Ja wie is hetquote:Op zondag 11 december 2005 17:28 schreef creno het volgende:
maar just-dennis, een hoop newbies kennen jou nog niet duss, vul eens het lijstje in aub ? !![]()
Ja, vul dit lijstje eens in...quote:Op zondag 11 december 2005 17:28 schreef creno het volgende:
maar just-dennis, een hoop newbies kennen jou nog niet duss, vul eens het lijstje in aub ? !![]()
Jaaaaa nouuuquote:Op zondag 11 december 2005 17:28 schreef creno het volgende:
Je verwachtte Rob de Nijs?.. krijg je Gerardquote:Op zondag 11 december 2005 17:32 schreef Waxxer het volgende:
Gerard Joling..
Waarom kijk ik überhaupt naar RTL4 uit verveling?
RRRAAAAAAAHHH!!!!!!!!!!![]()
![]()
Zo..
Hai
pluskut...quote:Op zondag 11 december 2005 17:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe.. dan zit ik in E. (niet van Eindhoven)![]()
Gezellig.. Bolke?quote:Op zondag 11 december 2005 17:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Idd +kutof het verre oosten
Ik zapte, en toen viel ik midden in Jetsetters, en toen heb ik mijn ongenoegen geuit op mijn weblog, en toen ik bezig was begon L&C, en toen was er opeens Gerard Joling in een eng pak en toen trad hij playbackend op. Hij doet een beetje wanhopig aan, net als heel veel mensen die ik gisteren zag bij het uitgaan.quote:Op zondag 11 december 2005 17:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je verwachtte Rob de Nijs?.. krijg je Gerard..
Hoi Waxxer
Zaai...quote:Op zondag 11 december 2005 17:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Waren we een week terug al geweest, dus ik denk niet dat we daar weer naartoe gaan.![]()
Elke week naar 't Bolke met die 2 puntjes op O da's pas zaai jahquote:
Jetsetters.. is dat met Myrna "Meesteres van de retorische vragen" en "hahahah haha haha" Goossensquote:Op zondag 11 december 2005 17:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zapte, en toen viel ik midden in Jetsetters, en toen heb ik mijn ongenoegen geuit op mijn weblog, en toen ik bezig was begon L&C, en toen was er opeens Gerard Joling in een eng pak en toen trad hij playbackend op. Hij doet een beetje wanhopig aan, net als heel veel mensen die ik gisteren zag bij het uitgaan.. Nu ik redelijk kort geleden heel leuk in R'dam ben uitgeweest, kijk ik toch heel anders aan tegen wat zich hier zeg maar afspeelt...
![]()
He, jammerquote:Op zondag 11 december 2005 17:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe.. dan zit ik in E. (niet van Eindhoven)![]()
Mag ik een doggy bag?quote:Op zondag 11 december 2005 17:46 schreef Just-Dennis het volgende:
Gelukkig, het eten is klaar
Ja...... vre-se-lijk!!!!quote:Op zondag 11 december 2005 17:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jetsetters.. is dat met Myrna "Meesteres van de retorische vragen" en "hahahah haha haha" Goossens![]()
.
Ik dacht juist dat ze in Zwolle zo behouden waren..
Voor zover ik het heb kunnen volgen, is het tijdelijk ivm een of andere film.quote:Op zondag 11 december 2005 17:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bono's snor lijkt wel opgeplakt![]()
"Anders"?.. Werpen ze voor je voeten? Handtastelijk of heel sneaky "wil je een drankje?"quote:Op zondag 11 december 2005 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja...... vre-se-lijk!!!!![]()
![]()
En Zwolle is JUIST behouden, het is de manier waarop veel mensen zichzelf "in de markt zetten". Het is eehhh... "anders"...
Ja LijkRijk.. die gaat ook meequote:Op zondag 11 december 2005 17:55 schreef TehRockstar het volgende:
Desondra, gaat je peetescheetje ook mee naar de RAI?
Met snor lijkt het net alsof hij (g)een gebit draagt .quote:Op zondag 11 december 2005 17:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb kunnen volgen, is het tijdelijk ivm een of andere film.![]()
![]()
Dat hoop ik dan maar.
Nee, coltruitjes+ ribcolbertjes, uiteinden van de haren geblondeerd, van die "artistieke" brillen (dikke, vierkante monturen), hun voorkomen zeg maar. En zich dan voelen dat ze heel hip zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 17:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
"Anders"?.. Werpen ze voor je voeten? Handtastelijk of heel sneaky "wil je een drankje?"?
Je zei koi-boi he?quote:Op zondag 11 december 2005 17:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Met snor lijkt het net alsof hij (g)een gebit draagt .Een kruising tussen een foute cowboy en zo'n oude Chinezen krijgersmeester
Owjaquote:Op zondag 11 december 2005 18:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, coltruitjes+ ribcolbertjes, uiteinden van de haren geblondeerd, van die "artistieke" brillen (dikke, vierkante monturen), hun voorkomen zeg maar. En zich dan voelen dat ze heel hip zijn.. Naja, of ik ben gewoon een sufkut...
Niet dat ik perfect ben hoor, verre van, maar vind dat soort dingen toch echt over the top en theatraal.
Kooi Boyquote:
Van Country draait m'n maag onderhand ook omquote:Maar idd, heel erg country, en ik heb nog meer met gospel dan metcountry
![]()
Bah!
helaas welquote:Op zondag 11 december 2005 17:55 schreef TehRockstar het volgende:
Desondra, gaat je peetescheetje ook mee naar de RAI?
But Mary-Joe-Ann?! Good ol'country makes life so darn peachy!quote:Op zondag 11 december 2005 18:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kooi Boy
[..]
Van Country draait m'n maag onderhand ook om![]()
Nu welquote:Op zondag 11 december 2005 18:18 schreef Just-Dennis het volgende:
niemand heeft mijn lijstje gelezen toch?![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
But Mary-Joe-Ann?! Good ol'country makes life so darn peachy!![]()
[afbeelding]
Well yeee-haw! He c'n saddle up my horse any time he likes!
jawel hoorquote:Op zondag 11 december 2005 18:18 schreef Just-Dennis het volgende:
niemand heeft mijn lijstje gelezen toch?![]()
Ik kon zo snel geen lekker koeienjoch dus bij gebrek aan beter had ik deze d'r maar neer gezet (ik hou niet eens van dat soort spieren)quote:Op zondag 11 december 2005 18:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..].. alleen een beetje te droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |