abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32985582
Een paar jaar geleden wist ik precies hoe het moest: zo goedkoop mogelijk vast bellen.
Voor verschillende landen had ik verschillende 16xx-providers en dat ging prima.

Na een tijd van reizen ben ik weer terug in NL en heb ik voor het eerst in jaren weer een eigen vaste lijn.

Maar ik weet niet meer hoe het zit met providers voor goedkoper bellen, er is vast een hoop veranderd.

Bij welke provider(s) kan ik het beste terecht als ik veel naar Israel, Engeland, Kenya en NL mobiel bel?
Is vast bellen via sommige 16xx-providers nog steeds goedkoper dan bellen via KPN?
Maakt bellen via zulke providers nog steeds zo enorm veel uit als een paar jaar geleden?
Zijn er websites waarop je dit soort informatie kunt bekijken en vergelijken?
Kan iemand me daarbij helpen?

Alvast bedankt.
  zondag 11 december 2005 @ 02:09:04 #2
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32985609
http://www.telediscount.nl/tarieven.php3

Volgens mij nog steeds goedkoper als KPN...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32985724
We hebben nu VOIP
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_32985845
www.bel1649.nl gebruik ik altijd. www.teledump.nl is ook goedkoop.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')