quote:
Ik kan er niet over ophouden. Het beeldje, deel 2quote:
Zoek maar eens naar z'n postgeschiedenis. Hij post alleen maar in SEX, en verkondigt daar te pas en te onpas dat hij een lul van 25 cm heeft.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
deek?
dude, waar heb je het over?
Dat tekent dan wel voor je, want ik vond m absoluut ongrappig. En het is ook nergens voor nodig om een aanhef te gebruiken die sinds 1945 een beetje gevoelig ligt.quote:
houd je bek joh. WHITE POWERquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat tekent dan wel voor je, want ik vond m absoluut ongrappig. En het is ook nergens voor nodig om een aanhef te gebruiken die sinds 1945 een beetje gevoelig ligt.![]()
Misschien iets om over na te denken, Blazkowich?
Mwah, Chockerend doch grappig. Niemand neemt die dat soort teksten toch meer serieus, als jij alles serieus opvat zegt het meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat tekent dan wel voor je, want ik vond m absoluut ongrappig. En het is ook nergens voor nodig om een aanhef te gebruiken die sinds 1945 een beetje gevoelig ligt.![]()
Misschien iets om over na te denken, Blazkowich?
ik neem niks in ONZ serieus, maar hoe kan je iemand die Heil Hitler zegt anders interpreteren dan dit? Je zal het best als grap bedoeld hebben, maar ik vraag me af waarom je nou juist met "heil hitler" moest beginnen. het is namelijk gewoon niet grappig. Die postbode lijkt niet eens op snorremans. Het is een beetje als vloeken in nederlandse soaps: het voegt niks toequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:10 schreef Blazkowich het volgende:
Mwah, Chockerend doch grappig. Niemand neemt die dat soort teksten toch meer serieus,
Ik denk dat het vooral zegt dat jij een beetje onnadenkend bent geweest en weinig realiteitsgevoel in je donder hebt.quote:als jij alles serieus opvat zegt het meer over jou dan over mij.
Jij bent behoorlijk verknipt...quote:
en dat met Snoop Doggquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:50 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
houd je bek joh. WHITE POWER
Welke film is het ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef PsyCha het volgende:
Hey, die film heb ik gezien!
Welke film is het ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef PsyCha het volgende:
Hey, die film heb ik gezien!
Dat weet ik niet meer. Iets met Amitabh Bachan erin lijkt me. Alle bollywood films lijken op elkaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |