Dus het slechte aan Amsterdam is dat je er zolang over doet om er te komen volgens jou?quote:Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef TDKa het volgende:
Ik moet morgen ook naar amsterdam ja, 2half uur heen/2half uur trug rijden.. jeej.. alleen maar voor familie...
We zullen het maar niet over de stad zelf hebben, dan zijn we weer paar regeltjes verderquote:Op zondag 11 december 2005 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus het slechte aan Amsterdam is dat je er zolang over doet om er te komen volgens jou?
Wat een redenatie weer
en, heb je al een ongeluk gekregenquote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Aangezien ik morgen in Amsterdam ben wil ik nu alvast klagen over dat volk daar
Wat mij betreft is de afstand juist een van de voordelenquote:Op zondag 11 december 2005 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus het slechte aan Amsterdam is dat je er zolang over doet om er te komen volgens jou?
En wie is we?quote:Op maandag 12 december 2005 16:38 schreef 5th_Ave het volgende:
WE RULE!!!!!!!!!1!111 WE RULE!!!!!!!!!1!111 WE RULE!!!!!!!!!1!111 enz
Aangezien jij morgen in Amsterdam komt klaag ik over de debielen die naar Amsterdam komenquote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Aangezien ik morgen in Amsterdam ben wil ik nu alvast klagen over dat volk daar
hoe oud ben je?quote:Op maandag 12 december 2005 21:58 schreef Mieks het volgende:
Ik zeg, Leiden is de beste.Zo lekker er tussen in...half uurtje naar Amsterdam, half uur naar Rotterdam, 10 min Den Haag
ben blij dat ik er woon:D
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |