abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33003115
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:33 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ok

en excusus voor de spelfouten
Gelukkig zijn het maar tikfouten.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_33003244
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:54 schreef Calella het volgende:
Mmmm.

Tijd dat we de Texaanse wapenwet gaan invoeren imho.

In een moderne maatschappij is dat verwerpelijk, maar er zijn tegenwoordig teveel geimporteerde struikrovers cq. bandieten op pad.
Ja precies dan kunnen die gasten de volgende keer de kop van die jongen kapot schieten.
pi_33003341
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:56 schreef Calella het volgende:

[..]

Nee, maar ff serieus. Daar moet je echt wat aan doen.

Elke hangbejaarde voor de Albert Heijn knijpt zeker ff in die plofwangen van je.
'Jouw mening is stom want jij hebt...ehh...een dikke kop! Wheeeehehehehe!'

What's next? Ga je je vader erbij roepen als iemand gemeen tegen je doet?

Knurft .
pi_33003350
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef WAT het volgende:

[..]

Ja precies dan kunnen die gasten de volgende keer de kop van die jongen kapot schieten.
Bij dat soort figuren loopt er meestal al wel eentje bij met een pipa hoor.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_33003385
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

'Jouw mening is stom want jij hebt...ehh...een dikke kop! Wheeeehehehehe!'

What's next? Ga je je vader erbij roepen als iemand gemeen tegen je doet?

Knurft .
Zijn mening was dat ik een randdebiel ben.

[ Bericht 5% gewijzigd door Calella op 11-12-2005 23:53:11 ]
pi_33003496
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:44 schreef Calella het volgende:

[..]

Bij dat soort figuren loopt er meestal al wel eentje bij met een pipa hoor.
Jep, en als jij je zin krijgt hebben ze alle 7 ieders twee op zak.
  zondag 11 december 2005 @ 23:54:03 #107
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33003601
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:46 schreef Calella het volgende:
Zijn mening was dat ik een randdebiel ben.
Op zich is dat ook waar.

Ik ben trouwens lang en mager.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_33003610
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:49 schreef WAT het volgende:

[..]

Jep, en als jij je zin krijgt hebben ze alle 7 ieders twee op zak.
Ach, als dat slachtoffer er dan ook 2 heeft had ie nog iets van een kans gehad om er ongeschonden af te komen. Door het afschrikkingseffect.
pi_33003655
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef Calella het volgende:

[..]

Ach, als dat slachtoffer er dan ook 2 heeft had ie nog iets van een kans gehad om er ongeschonden af te komen.
een kans van 0.000001%
pi_33003751
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

Op zich is dat ook waar.
Leg uit.
quote:
Ik ben trouwens lang en mager.
Als je wat wil aankomen zou ik Verbal ff mailen. Die heeft wel wat gouden tips, denk ik.
pi_33003802
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:56 schreef WAT het volgende:

[..]

een kans van 0.000001%
Meer kans dan dat het slachtoffer nu had dus.

Als het hele misdrijf niet is verzonnen overigens.
  maandag 12 december 2005 @ 00:05:23 #112
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33003900
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:54 schreef Calella het volgende:
[.. OpeningsPost ..]

Mmmm.

Tijd dat we de Texaanse wapenwet gaan invoeren imho.

In een moderne maatschappij is dat verwerpelijk, maar er zijn tegenwoordig teveel geimporteerde struikrovers cq. bandieten op pad.
Ja, Texaanse wapenwet, dat is fijn.
Dan moet je ook niet raar opkijken als er dan een hakenkruis in iemand geschoten wordt.
Dan moet je ook niet gaan roepen: 'hoe komt hij aan dat wapen , alleen eerlijke mensen die zichzelf enkel en alleen maar verdedigen mogen dat hebben!? '

On topic is het natuurlijk een uiterst triest gebeuren. Messen vind ik eigenlijk sowieso al een teken van onmacht. Maar daar heb je als slachtoffer weinig aan.

[ Bericht 27% gewijzigd door Yildiz op 12-12-2005 00:14:01 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33004000
Dat soort figuren zijn dus meestal al onder de wapenen.
  maandag 12 december 2005 @ 00:12:49 #114
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33004100
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:08 schreef Calella het volgende:
Ja, maar dat je -na invoering van een texaanse wapenwet om de blanke onschuldige eerlijke projectonwikkelaar (zoals Xebrozius het al schreef) zichzelf te laten verdedigen- naast een pak melk in een Wal*Mart je kogels voor een vuurwapen kan kopen 'omdat dat een vrij recht is van elke burger om zich te verdedigen' draagt natuurlijk ook niet bij aan de vermindering van het aantal vuurwapens op de straat.
Of wel?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33004122
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:08 schreef Calella het volgende:
Ja maar ze hebben het niet gebruikt.

Jij geeft met zo'n wapenwet het idee af dat het "goed" is om wapens te gebruiken. En dat "goed" kan iedereen voor zichzelf invullen. Ik en jij weten dat wel in te vullen (alleen schieten als je écht in een levensbedreigende situatie zit), maar sommige lieden niet ...

Wanneer iemand woedend is over een afgepakt vriendinnetje vinden sommige mensen het grijpen naar een wapen in alle emotie ook vaak al snel "rechtvaardig".
  maandag 12 december 2005 @ 00:14:01 #116
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_33004130
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:59 schreef Calella het volgende:
Leg uit.
Alsof jij dat zou begrijpen. Je bent immers een randdebiel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_33004149
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:13 schreef WAT het volgende:

[..]

Ja maar ze hebben het niet gebruikt.

Jij geeft met zo'n wapenwet het idee af dat het "goed" is om wapens te gebruiken. En dat "goed" kan iedereen voor zichzelf invullen. Ik en jij weten dat wel in te vullen (alleen schieten als je écht in een levensbedreigende situatie zit), maar sommige lieden niet ...

Wanneer iemand woedend is over een afgepakt vriendinnetje vinden sommige mensen het grijpen naar een wapen in alle emotie ook vaak al snel "rechtvaardig".
Klopt, ik neem het terug. De meerderheid van de mensen is inderdaad te dom, het zou een groot fiasco worden.
pi_33004200
quote:
Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ja, maar dat je -na invoering van een texaanse wapenwet om de blanke onschuldige eerlijke projectonwikkelaar (zoals Xebrozius het al schreef) zichzelf te laten verdedigen- naast een pak melk in een Wal*Mart je kogels voor een vuurwapen kan kopen 'omdat dat een vrij recht is van elke burger om zich te verdedigen' draagt natuurlijk ook niet bij aan de vermindering van het aantal vuurwapens op de straat.
Of wel?
Ook de getinte onschuldige projectontwikkelaar gunde ik het hoor.
pi_33004370
Er is maar een manier om de balans te herstellen, een paar blanken dienen een marokkaan van een fiets te schoppen en het Wilhelmus in zijn arm krassen. Oog om oog, tand om tand! Net zoals Israel en Palestina, en je ziet hoe goed dat werkt daar...!
pi_33010454
Deze gaat op slot tot ik alles nagelezen en eventueel opgeschoond heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')