Hahaquote:
Morwen noteerd het evenquote:Op zondag 11 december 2005 03:04 schreef melke het volgende:
3.48
Fok is me nog steeds aan het irriteren!!!
Ik ben beter, leuker, vrolijker, grappiger enz enz enz dan dizzy-lizzy, kom naar amstelveen, amstelveen is fucking the rules!!!!quote:Op zondag 11 december 2005 02:50 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hihi, ja dat had ik al van je mannetje begrepen.......ok k doe mee.............![]()
Erg is ze he!!!quote:Op zondag 11 december 2005 03:07 schreef melke het volgende:
Lieske, kappen!
Tja, blijkbaar denken de stemmers (van BB dan, niet de politiek) er anders over want ze hoefde nog niet te vertrekkenquote:
Ik haar woordje 'toch' echt niet meer horen......quote:Op zondag 11 december 2005 03:07 schreef melke het volgende:
Lieske, kappen!
Vind het totaal onrelevant om in zo'n spel een uitspraak te doen over je politieke voorkeur. Bij sommige mensen kan die nogal snel veranderen en veel mensen zitten niet al vanaf hun 9e naar kamerdebatten te kijken....quote:Op zondag 11 december 2005 03:08 schreef BONG4002 het volgende:
Joost neemt het kwalijk dat Menno niet uitkwam voor zijn politieke voorkeur?
Join the club.quote:Op zondag 11 december 2005 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
Joost schenkt nog een glaasje rosé in voor zichzelf in dus ik ga verliezen![]()
EN een knots, mijn tijd........wat doen zequote:Op zondag 11 december 2005 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
Joost schenkt nog een glaasje rosé in voor zichzelf in dus ik ga verliezen![]()
Ik join je graagquote:
Luie lamzak, als je nu een beetje doorfietst ben je er over een half uur!!quote:Op zondag 11 december 2005 03:14 schreef Arliator het volgende:
Wie is hier nuchter en woont in de buurt van aalsmeer?
Dan ga ik nu de boel een beetje opstoken. Ik mag niet meer rijden, en het is te ver om te fietsen (10 km) maar als iemand mij wil brengen, garandeer ik onvergetelijke streams!!!![]()
Ik niet dus helaas pindakaasquote:Op zondag 11 december 2005 03:14 schreef Arliator het volgende:
Wie is hier nuchter en woont in de buurt van aalsmeer?
Dan ga ik nu de boel een beetje opstoken. Ik mag niet meer rijden, en het is te ver om te fietsen (10 km) maar als iemand mij wil brengen, garandeer ik onvergetelijke streams!!!![]()
Ze gingen over politiek praten tegen alle verwachting in.quote:Op zondag 11 december 2005 03:13 schreef Morwen het volgende:
EN een knots, mijn tijd........wat doen ze![]()
Hee!! Ik ben mijn kater aan het verdrinken, ik heb nu last van phdquote:Op zondag 11 december 2005 03:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Luie lamzak, als je nu een beetje doorfietst ben je er over een half uur!!
Mooizo, wat zei hij dan?quote:Op zondag 11 december 2005 03:17 schreef Lamon het volgende:
Hihi, Joost confronteert Lieske met haar debielentaaltje.
Joost is echt de master geloof me maar die gaat wis en zeker winnenquote:
okee, maar sorry woon niet in de buurtquote:Op zondag 11 december 2005 03:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee!! Ik ben mijn kater aan het verdrinken, ik heb nu last van phd![]()
En het is koud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En heen en terug is toch een uur!!!
Yepquote:Op zondag 11 december 2005 03:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Joost is echt de master geloof me maar die gaat wis en zeker winnen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |