vieze racistquote:Op zondag 11 december 2005 14:19 schreef Little_Meanie het volgende:
veel plezier met die kut allochtonen
quote:Op zondag 11 december 2005 14:19 schreef Little_Meanie het volgende:
veel plezier met die kut allochtonen
Klote allochtoonquote:Op zondag 11 december 2005 14:28 schreef dontcare het volgende:
Fijn , weer zo'n kut toeristenboer in de stad
edit: 2 zelfs
En je bent er nog trots op ook?! belg zekerquote:
zeikwijfquote:
Ik ben morgen en overmorgen ook in amsterdamquote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Aangezien ik morgen in Amsterdam ben wil ik nu alvast klagen over dat volk daar
Nee we gaan hangen daar.quote:Op zondag 11 december 2005 14:33 schreef Steve-O het volgende:
Waarom ga je dan ? , Omdat je iets iets (op)zoekt wat je in je eigen kutdorp niet kan vinden
dan moet je ook niet zeuren jongenquote:
Hadden we ooit een goed veld voorquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 14:42 schreef dontcare het volgende:
[..]
Hadden we ooit een goed veld voor
[afbeelding]
Ach ja die goede oude tijd .....
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 14:42 schreef dontcare het volgende:
[..]
Hadden we ooit een goed veld voor
[afbeelding]
Ach ja die goede oude tijd .....
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 14:33 schreef Roellio het volgende:
Blijf dan lekker weg!
Ik zal alvast de bovenleiding saboteren!
quote:Op zondag 11 december 2005 14:54 schreef thajaxxer het volgende:
Het enige goeie wat uit Amsterdam komt is de laatste trein naar Rotterdam!
Krijg jij ff lekker de pestpokke.quote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Ik heb een tyfushekel aan voetbal en vind Rotterdam duidelijk beterquote:Op zondag 11 december 2005 14:56 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Rotterdam beter vinden dan Amsterdam..
Alleen Feyenoord fans kunnen er zo over denken.
De hekel aan voetbal delen we, de liefde voor Rotterdam niet...quote:Op zondag 11 december 2005 15:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan voetbal en vind Rotterdam duidelijk beter.
quote:Op zondag 11 december 2005 14:19 schreef Mr.Dre het volgende:
Ik ook verdomme, ik lever daar ontwikkelingshulp.
Fryslan Boppe!
Zo te zien aan je heerlijke onderbouwing ben je er gewoon nog nooit geweest... Heb ik gelijk of heb ik gelijk? Ik ga er derhalve ook niet op in.quote:Op zondag 11 december 2005 15:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De hekel aan voetbal delen we, de liefde voor Rotterdam niet...
Wat is er zo geweldig aan dat gore blok industrie?
kap nahquote:Op zondag 11 december 2005 15:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan voetbal en vind Rotterdam duidelijk beter.
Doe maar achteraf danquote:Op zondag 11 december 2005 14:18 schreef Guitige_Ridder het volgende:
Ik ben er wel geweest hoor, meerdere keren.. Misschien gewoon in de verkeerde delen ofzo, maar de stan heeft gewoon veel minder uitstraling dan Amsterdam (Vind ik dan)..quote:Op zondag 11 december 2005 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo te zien aan je heerlijke onderbouwing ben je er gewoon nog nooit geweest... Heb ik gelijk of heb ik gelijk? Ik ga er derhalve ook niet op in.
quote:Op zondag 11 december 2005 15:12 schreef sr_firewire het volgende:
weten dat ze meer zijn dan de rest van het land![]()
Rotterdam is idd geen gezellig oud stadje nee. Dat is Amsterdam wel ja. Klopt. Alleen kan Rotterdam er zelf verdomd weinig aan doen dat alles platgetyft is tussen 40 en 45... Maar Rotterdam is veel meer dan een stuk industrie, en dat moet je gewoon zelf ondervinden, ik ga je daar niet van overtuigen....quote:Op zondag 11 december 2005 15:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik ben er wel geweest hoor, meerdere keren.. Misschien gewoon in de verkeerde delen ofzo, maar de stan heeft gewoon veel minder uitstraling dan Amsterdam (Vind ik dan)..
Overigens wel respect voor Skateland Rotterdam, hele coole hal..
Jij bent dan ook een achterlijke debiel!quote:Op zondag 11 december 2005 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind Rotjeknor juist leuk OM de industrie
LIever een Fryske debiel dan een wat dan ook Randstedelingquote:Op zondag 11 december 2005 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een achterlijke debiel!
Kwestie van gewenning.. Ik woon in een gat met zo'n 800 inwoners, en op een gegeven moment ging ik in Adam naar school.quote:Op zondag 11 december 2005 15:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Voor mensen zoals ik die op de Veluwe wonen is een dagje Amsterdam een heel avontuur!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |