Gelukkig zijn het maar tikfouten.quote:Op zondag 11 december 2005 23:33 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ok
en excusus voor de spelfouten![]()
Ja precies dan kunnen die gasten de volgende keer de kop van die jongen kapot schieten.quote:Op zondag 11 december 2005 14:54 schreef Calella het volgende:
Mmmm.
Tijd dat we de Texaanse wapenwet gaan invoeren imho.
In een moderne maatschappij is dat verwerpelijk, maar er zijn tegenwoordig teveel geimporteerde struikrovers cq. bandieten op pad.
'Jouw mening is stom want jij hebt...ehh...een dikke kop! Wheeeehehehehe!'quote:Op zondag 11 december 2005 22:56 schreef Calella het volgende:
[..]
Nee, maar ff serieus. Daar moet je echt wat aan doen.
Elke hangbejaarde voor de Albert Heijn knijpt zeker ff in die plofwangen van je.![]()
Bij dat soort figuren loopt er meestal al wel eentje bij met een pipa hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 23:40 schreef WAT het volgende:
[..]
Ja precies dan kunnen die gasten de volgende keer de kop van die jongen kapot schieten.
Zijn mening was dat ik een randdebiel ben.quote:Op zondag 11 december 2005 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
'Jouw mening is stom want jij hebt...ehh...een dikke kop! Wheeeehehehehe!'
What's next? Ga je je vader erbij roepen als iemand gemeen tegen je doet?
Knurft.
Jep, en als jij je zin krijgt hebben ze alle 7 ieders twee op zak.quote:Op zondag 11 december 2005 23:44 schreef Calella het volgende:
[..]
Bij dat soort figuren loopt er meestal al wel eentje bij met een pipa hoor.![]()
Op zich is dat ook waar.quote:Op zondag 11 december 2005 23:46 schreef Calella het volgende:
Zijn mening was dat ik een randdebiel ben.
Ach, als dat slachtoffer er dan ook 2 heeft had ie nog iets van een kans gehad om er ongeschonden af te komen. Door het afschrikkingseffect.quote:Op zondag 11 december 2005 23:49 schreef WAT het volgende:
[..]
Jep, en als jij je zin krijgt hebben ze alle 7 ieders twee op zak.
een kans van 0.000001%quote:Op zondag 11 december 2005 23:54 schreef Calella het volgende:
[..]
Ach, als dat slachtoffer er dan ook 2 heeft had ie nog iets van een kans gehad om er ongeschonden af te komen.
Leg uit.quote:
Als je wat wil aankomen zou ik Verbal ff mailen. Die heeft wel wat gouden tips, denk ik.quote:Ik ben trouwens lang en mager.
Meer kans dan dat het slachtoffer nu had dus.quote:
Ja, Texaanse wapenwet, dat is fijn.quote:Op zondag 11 december 2005 14:54 schreef Calella het volgende:
[.. OpeningsPost ..]
Mmmm.
Tijd dat we de Texaanse wapenwet gaan invoeren imho.
In een moderne maatschappij is dat verwerpelijk, maar er zijn tegenwoordig teveel geimporteerde struikrovers cq. bandieten op pad.
Ja, maar dat je -na invoering van een texaanse wapenwet om de blanke onschuldige eerlijke projectonwikkelaar (zoals Xebrozius het al schreef) zichzelf te laten verdedigen- naast een pak melk in een Wal*Mart je kogels voor een vuurwapen kan kopen 'omdat dat een vrij recht is van elke burger om zich te verdedigen' draagt natuurlijk ook niet bij aan de vermindering van het aantal vuurwapens op de straat.quote:Op maandag 12 december 2005 00:08 schreef Calella het volgende:
Dat soort figuren zijn dus meestal al onder de wapenen.
Ja maar ze hebben het niet gebruikt.quote:Op maandag 12 december 2005 00:08 schreef Calella het volgende:
Dat soort figuren zijn dus meestal al onder de wapenen.
Alsof jij dat zou begrijpen. Je bent immers een randdebiel.quote:Op zondag 11 december 2005 23:59 schreef Calella het volgende:
Leg uit.
Klopt, ik neem het terug. De meerderheid van de mensen is inderdaad te dom, het zou een groot fiasco worden.quote:Op maandag 12 december 2005 00:13 schreef WAT het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben het niet gebruikt.
Jij geeft met zo'n wapenwet het idee af dat het "goed" is om wapens te gebruiken. En dat "goed" kan iedereen voor zichzelf invullen. Ik en jij weten dat wel in te vullen (alleen schieten als je écht in een levensbedreigende situatie zit), maar sommige lieden niet ...
Wanneer iemand woedend is over een afgepakt vriendinnetje vinden sommige mensen het grijpen naar een wapen in alle emotie ook vaak al snel "rechtvaardig".![]()
Ook de getinte onschuldige projectontwikkelaar gunde ik het hoor.quote:Op maandag 12 december 2005 00:12 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, maar dat je -na invoering van een texaanse wapenwet om de blanke onschuldige eerlijke projectonwikkelaar (zoals Xebrozius het al schreef) zichzelf te laten verdedigen- naast een pak melk in een Wal*Mart je kogels voor een vuurwapen kan kopen 'omdat dat een vrij recht is van elke burger om zich te verdedigen' draagt natuurlijk ook niet bij aan de vermindering van het aantal vuurwapens op de straat.
Of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |