Hahaquote:
Morwen noteerd het evenquote:Op zondag 11 december 2005 03:04 schreef melke het volgende:
3.48
Fok is me nog steeds aan het irriteren!!!
Ik ben beter, leuker, vrolijker, grappiger enz enz enz dan dizzy-lizzy, kom naar amstelveen, amstelveen is fucking the rules!!!!quote:Op zondag 11 december 2005 02:50 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hihi, ja dat had ik al van je mannetje begrepen.......ok k doe mee.............![]()
Erg is ze he!!!quote:Op zondag 11 december 2005 03:07 schreef melke het volgende:
Lieske, kappen!
Tja, blijkbaar denken de stemmers (van BB dan, niet de politiek) er anders over want ze hoefde nog niet te vertrekkenquote:
Ik haar woordje 'toch' echt niet meer horen......quote:Op zondag 11 december 2005 03:07 schreef melke het volgende:
Lieske, kappen!
Vind het totaal onrelevant om in zo'n spel een uitspraak te doen over je politieke voorkeur. Bij sommige mensen kan die nogal snel veranderen en veel mensen zitten niet al vanaf hun 9e naar kamerdebatten te kijken....quote:Op zondag 11 december 2005 03:08 schreef BONG4002 het volgende:
Joost neemt het kwalijk dat Menno niet uitkwam voor zijn politieke voorkeur?
Join the club.quote:Op zondag 11 december 2005 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
Joost schenkt nog een glaasje rosé in voor zichzelf in dus ik ga verliezen![]()
EN een knots, mijn tijd........wat doen zequote:Op zondag 11 december 2005 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
Joost schenkt nog een glaasje rosé in voor zichzelf in dus ik ga verliezen![]()
Ik join je graagquote:
Luie lamzak, als je nu een beetje doorfietst ben je er over een half uur!!quote:Op zondag 11 december 2005 03:14 schreef Arliator het volgende:
Wie is hier nuchter en woont in de buurt van aalsmeer?
Dan ga ik nu de boel een beetje opstoken. Ik mag niet meer rijden, en het is te ver om te fietsen (10 km) maar als iemand mij wil brengen, garandeer ik onvergetelijke streams!!!![]()
Ik niet dus helaas pindakaasquote:Op zondag 11 december 2005 03:14 schreef Arliator het volgende:
Wie is hier nuchter en woont in de buurt van aalsmeer?
Dan ga ik nu de boel een beetje opstoken. Ik mag niet meer rijden, en het is te ver om te fietsen (10 km) maar als iemand mij wil brengen, garandeer ik onvergetelijke streams!!!![]()
Ze gingen over politiek praten tegen alle verwachting in.quote:Op zondag 11 december 2005 03:13 schreef Morwen het volgende:
EN een knots, mijn tijd........wat doen ze![]()
Hee!! Ik ben mijn kater aan het verdrinken, ik heb nu last van phdquote:Op zondag 11 december 2005 03:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Luie lamzak, als je nu een beetje doorfietst ben je er over een half uur!!
Mooizo, wat zei hij dan?quote:Op zondag 11 december 2005 03:17 schreef Lamon het volgende:
Hihi, Joost confronteert Lieske met haar debielentaaltje.
Joost is echt de master geloof me maar die gaat wis en zeker winnenquote:
okee, maar sorry woon niet in de buurtquote:Op zondag 11 december 2005 03:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee!! Ik ben mijn kater aan het verdrinken, ik heb nu last van phd![]()
En het is koud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En heen en terug is toch een uur!!!
Yepquote:Op zondag 11 december 2005 03:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Joost is echt de master geloof me maar die gaat wis en zeker winnen![]()
![]()
Was wel leuk, dat wij hier op fok dit gaan organiseren. Misschien een volgende keer? Met mensen hier in de buurt? Ik ben een watje, zonder drank durf ik niks, daarom moet iemand mij brengen, en voor de geloofwaardigheid ook. Vandaar dat mijn vriendin mij niet kan brengen, zij is niet onpartijdigquote:Op zondag 11 december 2005 03:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
okee, maar sorry woon niet in de buurt
Ik vond nu dat hij Lieske ontzettend goed ff op haar plek heeft gezet. Echt lachen. En zij doet niet wat ze daarop zei n.l. haar mond verder houdenquote:Op zondag 11 december 2005 03:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Joost is echt de master geloof me maar die gaat wis en zeker winnen![]()
![]()
ik ken inseminatie, maar dat woord? neequote:Op zondag 11 december 2005 03:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat ze nogal wat contaminaties gebruikte met iets teveel overgave.
En Hummie doet het doek over de jacuzzi en dat was BBquote:Op zondag 11 december 2005 03:23 schreef Morwen het volgende:
Dadelijk vallen ze in slaap en verdrinken in die bubbelunit![]()
Vond het echt dom van hem. Hij doet het op een denigrerende manier. Dat staat me niet aan. Beetje dom lachen alsof hij meer is ofzo. Zo kwam het over.quote:Op zondag 11 december 2005 03:22 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vond nu dat hij Lieske ontzettend goed ff op haar plek heeft gezet. Echt lachen. En zij doet niet wat ze daarop zei n.l. haar mond verder houden![]()
Hummie kan dan niet meer spelen met haar poppetjes, die houdt ze echt wel in leven hoorquote:Op zondag 11 december 2005 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En Hummie doet het doek over de jacuzzi en dat was BB
Ik denk dat iedereen daar zo ongeveer slimmer is dan Lieske (NatteLie uitgezonderd)quote:Op zondag 11 december 2005 03:24 schreef melke het volgende:
[..]
Vond het echt dom van hem. Hij doet het op een denigrerende manier. Dat staat me niet aan. Beetje dom lachen alsof hij meer is ofzo. Zo kwam het over.
Merk trouwens wel dat drank Lieske behoorlijk erg kinderachtig maakt
Niet helemaal onlogisch, aangezien de cam nog steeds op hetzelfde punt staatquote:Op zondag 11 december 2005 03:25 schreef Bartoli het volgende:
Hummie zit zelf fout te feesten in de regiekamer met haar medewerkers. Hummie in lerenpak en een zweep en al haar medewerkers als onderdanen
Ik woon in een studentenstad en geloof me, dat is het voornamelijkquote:Op zondag 11 december 2005 03:25 schreef SuperMOM het volgende:
Lieske begint te zingen! Rapapapapapa kom bij ons wij hebben een 15 liter tap staan!!!! Yeaahhhhhh (die ziet het studenleven als zuipen en een elite groepje, zo komt het op mij over dan)
Yep ik ken dezelfde ervaringen en dan woonde ik nog in een relatief rustige stad (Nijmegen)quote:Op zondag 11 december 2005 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik woon in een studentenstad en geloof me, dat is het voornamelijk![]()
Ja als je diskie (of hoe heet dat ding)zegt ben je echt slim.quote:Op zondag 11 december 2005 03:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen daar zo ongeveer slimmer is dan Lieske (NatteLie uitgezonderd)
Ik zag net 1sec een camswitch dus blijkbaar is een van de medewerkers van de regie losgelaten door de admin Hummiequote:Op zondag 11 december 2005 03:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet helemaal onlogisch, aangezien de cam nog steeds op hetzelfde punt staat
Ik denk dat Lieske slimmer is dan de gemiddelde fokker hier. Maar door de veiligheid van het anonieme internet kunnen mensen zich slimmer opstellen dan ze eigenlijk zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 03:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen daar zo ongeveer slimmer is dan Lieske (NatteLie uitgezonderd)
Ik zit in het centrum van Soddom en Gomorra of vlakbij dan (Leiden). Watjes, ik probeer ze altijd te raken als ik langs ze fietsquote:Op zondag 11 december 2005 03:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Yep ik ken dezelfde ervaringen en dan woonde ik nog in een relatief rustige stad (Nijmegen)
Dat hangt er vanaf wat je verstaat onder slim.quote:Op zondag 11 december 2005 03:26 schreef Manu82 het volgende:
Ben ik het niet mee eens, alhoewel er vele mensen zullen zijn die dommer zijn dan haar, blijft ze nog steeds overkomen als een naief dom wicht die denkt dat ze slimmer is dan anderen. Mja dat wordt er ook ingeramd tijdens die ontgroeningen...quote:Op zondag 11 december 2005 03:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieske slimmer is dan de gemiddelde fokker hier. Maar door de veiligheid van het anonieme internet kunnen mensen zich slimmer opstellen dan ze eigenlijk zijn.
Is geen persoonlijke aanval Manu82
Maar in BB doen ze niks, dus moet jet hier maar gebeuren![]()
Die had dan zeker het verplichte onderdeel 'limbo dansen' gewonnenquote:Op zondag 11 december 2005 03:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag net 1sec een camswitch dus blijkbaar is een van de medewerkers van de regie losgelaten door de admin Hummie
....het is meer de uitstoot van informatiequote:Op zondag 11 december 2005 03:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lieske dom is qua opnemen van informatie.
Lieske moet dadelijk mee in het kakwereldje en dan kan ze niet anders dan doen wat ze nu doetquote:Op zondag 11 december 2005 03:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, alhoewel er vele mensen zullen zijn die dommer zijn dan haar, blijft ze nog steeds overkomen als een naief dom wicht die denkt dat ze slimmer is dan anderen. Mja dat wordt er ook ingeramd tijdens die ontgroeningen...
Hummie. stop een volgende keer weer een 19 jarige student, met exact dezelfde opleiding in het huis als Lieske. Dan zullen we zien hoe dat gaat.quote:Op zondag 11 december 2005 03:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, alhoewel er vele mensen zullen zijn die dommer zijn dan haar, blijft ze nog steeds overkomen als een naief dom wicht die denkt dat ze slimmer is dan anderen. Mja dat wordt er ook ingeramd tijdens die ontgroeningen...
Vast. Anders zou ze hier ook niet zoveel fans hebben.quote:Op zondag 11 december 2005 03:32 schreef Arliator het volgende:
Ik denk dat Lieske slimmer is dan de gemiddelde fokker hier.
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 11 december 2005 03:37 schreef SuperMOM het volgende:
Pfffffffff wat een rare vogel die Roel??????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |