quote:Op zondag 11 december 2005 15:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh, dus dit is mijn tijd?. De Rijk-dynasty.
Weer met je fietsje door de regen en dan naar school fietsen en dan roosterwijzigingen enzo en dan zijn er leraren en dan moet je gewoon stil zitten in de klas opeensquote:
Déja vu, enzo?quote:Op zondag 11 december 2005 15:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Weer met je fietsje door de regen en dan naar school fietsen en dan roosterwijzigingen enzo en dan zijn er leraren en dan moet je gewoon stil zitten in de klas opeensDe hé-lé dag!!!
Ja, en dan een tussenuur, en dan zit iedereen daar natuurlijk en dan gaan we in het Haagendasz-cafe zitten.quote:Op zondag 11 december 2005 15:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja... het is een aantal jaren geleden dat ik nog op de middelbare school zat, ja...
Het Haagendasz-café?!quote:Op zondag 11 december 2005 15:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, en dan een tussenuur, en dan zit iedereen daar natuurlijk en dan gaan we in het Haagendasz-cafe zitten..
quote:Op zondag 11 december 2005 15:50 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
deed jij dat twee jaar geleden ook al?
Hoezo dat.quote:Op zondag 11 december 2005 16:06 schreef Weemz het volgende:
Neen, mijn broertje is géén homo. Gelukkig maar.
Het is koud en vies buiten...quote:Op zondag 11 december 2005 16:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar je zei het zo...
En ga je nog fietsen dan vandaag?
Join the clubquote:Op zondag 11 december 2005 17:00 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
helaas wel
mn verslaving komt weer terug![]()
Gay.nl doet 't wel gewoonquote:Op zondag 11 december 2005 17:00 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk de hele tijd dat het aan mijn computer of de internetverbinding ligt..
waar was je de laatste twee jaar?quote:Op zondag 11 december 2005 17:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ow joy!![]()
Alsof ik niet weg ben geweest
Kwijt, zoek, spoorloosquote:
Eerlijk antwoord?quote:Op zondag 11 december 2005 17:07 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Kwijt, zoek, spoorloos
Ik weet het niet, mij zo erg gemist?
Je had me niet aan hoeven spreken op msn heurquote:Op zondag 11 december 2005 17:12 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van R dat ik hier nu zit![]()
Ik voelde het als een verplichting aan Fok!quote:Op zondag 11 december 2005 17:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je had me niet aan hoeven spreken op msn heur
Ben je altijd zo plichtsgetrouw?quote:Op zondag 11 december 2005 17:13 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik voelde het als een verplichting aan Fok!![]()
Gezonde spanning dan!quote:Op zondag 11 december 2005 17:16 schreef wizarddragon het volgende:
Ik bespeur.. een mate van spanning hier![]()
...
Maar goed. Kga eten.
Issie lelijk?quote:Op zondag 11 december 2005 17:01 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ieuw, alleen de gedachte al. Mijn broertje is ENG.
Hoi wizepisjequote:Op zondag 11 december 2005 17:16 schreef wizarddragon het volgende:
Ik bespeur.. een mate van spanning hier![]()
...
Maar goed. Kga eten.
Wat is er vrijdag?quote:Op zondag 11 december 2005 17:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhhu![]()
.. Vrijdag en zaterdag op zondag
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |