En hierrrrrr issie dan: Learnquote:Op zondag 11 december 2005 05:11 schreef Arliator het volgende:
Is goed
Daar is die dan!!quote:Op zondag 11 december 2005 05:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En hierrrrrr issie dan: Learn
(omdat je nooit te oud bent om te leren)
Mooi, misschien dat dit nummer nog meer wijsheden mag brengenquote:Op zondag 11 december 2005 05:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Daar is die dan!!![]()
![]()
Maar ik ben wel heel oud hoor (geestelijk dan)
Ik heb hem gehoord, was weer helemaal goed. Alleen jammer dat het 2 minuten duurde voordat ik dit kon posten. Daarom, ik heb er geen zin meer in, ik ben moe, en nog wat andersquote:
Gebreide nog wel?quote:Op zondag 11 december 2005 05:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb hem gehoord, was weer helemaal goed. Alleen jammer dat het 2 minuten duurde voordat ik dit kon posten. Daarom, ik heb er geen zin meer in, ik ben moe, en nog wat anders, ik kruip tegen de gebreide onderbroek aan
![]()
Nou een beetje stil en mijn bier is zo op dus dan is hetquote:Op zondag 11 december 2005 05:54 schreef Tha_wrecka het volgende:
bong4002!! wat gezellig! gisteravond ook al lekker zitten chatten... hoe is het ermee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |