus,
Ik denk dat het vooral zegt dat jij een beetje onnadenkend bent geweest en weinig realiteitsgevoel in je donder hebt.quote:als jij alles serieus opvat zegt het meer over jou dan over mij.
Jij bent behoorlijk verknipt...quote:
en dat met Snoop Doggquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:50 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
houd je bek joh. WHITE POWER
Welke film is het ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef PsyCha het volgende:
Hey, die film heb ik gezien!
Welke film is het ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef PsyCha het volgende:
Hey, die film heb ik gezien!
Dat weet ik niet meer. Iets met Amitabh Bachan erin lijkt me. Alle bollywood films lijken op elkaar.quote:
Ik vind die ene met die zuster slecht. Ze praat half-Engels.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef Arti het volgende:
[..]
er moeten wat nieuwe fragmenten komen![]()
Een of andere kutmongool heeft de echte versie veranderdquote:
Een of andere kutmongool genaamd Nappy heeft hem veranderd je moet bij ''de orignele vereniging MArtijn'' kijkenquote:
"HIj kon niet slikken, dat heeft hij van jou geerfd."quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:35 schreef Brunette het volgende:
[..]
Een of andere kutmongool heeft de echte versie veranderd![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is hopelijk de originele: De originele vereniging van Martijn
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:00 schreef WAT het volgende:
Hoe de steenrijke asielzoeker Sahib betrokken raakte bij de Schipholbrand - deel 1
Sahib wil naar de Hollandse showbizz
Sahib is Bollywood meer dan zat. Ooit toen hij nog bij z'n ouders woonde zag hij een aflevering van Patty's Posse. Hij was verkocht. Hij wil naar Nederland en daar furore maken bij omroepen als Veronica, Yorin en Talpa. Helaas is zijn vaste vriendin het hier niet mee eens ...
Hoe de steenrijke asielzoeker Sahib betrokken raakte bij de Schipholbrand - deel 2
Dan maar als illegaal!
Een van de neukertjes van Sahib werkt bij de Nederlandse ambassade. Ze zei tegen Sahib dat hij waarschijnlijk via de illegale route moet wanneer hij Nederland in wil. Maar ze beloofde uit te zoeken of het ook anders kan voor onze Sahib. Maar of ze er in slaagt?
Hoe de steenrijke asielzoeker Sahib betrokken raakte bij de Schipholbrand - deel 3
Het vuile, vuile plan van Sahib
Mahaviri is een Indische topcrimineel. Sahib heeft met hem afgesproken in de douches van het detentiecentrum van Schiphol. Sahib vindt het een beetje overdreven omdat hij het pakketje met de onderdelen voor Het Sluwe Meesterplan al bij zijn koffer heeft gezien. Maar Mahaviri wil hem nog wat vertellen ...
Hoe de steenrijke asielzoeker Sahib betrokken raakte bij de Schipholbrand - deel 4
Sahib de leugenaar
Er gaan geruchten rond dat Sahib de Schipholgevangenis in de brand wil steken. Via via vangt Sahib dit geroezemoes op. Wat nu? Misschien dat hij de verdenking kan schuiven op Baraki, de timmerman uit Libië. Dan komt het "extraatje" van Mahaviri toch nog van pas ...
Hoe de steenrijke asielzoeker Sahib betrokken raakte bij de Schipholbrand - deel 3
De brand
Het hoge woord is er uit. Sahib zet de boel in brand. Dr. Giwhan, de orthodontist uit Delhi, is het fel met Sahib oneens. "Dat zal je bezuren, dokter!" zegt Sahib. Zal Giwhan de vuurzee overleven? Onthoud ... de steenrijke asielzoeker Sahib komt altijd terug ...
Geniale serie WATquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:14 schreef WAT het volgende:
Hoe de steenrijke asielzoeker Sahib betrokken raakte bij de Schipholbrand - laatste deel
Vermoord door je zus?
Na de brand liep de carriere van Sahib niet soepel. Hij kwam slechts aan de bak bij Lijn 4 en enkele SchoolTV programma's. Hij besloot daarom maar terug te gaan naar India om zijn familie te weer eens zien. Maar zijn zus, die een abonnement heeft op de Yes, herinnert Sahib aan een belofte ... Hoe de film toch nog slecht afloopt voor de slechte, slechte Sahib.
Jaja.. dat was emquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat hadden wij zomaar kunnen zijn
zelf bedacht! Het is jammer dat ze niet een filmpje hebben met een computer, dan had je een grap kunnen maken met "batman returns"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |