Hahaquote:
Morwen noteerd het evenquote:Op zondag 11 december 2005 03:04 schreef melke het volgende:
3.48
Fok is me nog steeds aan het irriteren!!!
Ik ben beter, leuker, vrolijker, grappiger enz enz enz dan dizzy-lizzy, kom naar amstelveen, amstelveen is fucking the rules!!!!quote:Op zondag 11 december 2005 02:50 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hihi, ja dat had ik al van je mannetje begrepen.......ok k doe mee.............![]()
Erg is ze he!!!quote:Op zondag 11 december 2005 03:07 schreef melke het volgende:
Lieske, kappen!
Tja, blijkbaar denken de stemmers (van BB dan, niet de politiek) er anders over want ze hoefde nog niet te vertrekkenquote:
Ik haar woordje 'toch' echt niet meer horen......quote:Op zondag 11 december 2005 03:07 schreef melke het volgende:
Lieske, kappen!
Vind het totaal onrelevant om in zo'n spel een uitspraak te doen over je politieke voorkeur. Bij sommige mensen kan die nogal snel veranderen en veel mensen zitten niet al vanaf hun 9e naar kamerdebatten te kijken....quote:Op zondag 11 december 2005 03:08 schreef BONG4002 het volgende:
Joost neemt het kwalijk dat Menno niet uitkwam voor zijn politieke voorkeur?
Join the club.quote:Op zondag 11 december 2005 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
Joost schenkt nog een glaasje rosé in voor zichzelf in dus ik ga verliezen![]()
EN een knots, mijn tijd........wat doen zequote:Op zondag 11 december 2005 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
Joost schenkt nog een glaasje rosé in voor zichzelf in dus ik ga verliezen![]()
Ik join je graagquote:
Luie lamzak, als je nu een beetje doorfietst ben je er over een half uur!!quote:Op zondag 11 december 2005 03:14 schreef Arliator het volgende:
Wie is hier nuchter en woont in de buurt van aalsmeer?
Dan ga ik nu de boel een beetje opstoken. Ik mag niet meer rijden, en het is te ver om te fietsen (10 km) maar als iemand mij wil brengen, garandeer ik onvergetelijke streams!!!![]()
Ik niet dus helaas pindakaasquote:Op zondag 11 december 2005 03:14 schreef Arliator het volgende:
Wie is hier nuchter en woont in de buurt van aalsmeer?
Dan ga ik nu de boel een beetje opstoken. Ik mag niet meer rijden, en het is te ver om te fietsen (10 km) maar als iemand mij wil brengen, garandeer ik onvergetelijke streams!!!![]()
Ze gingen over politiek praten tegen alle verwachting in.quote:Op zondag 11 december 2005 03:13 schreef Morwen het volgende:
EN een knots, mijn tijd........wat doen ze![]()
Hee!! Ik ben mijn kater aan het verdrinken, ik heb nu last van phdquote:Op zondag 11 december 2005 03:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Luie lamzak, als je nu een beetje doorfietst ben je er over een half uur!!
Mooizo, wat zei hij dan?quote:Op zondag 11 december 2005 03:17 schreef Lamon het volgende:
Hihi, Joost confronteert Lieske met haar debielentaaltje.
Joost is echt de master geloof me maar die gaat wis en zeker winnenquote:
okee, maar sorry woon niet in de buurtquote:Op zondag 11 december 2005 03:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee!! Ik ben mijn kater aan het verdrinken, ik heb nu last van phd![]()
En het is koud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En heen en terug is toch een uur!!!
Yepquote:Op zondag 11 december 2005 03:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Joost is echt de master geloof me maar die gaat wis en zeker winnen![]()
![]()
Was wel leuk, dat wij hier op fok dit gaan organiseren. Misschien een volgende keer? Met mensen hier in de buurt? Ik ben een watje, zonder drank durf ik niks, daarom moet iemand mij brengen, en voor de geloofwaardigheid ook. Vandaar dat mijn vriendin mij niet kan brengen, zij is niet onpartijdigquote:Op zondag 11 december 2005 03:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
okee, maar sorry woon niet in de buurt
Ik vond nu dat hij Lieske ontzettend goed ff op haar plek heeft gezet. Echt lachen. En zij doet niet wat ze daarop zei n.l. haar mond verder houdenquote:Op zondag 11 december 2005 03:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Joost is echt de master geloof me maar die gaat wis en zeker winnen![]()
![]()
ik ken inseminatie, maar dat woord? neequote:Op zondag 11 december 2005 03:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat ze nogal wat contaminaties gebruikte met iets teveel overgave.
En Hummie doet het doek over de jacuzzi en dat was BBquote:Op zondag 11 december 2005 03:23 schreef Morwen het volgende:
Dadelijk vallen ze in slaap en verdrinken in die bubbelunit![]()
Vond het echt dom van hem. Hij doet het op een denigrerende manier. Dat staat me niet aan. Beetje dom lachen alsof hij meer is ofzo. Zo kwam het over.quote:Op zondag 11 december 2005 03:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vond nu dat hij Lieske ontzettend goed ff op haar plek heeft gezet. Echt lachen. En zij doet niet wat ze daarop zei n.l. haar mond verder houden![]()
Hummie kan dan niet meer spelen met haar poppetjes, die houdt ze echt wel in leven hoorquote:Op zondag 11 december 2005 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En Hummie doet het doek over de jacuzzi en dat was BB
Ik denk dat iedereen daar zo ongeveer slimmer is dan Lieske (NatteLie uitgezonderd)quote:Op zondag 11 december 2005 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Vond het echt dom van hem. Hij doet het op een denigrerende manier. Dat staat me niet aan. Beetje dom lachen alsof hij meer is ofzo. Zo kwam het over.
Merk trouwens wel dat drank Lieske behoorlijk erg kinderachtig maakt
Niet helemaal onlogisch, aangezien de cam nog steeds op hetzelfde punt staatquote:Op zondag 11 december 2005 03:25 schreef Bartoli het volgende:
Hummie zit zelf fout te feesten in de regiekamer met haar medewerkers. Hummie in lerenpak en een zweep en al haar medewerkers als onderdanen
Ik woon in een studentenstad en geloof me, dat is het voornamelijkquote:Op zondag 11 december 2005 03:25 schreef SuperMOM het volgende:
Lieske begint te zingen! Rapapapapapa kom bij ons wij hebben een 15 liter tap staan!!!! Yeaahhhhhh (die ziet het studenleven als zuipen en een elite groepje, zo komt het op mij over dan)
Yep ik ken dezelfde ervaringen en dan woonde ik nog in een relatief rustige stad (Nijmegen)quote:Op zondag 11 december 2005 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik woon in een studentenstad en geloof me, dat is het voornamelijk![]()
Ja als je diskie (of hoe heet dat ding)zegt ben je echt slim.quote:Op zondag 11 december 2005 03:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen daar zo ongeveer slimmer is dan Lieske (NatteLie uitgezonderd)
Ik zag net 1sec een camswitch dus blijkbaar is een van de medewerkers van de regie losgelaten door de admin Hummiequote:Op zondag 11 december 2005 03:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet helemaal onlogisch, aangezien de cam nog steeds op hetzelfde punt staat
Ik denk dat Lieske slimmer is dan de gemiddelde fokker hier. Maar door de veiligheid van het anonieme internet kunnen mensen zich slimmer opstellen dan ze eigenlijk zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 03:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen daar zo ongeveer slimmer is dan Lieske (NatteLie uitgezonderd)
Ik zit in het centrum van Soddom en Gomorra of vlakbij dan (Leiden). Watjes, ik probeer ze altijd te raken als ik langs ze fietsquote:Op zondag 11 december 2005 03:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Yep ik ken dezelfde ervaringen en dan woonde ik nog in een relatief rustige stad (Nijmegen)
Dat hangt er vanaf wat je verstaat onder slim.quote:Op zondag 11 december 2005 03:26 schreef Manu82 het volgende:
Ben ik het niet mee eens, alhoewel er vele mensen zullen zijn die dommer zijn dan haar, blijft ze nog steeds overkomen als een naief dom wicht die denkt dat ze slimmer is dan anderen. Mja dat wordt er ook ingeramd tijdens die ontgroeningen...quote:Op zondag 11 december 2005 03:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieske slimmer is dan de gemiddelde fokker hier. Maar door de veiligheid van het anonieme internet kunnen mensen zich slimmer opstellen dan ze eigenlijk zijn.
Is geen persoonlijke aanval Manu82
Maar in BB doen ze niks, dus moet jet hier maar gebeuren![]()
Die had dan zeker het verplichte onderdeel 'limbo dansen' gewonnenquote:Op zondag 11 december 2005 03:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag net 1sec een camswitch dus blijkbaar is een van de medewerkers van de regie losgelaten door de admin Hummie
....het is meer de uitstoot van informatiequote:Op zondag 11 december 2005 03:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lieske dom is qua opnemen van informatie.
Lieske moet dadelijk mee in het kakwereldje en dan kan ze niet anders dan doen wat ze nu doetquote:Op zondag 11 december 2005 03:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, alhoewel er vele mensen zullen zijn die dommer zijn dan haar, blijft ze nog steeds overkomen als een naief dom wicht die denkt dat ze slimmer is dan anderen. Mja dat wordt er ook ingeramd tijdens die ontgroeningen...
Hummie. stop een volgende keer weer een 19 jarige student, met exact dezelfde opleiding in het huis als Lieske. Dan zullen we zien hoe dat gaat.quote:Op zondag 11 december 2005 03:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, alhoewel er vele mensen zullen zijn die dommer zijn dan haar, blijft ze nog steeds overkomen als een naief dom wicht die denkt dat ze slimmer is dan anderen. Mja dat wordt er ook ingeramd tijdens die ontgroeningen...
Vast. Anders zou ze hier ook niet zoveel fans hebben.quote:Op zondag 11 december 2005 03:32 schreef Arliator het volgende:
Ik denk dat Lieske slimmer is dan de gemiddelde fokker hier.
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 11 december 2005 03:37 schreef SuperMOM het volgende:
Pfffffffff wat een rare vogel die Roel??????![]()
Ja, maar met welk doel dan??quote:Op zondag 11 december 2005 03:40 schreef SuperMOM het volgende:
Pffff wat een idioot met zijn ik kwam hier met een doel in het "badje"Raaaaaaaaaaaaare vogel die Roel, zo onvoorspelbaar op zijn teentjes getrapt en onvoorspelbaar agressief brrrrr eng mannetje
![]()
Hij zit gewoon te dollen hoor, wilde gaan slapen verder niets maar deed dat op zijn eigen "Roel" manierquote:Op zondag 11 december 2005 03:40 schreef SuperMOM het volgende:
Pffff wat een idioot met zijn ik kwam hier met een doel in het "badje"Raaaaaaaaaaaaare vogel die Roel, zo onvoorspelbaar op zijn teentjes getrapt en onvoorspelbaar agressief brrrrr eng mannetje
![]()
Ze moeten nog douchen en tanden poetsen. Je kunt het wel shaken.quote:Op zondag 11 december 2005 03:40 schreef Bartoli het volgende:
ze hebben nog 4 minuten om te gaan pitten dan win ik nog
Hij staat al klaarquote:Op zondag 11 december 2005 03:40 schreef Bartoli het volgende:
ze hebben nog 4 minuten om te gaan pitten dan win ik nog
Dank aan de regie, ze lezen dus mee, ik hoor nu geluid dus gate25 is unlockedquote:Op zondag 11 december 2005 03:42 schreef BONG4002 het volgende:
Trouwens no sound op gate25, ruis alleen
Nog een aantal minuten en dan moeten ze nog douchen......quote:Op zondag 11 december 2005 03:42 schreef Sjet het volgende:
Pas op mensen..... Lieske gaat weer tandenpoetsen![]()
Breuls is eerder op de avond gaan slapen dus morgen word het misschien gefixedquote:Op zondag 11 december 2005 03:43 schreef Dropkick het volgende:
En nog steeds is Fok fout.
Maar je hebt wel een toffe avatar, is ook wat voor te zeggen hoorquote:
ik hoop dat ik hem bij de volgende fok! verkiezing mag verlengenquote:Op zondag 11 december 2005 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een toffe avatar, is ook wat voor te zeggen hoor![]()
![]()
Ik snap er geen bal van.quote:Op zondag 11 december 2005 03:43 schreef Dropkick het volgende:
En nog steeds is Fok fout.
Heb je ook gehoord dan wat BB net zei binnen iets van 6 keer?quote:Op zondag 11 december 2005 03:48 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat nog even een shaggiedoen en dan slapen
Oh ja, waar gaat dit eigenlijk over? Ik doe wel mee, maar geen flauw idee waaromquote:Op zondag 11 december 2005 03:49 schreef Morwen het volgende:
Lamon: 2.59
Morwen 3.15
Bong4002 3.37
Bartoli 3.45
melke 3.48
Pieddenaat 3.57
Sjet 4.05
Arliator 4.16
Manu82 4.24
SuperMOM 4.37
Dropkick 4.59
Zow, for the records![]()
Niets gehoord hoorquote:Op zondag 11 december 2005 03:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je ook gehoord dan wat BB net zei binnen iets van 6 keer?
Nou, ik wel, reageren is een ramp. Steeds alles opnieuw opstartenquote:Op zondag 11 december 2005 03:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik snap er geen bal van.
Ik heb echt nergens last van.
Drink er nog eentjequote:Op zondag 11 december 2005 03:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh ja, waar gaat dit eigenlijk over? Ik doe wel mee, maar geen flauw idee waarom![]()
Ja bewoners moeten batterijen wisselen. Maar volgens mij doet niemand het......... opstand?quote:Op zondag 11 december 2005 03:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je ook gehoord dan wat BB net zei binnen iets van 6 keer?
Typisch hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 03:50 schreef Morwen het volgende:
Nou, ik wel, reageren is een ramp. Steeds alles opnieuw opstarten![]()
Wil ik best wel doen, maar ik ben bang dat dat mij niet het antwoord geeft. Op andere zaken wel, maar niet op deze vraagquote:
Het is ook niet constant, heel vreemdquote:Op zondag 11 december 2005 03:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Typisch hoor.
Er zal dus wel iets qua sofware/forum combo zijn wat die narigheid veroorzaakt.
Als het puur een forum probleem was, zou iedereen er last van moeten hebben.
ik denk gewoon dicht gedaan. Of ze op slot zijn weet ik nietquote:Op zondag 11 december 2005 03:54 schreef melke het volgende:
Heeft hij de deuren dan op slot gedaan?
Ik zou het wel een vette actie vinden.. Dan is het echt weer fok de Roels.........Hij zo in coma en die andere 2 buiten moeten slapen........quote:
Van de FOK crew:quote:Op zondag 11 december 2005 03:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Typisch hoor.
Er zal dus wel iets qua sofware/forum combo zijn wat die narigheid veroorzaakt.
Als het puur een forum probleem was, zou iedereen er last van moeten hebben.
Roel is echt gaar en als de deur opslot is dan komt er wel een alarm hoorquote:Op zondag 11 december 2005 03:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zou het wel een vette actie vinden.. Dan is het echt weer fok de Roels.........Hij zo in coma en die andere 2 buiten moeten slapen........
Spookyquote:Op zondag 11 december 2005 03:58 schreef BONG4002 het volgende:
De man met de hamer is bij Roel langsgeweest
Oja nu tijd voor een mooi sfeer muziekje gezien de tijd: Dracula
Ik is sneller als het lichtquote:Op zondag 11 december 2005 03:58 schreef Manu82 het volgende:
Je was me voor!!
Jawel he?quote:
Ben je dan knetterbezopen?quote:Op zondag 11 december 2005 04:00 schreef BONG4002 het volgende:
Roel is echt knetter bezopen want hij knalt gewoon in slaap op de bank met dat felle licht in de woonkamer
Tsss, hij heeft verloren hoorquote:
Hij is ook aso.quote:Op zondag 11 december 2005 04:00 schreef Manu82 het volgende:
En nu zitten ze weer over zijn asociale gedrag te praten
quote:Op zondag 11 december 2005 04:02 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Lieske wel al haar tanden gepoetst? Anders kan ik het zowieso vergeten
Dat is niet eerlijk he?quote:Op zondag 11 december 2005 04:05 schreef Sjet het volgende:
Als Roel op de bank blijft slapen heeft niemand gewonnen he?![]()
![]()
![]()
Het ging er toch om wanneer de bewoners gingen slapen en Roel slaapt al op de bank wat op dit moment dus z'n bed is..Het gaat er nu toch dan om wanneer de rest in z'n bed ligt...quote:Op zondag 11 december 2005 04:05 schreef Sjet het volgende:
![]()
![]()
Volgens de prijzenslag regels is het dan remise.quote:Op zondag 11 december 2005 04:05 schreef Sjet het volgende:
![]()
![]()
De pest in somsquote:Op zondag 11 december 2005 04:05 schreef Sjet het volgende:
![]()
![]()
Gewoon ook een keer valsquote:Op zondag 11 december 2005 04:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk he?![]()
Slapen is slapen
He Arliator dit nummer heb je gemist kennelijkquote:Op zondag 11 december 2005 03:58 schreef BONG4002 het volgende:
De man met de hamer is bij Roel langsgeweest
Oja nu tijd voor een mooi sfeer muziekje gezien de tijd: Dracula
4:16 gaat heel moeilijk wordenquote:Op zondag 11 december 2005 04:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Volgens de prijzenslag regels is het dan remise.
Maar dan spelen we het wel hard.
He is the real man herequote:Op zondag 11 december 2005 04:09 schreef Manu82 het volgende:
Arliator maakt de meeste kans zo te zien.....
Okee, dan kan ik nog winnen als Joost nu even zo sociaal is om hem naar bed te schoppenquote:Op zondag 11 december 2005 04:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
De officiele wedstrijd heette "Wanneer gaat Roel naar bed".
Lees maar een aantal topic terug.
Als ik win, wens ik wel met respect behandeld te worden hier, ongeacht wat ik zegquote:Op zondag 11 december 2005 04:09 schreef Manu82 het volgende:
Arliator maakt de meeste kans zo te zien.....
Nietus! Wanneer zijn de bewoners te bed????? En slapen ze????quote:Op zondag 11 december 2005 04:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
De officiele wedstrijd heette "Wanneer gaat Roel naar bed".
Lees maar een aantal topic terug.
Precies, Arliator en Vrouwke feliquote:
Hij doet goed zijn best idd.quote:Op zondag 11 december 2005 04:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Okee, dan kan ik nog winnen als Joost nu even zo sociaal is om hem naar bed te schoppen
Kut Ingridquote:Op zondag 11 december 2005 04:11 schreef Manu82 het volgende:
Over een paar minuten gaat hij echt wel!!!
Zo begreep ik het ookquote:Op zondag 11 december 2005 04:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nietus! Wanneer zijn de bewoners te bed????? En slapen ze????![]()
Ja he?quote:Op zondag 11 december 2005 04:13 schreef melke het volgende:
Aaaah Joost met z'n dekentje. Lief..
Je hebt helemaal gelijk. Ik was in de war met de vorige wedstrijd.quote:Op zondag 11 december 2005 04:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nietus! Wanneer zijn de bewoners te bed????? En slapen ze????![]()
Van harte hequote:Op zondag 11 december 2005 04:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Alles ligt op bed, dus ik claim de overwinning!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je de tijd van je post gezien??quote:Op zondag 11 december 2005 04:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lief gezegd zei ze dat dan echt?quote:Op zondag 11 december 2005 04:16 schreef Manu82 het volgende:
Lieske koopt soms een nieuwe tandenborstel omdat ze de oude niet lief meet vindt
Wat licht? Hoezo licht?? Ik slaap overalquote:Op zondag 11 december 2005 04:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij doet goed zijn best idd.
Waarom is het zo erg als iemand in het licht op de bank slaapt eigenlijk?
Dat gebeurt mij minstens 3 keer per week.
Terecht geclaimd.quote:Op zondag 11 december 2005 04:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hee, ik heb ze allemaal geluisterd, en ik heb volgens mij elke keer een compliment gegeven, ik kan het 1 keer gemist hebben, maar ik vind je Übertof!!!!!!!quote:Op zondag 11 december 2005 04:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Van harte he![]()
Enne...heb je nou al mijn nummer beluisterd want ik post het niet voor nix
ja ze had het weer over haar tandenborstel fobie en dat ze het zo verschrikkelijk vindt dat ze al zo lang dezelfde tandenborstel heeftquote:
Dankequote:Op zondag 11 december 2005 04:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee, ik heb ze allemaal geluisterd, en ik heb volgens mij elke keer een compliment gegeven, ik kan het 1 keer gemist hebben, maar ik vind je Übertof!!!!!!!
Gewoon dronkenmans slaapje, niets bijzonders en wel ok dat Joost hem nog naar het normale bed wilden praten maar als je bezopen bent dan merk je het niet ookal is het licht dus slaap je gewoon door, ik spreek uit ervaringquote:Op zondag 11 december 2005 04:20 schreef Lamon het volgende:
He, maar serieus.
Zoals Roel nu ligt in de huiskamer, is dat nou echt zo apart?
Wat is daar nou raar aan?
Ik snap het echt niet.
Is bij mij niet apart,gebeurt mij zo vaak alleen bij mij staan er iets minder cameras op.quote:Op zondag 11 december 2005 04:20 schreef Lamon het volgende:
He, maar serieus.
Zoals Roel nu ligt in de huiskamer, is dat nou echt zo apart?
Wat is daar nou raar aan?
Ik snap het echt niet.
opzekerquote:Op zondag 11 december 2005 04:22 schreef SuperMOM het volgende:
En ik lag er weer eens af maar het ging toch om slapen??????![]()
Ik ook, maar ik ben niet altijd bezopen als ik op de bank ga slapen.quote:Op zondag 11 december 2005 04:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon dronkenmans slaapje, niets bijzonders en wel ok dat Joost hem nog naar het normale bed wilden praten maar als je bezopen bent dan merk je het niet ookal is het licht dus slaap je gewoon door, ik spreek uit ervaring![]()
![]()
Jij vind alles wat met Lieske te maken heeft negatiefquote:Op zondag 11 december 2005 04:21 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind Lieske en Ingrid ook wel een beetje klef en bef nu
Is geaccepteerd, laat mij genieten van mijn 354ste overwinning in mijn leven, de andere 352ste waren mijn exen, de 353ste, de belangerijkste, mijn vriendin, en nu deze, ik ben ontroerd *snik* Dank u, dank u, ik voel mij zeer vereerd met deze prijsquote:Op zondag 11 december 2005 04:19 schreef Dropkick het volgende:
Onder protest maar proficiat Arliator
Dan heb ik nu nog kans om te winnen, ze zeiden net welterustenquote:
Dan slaap je overal en nergens, vol in het licht of in het stikdonker, maakt geen fuck uitquote:Op zondag 11 december 2005 04:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon dronkenmans slaapje, niets bijzonders en wel ok dat Joost hem nog naar het normale bed wilden praten maar als je bezopen bent dan merk je het niet ookal is het licht dus slaap je gewoon door, ik spreek uit ervaring![]()
![]()
Dat is wat moeilijk te definieren, zeker met hijgende mensen als wij denken dat ze slapen. Dus op bed is voldoendequote:Op zondag 11 december 2005 04:22 schreef SuperMOM het volgende:
En ik lag er weer eens af maar het ging toch om slapen??????![]()
Zeker niets geks aanquote:Op zondag 11 december 2005 04:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben niet altijd bezopen als ik op de bank ga slapen.
Gewoon doezelig, en dan gebeurt het soms ineens.
Niets geks aan toch?
Precies, heb wel eens na een feest in de trein in slaap gevallen om 4 uur 's middags en in Tilburg wakker geworden terwijl ik naar Nijmegen moestquote:Op zondag 11 december 2005 04:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dan slaap je overal en nergens, vol in het licht of in het stikdonker, maakt geen fuck uit
Als ze stil zijn slapen zequote:Op zondag 11 december 2005 04:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is wat moeilijk te definieren, zeker met hijgende mensen als wij denken dat ze slapen. Dus op bed is voldoende![]()
Ik ben ook regelmatig in slaap gevallen op de bank, maar nu ik eucalypta (mijn vriendin) heb ontmoet, zit dat er niet meer inquote:Op zondag 11 december 2005 04:23 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Is bij mij niet apart,gebeurt mij zo vaak alleen bij mij staan er iets minder cameras op.
Dido lulde de hele nacht door in haar slaapquote:
Heeft ze je zo goed onder de duimquote:Op zondag 11 december 2005 04:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben ook regelmatig in slaap gevallen op de bank, maar nu ik eucalypta (mijn vriendin) heb ontmoet, zit dat er niet meer in![]()
Nee, ze zei ' ik koop wel eens een nieuwe tandenborstel als ik mijn oude niet meer leuk vind'quote:
ah, dus een alternatief typequote:Op zondag 11 december 2005 04:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben ook regelmatig in slaap gevallen op de bank, maar nu ik eucalypta (mijn vriendin) heb ontmoet, zit dat er niet meer in![]()
Ik ga voor 8:30 als we ervanuitgaan dat hij dan van de bank af komt en naar z'n bed gaatquote:Op zondag 11 december 2005 04:27 schreef Dropkick het volgende:
We kunnen het ook anders doen:hoe laat is Roel weer wakker.
Komt opzeker in de buurt, die jongen (hij is echt zo stoer niet normaal...ahumquote:Op zondag 11 december 2005 04:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga voor 8:30 als we ervanuitgaan dat hij dan van de bank af komt en naar z'n bed gaat
ze zijn nu stil en hebben welterusten gezegd (wel voor de 2e keer)quote:Op zondag 11 december 2005 04:28 schreef SuperMOM het volgende:
Ik hoor Ingrid en Lieske nog kletsen dus slapen nog niet, dus niemand nog gewonnen????
LEZEN! Dido kletste ook in haar slaap, hoe telt dat dan?quote:Op zondag 11 december 2005 04:28 schreef SuperMOM het volgende:
Ik hoor Ingrid en Lieske nog kletsen dus slapen nog niet, dus niemand nog gewonnen????
Ok, dan heb jij dus gewonnen?quote:Op zondag 11 december 2005 04:32 schreef SuperMOM het volgende:
Jaaaa welterusten dus ze slapen allemaaaaaaaal![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 04:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
LEZEN! Dido kletste ook in haar slaap, hoe telt dat dan?
Truste Manuquote:Op zondag 11 december 2005 04:32 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook slapen, moet er morgen al weer vroeg uit om Feyenoord-PSV te luisteren
Nog 7 uurtjes slaap
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op zondag 11 december 2005 04:32 schreef SuperMOM het volgende:
Jaaaa welterusten dus ze slapen allemaaaaaaaal![]()
We hebben het over SLAPEN en stil zijnquote:Op zondag 11 december 2005 04:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
LEZEN! Dido kletste ook in haar slaap, hoe telt dat dan?
De Finale wordt een ramp voor mij...........jankenquote:Op zondag 11 december 2005 04:28 schreef Lamon het volgende:
Ik mis Rob.
En Dido.
En zelfs Chantal nu een beetje.
Dat laat ik haar denken, maar ondertussen kan ik wel doen wat ik wil. Weet wel, zij leest dit ook, en zij weet ook hoe ik erover denk, al ligt het iets makkelijker tussen ons dan ik hier kan beschrijven.quote:
Er ligt iemand zwaar te snurken, telt dat dan ookquote:Op zondag 11 december 2005 04:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
We hebben het over SLAPEN en stil zijnNU is iedereen stil en slaapt!! Dido lulde in haar slaap na een aantal uren
![]()
Ik post hier nu ook nog maar enkel uit pure gewoonte.quote:Op zondag 11 december 2005 04:34 schreef Morwen het volgende:
De Finale wordt een ramp voor mij...........janken![]()
GMTAquote:Op zondag 11 december 2005 04:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik post hier nu ook nog maar enkel uit pure gewoonte.
Het is dat ik Joost de overwinning graag gun, maar qua streams verwacht ik echt geen zak meer.
Als Joost wint dan ga ik echt doekjes nodig hebbenquote:Op zondag 11 december 2005 04:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik post hier nu ook nog maar enkel uit pure gewoonte.
Het is dat ik Joost de overwinning graag gun, maar qua streams verwacht ik echt geen zak meer.
Naat is de Sjaak Donderdag dat is zekerquote:Op zondag 11 december 2005 04:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als Joost wint dan ga ik echt doekjes nodig hebbenDat heb ik bij die anderen niet
![]()
Naat vliegt er zowiezo uit Donderdag![]()
Ik ben strenger voor haar dan dat zij voor mij is, maar zij is wel mijn onbetwiste nummer 1quote:Op zondag 11 december 2005 04:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ah, dus een alternatief type
Is ze streng?![]()
Lief en mooiquote:Op zondag 11 december 2005 04:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben strenger voor haar dan dat zij voor mij is, maar zij is wel mijn onbetwiste nummer 1![]()
Supermom, ik geef mijn prijs aan jou af, ik heb te vroeg gejuichtquote:Op zondag 11 december 2005 04:37 schreef SuperMOM het volgende:
Roel en de rest is in diepe slaap![]()
en snurkt
![]()
[Jerney Kaagman mode]quote:Op zondag 11 december 2005 04:42 schreef SuperMOM het volgende:
Dag lieve mensen, ik zoek mijn bedje en mannetje eens opZie en spreek jullie morgen vast wel weer
![]()
Trusteeee voor straks!
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 04:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben strenger voor haar dan dat zij voor mij is, maar zij is wel mijn onbetwiste nummer 1![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 04:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Supermom, ik geef mijn prijs aan jou af, ik heb te vroeg gejuicht
Hulde!
Zij is de eerste die mij voor 100% snapt, mijn humor, mijn moeilijkheden, enz enz. Zij is top!!!!!!quote:Op zondag 11 december 2005 04:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief en mooi![]()
zo hoort een relatie te zijn imho
Mooie post, leuk om haar te laten lezen denk ikquote:Op zondag 11 december 2005 04:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zij is de eerste die mij voor 100% snapt, mijn humor, mijn moeilijkheden, enz enz. Zij is top!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kan geen fotomodel tussenkomen, of wie dan ook!! Ik ben trots en blij met mijn wijffie!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien wel, volgens mij laat ik het haar na al die jaren nog steeds dagelijks merken.quote:Op zondag 11 december 2005 04:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooie post, leuk om haar te laten lezen denk ik![]()
![]()
Hey Jerney, what's your problem???? (with me?)quote:Op zondag 11 december 2005 04:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Jerney Kaagman mode]
Toedeledoki.![]()
[/Jerney Kaagman mode]
quote:Op zondag 11 december 2005 04:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zij is de eerste die mij voor 100% snapt, mijn humor, mijn moeilijkheden, enz enz. Zij is top!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Daar kan geen fotomodel tussenkomen, of wie dan ook!! Ik ben trots en blij met mijn wijffie!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[Jerney]quote:Op zondag 11 december 2005 04:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hey Jerney, what's your problem???? (with me?)![]()
Mooi gezegd echt respectquote:Op zondag 11 december 2005 04:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Misschien wel, volgens mij laat ik het haar na al die jaren nog steeds dagelijks merken.
Ik zal haar nooit hierop wijzen, maar ik zou het niet vervelend vinden als andere mensen op fok dat wel zouden doen *hint hint*![]()
Ik ben niet vaak serieus hier, maar dit meen ik. Als jij dat wilt doenquote:Op zondag 11 december 2005 04:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi gezegd echt respect![]()
Ik ga een heel mooi lijstje maken met mijn nummers voor jou binnenkort (iig voordat BB is afgelopen)
Ja maar ja maar ik kan het heus wel hoor, geef me een kans hier op Fok! ik kan heus wel bot en zielloos zijn en tegen alles en iedereen aanschoppen, geef me een kans ik kan heus wel een Fok!ker zijn als ik mezelf verloochenquote:Op zondag 11 december 2005 04:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Jerney]
Je bent kansloos.![]()
[/Jerney]![]()
Je hoeft jezelf niet te verdedigen al zeg je het zo lief en onschuldig, i was making a joke let op de PIquote:Op zondag 11 december 2005 04:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik kan het heus wel hoor, geef me een kans hier op Fok! ik kan heus wel bot en zielloos zijn en tegen alles en iedereen aanschoppen, geef me een kans ik kan heus wel een Fok!ker zijn als ik mezelf verloochen
Uitleggen is kansloosquote:Op zondag 11 december 2005 04:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik kan het heus wel hoor, geef me een kans hier op Fok! ik kan heus wel bot en zielloos zijn en tegen alles en iedereen aanschoppen, geef me een kans ik kan heus wel een Fok!ker zijn als ik mezelf verloochen
Dat zal lekker ruiken ofzoquote:Op zondag 11 december 2005 05:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uitleggen is kansloos![]()
Ik was naar bed ja, maar de katten hebben de boel ondergekotst en nu ben ik weer klaarwakker![]()
Ze vat het niet, vrouwen eigenquote:Op zondag 11 december 2005 05:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet te verdedigen al zeg je het zo lief en onschuldig, i was making a joke let op de PI
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 05:02 schreef Arliator het volgende:
[afbeelding]
Omdat ik dit scherm te vaak heb gezien vanavond, ben ik weg
Nou nog eentje danquote:Op zondag 11 december 2005 05:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je gaat, ik heb nog één biertje over, zullen we die samen 'viritueel' drinken of nok je hem toch af?
Nou, ze doen het bij voorkeur op kleden nooit op de tegels of het parketquote:
Proost!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |