Niet waar, bij mij knalt die ook vast in een topic, alleen gaat nu steeds beterquote:Op zondag 11 december 2005 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
Even een dienstmededeling:
Alleen als je soms F5 doet op de forum index van bijvoorbeeld BB kan de boel vastknallen, in een topic zelf heb je dat niet
Vond het nog meevallen het kon slechter.quote:Op zondag 11 december 2005 01:18 schreef Minouishere het volgende:
Wat een kutavond, kutfok, kutBB, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap !!!!!
Ow, dan heb ik kennelijk geluk, waar het ook aan mogen liggenquote:Op zondag 11 december 2005 01:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niet waar, bij mij knalt die ook vast in een topic, alleen gaat nu steeds beter
Sinds gisteravond is mijn geheugen achteruit gegaan, maar om daar nu alle schuld bij te leggen, is een beetje oneerlijkquote:Op zondag 11 december 2005 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik kennelijk geluk, waar het ook aan mogen liggen
Misschien omdat ik de meest recente winupdates heb, of meer geheugen?
ligt er aan als ze nog gaan bubbelen dan wordt het wel 04:00 uur.quote:Op zondag 11 december 2005 01:19 schreef Morwen het volgende:
Daaaaaaaaag bewoners..............ik gok alles om 2.00 uur![]()
Het feest is echt afgelopen nuquote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb een F5 vinger van Fok! EN nog helpt het niet!![]()
Maar ontopic: wat een feestbeest is Roel![]()
En ja ik word er ook boos om dat ik steeds opnieuw op m oet starten of F5-en om een reactie te plaatsen en dan het hoofdtopic moet op zoeken
En ze willen nog door feesten!!!! Kom op Hummie!!!!!
Dat lijkt me ietwat bescheidenquote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Sinds gisteravond is mijn geheugen achteruit gegaan, maar om daar nu alle schuld bij te leggen, is een beetje oneerlijk![]()
helemaal mee eensquote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef Minouishere het volgende:
Wat een saai gedoe zeg, kom op Hummie, dit is toch niet normaal, moeten we nou echt eerst de hele avond naar kinderachtige spelletjes zitten te kijken (ok ik heb best af en toe gelachen) en dan drie liedjes en het is over ????? Dat kan toch niet !!! Het is zaterdag, wij zitten hier ook niet voor de kat z'n viool toch??? Je moest 's weten wat wij hier allemaal voor opofferen..........
quote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Sinds gisteravond is mijn geheugen achteruit gegaan, maar om daar nu alle schuld bij te leggen, is een beetje oneerlijk![]()
Ik heb ook een F5 vingerquote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb een F5 vinger van Fok! EN nog helpt het niet!![]()
Maar ontopic: wat een feestbeest is Roel![]()
En ja ik word er ook boos om dat ik steeds opnieuw op m oet starten of F5-en om een reactie te plaatsen en dan het hoofdtopic moet op zoeken
En ze willen nog door feesten!!!! Kom op Hummie!!!!!
Het is Vanity 6quote:Op zondag 11 december 2005 01:18 schreef avonne het volgende:
She also inherited the lead role in Vanity 6, which was renamed Apollonia 6, alongside
Het is Apollonia, verdorie ! Geen Janet
Ze zijn aan het opruimen, als echt verantwoorde burgersquote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
ligt er aan als ze nog gaan bubbelen dan wordt het wel 04:00 uur.
Ach ja, om in BBstijl te blijven, bescheidenheid siert een fokkerquote:Op zondag 11 december 2005 01:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat lijkt me ietwat bescheiden![]()
Kost me handenvol peuken,maar ze gaan zo in het badje.quote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef Minouishere het volgende:
Wat een saai gedoe zeg, kom op Hummie, dit is toch niet normaal, moeten we nou echt eerst de hele avond naar kinderachtige spelletjes zitten te kijken (ok ik heb best af en toe gelachen) en dan drie liedjes en het is over ????? Dat kan toch niet !!! Het is zaterdag, wij zitten hier ook niet voor de kat z'n viool toch??? Je moest 's weten wat wij hier allemaal voor opofferen..........
Geduld is een zeer schone zaakquote:Op zondag 11 december 2005 01:24 schreef Minouishere het volgende:
Eigenlijk ben ik ook gek ook dat ik hiernaar blijf kijken............wat een stom gedoe...........
De muziek is voor BB begrippen erg lang doorgegaan meestal stopte de muziek rond 23:30quote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef Minouishere het volgende:
Een dikkequote:Op zondag 11 december 2005 01:25 schreef CartWOman het volgende:
Uw andere modje gaat ook slapen.
Slaap lekker voor straks, lieverds.![]()
In feite zijn we net zo gestoord als de bewonersquote:Op zondag 11 december 2005 01:24 schreef Minouishere het volgende:
Eigenlijk ben ik ook gek ook dat ik hiernaar blijf kijken............wat een stom gedoe...........
Als de mod van huis is............quote:Op zondag 11 december 2005 01:25 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2005 01:25 schreef CartWOman het volgende:
.....komt BONG4002 met zijn muziekquote:Op zondag 11 december 2005 01:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als de mod van huis is............![]()
De Film is kwaad weggereden en wilde er verder niks over kwijtquote:
Toch nog een goede eigenschap.quote:Op zondag 11 december 2005 01:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ach ja, om in BBstijl te blijven, bescheidenheid siert een fokker
De DJ van de SC!!!! Music DJ!!!quote:Op zondag 11 december 2005 01:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
.....komt BONG4002 met zijn muziek![]()
![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
De Film is kwaad weggereden en wilde er verder niks over kwijt![]()
Ik gooi er zometeen even een plaatje opquote:
Misschien nog wel erger.quote:Op zondag 11 december 2005 01:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
In feite zijn we net zo gestoord als de bewoners![]()
Ja maar dan begonnen ze ook om half acht........quote:Op zondag 11 december 2005 01:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
De muziek is voor BB begrippen erg lang doorgegaan meestal stopte de muziek rond 23:30
je vergeet Linda en Roelquote:Op zondag 11 december 2005 01:30 schreef Lamon het volgende:
Weet je wat het volgens mij ook is?
De seksuele spanning is verdwenen.
Ik denk dat dat echt scheelt. Rob wilde Ingrid, Roel en Nathalie wilden Dido, Menno wilde Ingrid.
Dat zorgde vaak toch voor de spanningen omdat ze het gevoel hadden wat te bewijzen te hebben.
Nu is dat behoorlijk over. (..niet dat in andere omstandigheden Roel niet even over Lieske of Nathalie over Roel zou willen gaan, maar het leeft gewoon niet echt..)
Ja maar dan begonnen ze ook om half acht........gvd ik heb nou al zeshonderd keer "de pagina kan niet worden weergegeven gezien" kutzooi !!!quote:Op zondag 11 december 2005 01:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
De muziek is voor BB begrippen erg lang doorgegaan meestal stopte de muziek rond 23:30
Nou dan.......quote:Op zondag 11 december 2005 01:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, spreek voor jezelf
ik in ieder geval wel
Dat was bevredigde seksuele spanning, dat was alleen spannend omdat de anderen daarop reageerden.quote:
Tot op heden is de kwaliteit goed, maar het zou ook kunnen dat ik niks gewend benquote:Op zondag 11 december 2005 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
Speciaal voor Arliator mijn eerste muziekje getiteld The Cube
De kwaliteit kan iets tegenvallen omdat ik het bewuste bestand moest converteren naar MP3
Ze is toch ongesteld?quote:Op zondag 11 december 2005 01:34 schreef BONG4002 het volgende:
Nathalie heeft al hele dag hoofdpijn en is nu een beetje chagerijnig
Intriest kennelijkquote:Op zondag 11 december 2005 01:34 schreef Minouishere het volgende:
Een kraker met een discobal..........hoe triest kun je zijn.............
Mooiquote:Op zondag 11 december 2005 01:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tot op heden is de kwaliteit goed, maar het zou ook kunnen dat ik niks gewend ben
Het is bij mij erg wisselend, kan van het ene op het andere moment weer goed zijn en dan 3 minuten later weer verneuktquote:Op zondag 11 december 2005 01:34 schreef melke het volgende:
Wanneer gaan ze Fok eens repareren?
Daar zijn ze mee bezigquote:Op zondag 11 december 2005 01:34 schreef melke het volgende:
Nou je kan ook gaan spijkerpoepen, snoephappen, hoepelen, beschuitfluiten, eierlopen enz enz dus valt best mee die disco bal in een kraakpandquote:Op zondag 11 december 2005 01:34 schreef Minouishere het volgende:
Een kraker met een discobal..........hoe triest kun je zijn.............
Die twee klikte meer bij elkaar dan roel & didoquote:Op zondag 11 december 2005 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat was bevredigde seksuele spanning, dat was alleen spannend omdat de anderen daarop reageerden.
Ze zijn ermee bezig, helaas zijn dit soort dingen niet zo snel te repareren als een auto.quote:Op zondag 11 december 2005 01:34 schreef melke het volgende:
En ze is ook weer ENORM Calimeroquote:Op zondag 11 december 2005 01:34 schreef BONG4002 het volgende:
Nathalie heeft al hele dag hoofdpijn en is nu een beetje chagerijnig
Goed nummer om sex te bedrijven, alleen wil mijn vriendin nu niet, is te druk met caps makenquote:Op zondag 11 december 2005 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi
Oorspronkelijk is het een "USF" bestand maar dat kan ik niet uploaden op Filedump dus moet het wel omzetten naar MP3
Wat vind je van het nummer btw?
Relax en neem een kopje brandnetel thee van mijquote:Op zondag 11 december 2005 01:37 schreef Minouishere het volgende:
Josti gaat de wasbakken een schone beurt geven..........wat een triest geval..........eigenlijk zijn het allemaal een beetje trieste gevallen nog...........was rob er nog maar en chantal en tanja.............
Naat vraagt of Josti ook nog in het badje gaat zegt 'ie: even kijken wat de rest doet......sjesus je hebt toch wel een eigen mening??? ligt het nou aan mij of zijn het allemaal losers die nog in dat kuthuis zitten !! op een paar na ok dan !!!
Ik moet zeggen dat het met Firefox best goed gaat nu......... met mijn andere browser is het nog steeds een enorme rampquote:Op zondag 11 december 2005 01:34 schreef melke het volgende:
Ja is wel een relaxed nummer man echt goed manquote:Op zondag 11 december 2005 01:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Goed nummer om sex te bedrijven, alleen wil mijn vriendin nu niet, is te druk met caps maken
Tja, vrees het ergste.............beetje hoop nog voor Ingrid.quote:Op zondag 11 december 2005 01:37 schreef Minouishere het volgende:
Josti gaat de wasbakken een schone beurt geven..........wat een triest geval..........eigenlijk zijn het allemaal een beetje trieste gevallen nog...........was rob er nog maar en chantal en tanja.............
Naat vraagt of Josti ook nog in het badje gaat zegt 'ie: even kijken wat de rest doet......sjesus je hebt toch wel een eigen mening??? ligt het nou aan mij of zijn het allemaal losers die nog in dat kuthuis zitten !! op een paar na ok dan !!!
De arrogantie om daar conclusies over te trekken heb ik niet, dus dat zou ik niet kunnen zeggen.quote:Op zondag 11 december 2005 01:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die twee klikte meer bij elkaar dan roel & dido
Mijn mening, bijna iedereen hier op FOK! had exact hetzelfde gereageerd als hun doen. Je hebt altijd uitzonderingen, dat is de fout van Hummie. Maar geloof me, 3 maanden opgesloten in een huis doet wat met je. Ik heb een tijdje geleden al voorgesteld om de grootste kritische mensen van fok eens op te sluiten in een huis. Maar helaas. niemand wil. Zegt ook wel watquote:Op zondag 11 december 2005 01:37 schreef Minouishere het volgende:
Tjep, dat was te verwachtenquote:Op zondag 11 december 2005 01:39 schreef regenworm het volgende:
Het is nu wel weer erg rustig in het huis.
Moet nog steeds met firefox F5 gebruikenquote:Op zondag 11 december 2005 01:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het met Firefox best goed gaat nu......... met mijn andere browser is het nog steeds een enorme ramp![]()
Kan je deze ook op je HD opslaan? Heb ik nog nooit gedaan, dus ik ben blond wat dat betreftquote:Op zondag 11 december 2005 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja is wel een relaxed nummer man echt goed man
(dit was de Roel modus)
Dan is hij de eerste die eruit gaat.quote:Op zondag 11 december 2005 01:41 schreef Dropkick het volgende:
Roel wil bubbelbad in en er mag niemand uit voordat ie koppeltjeduikelend eruit gaat,hij wil helemaal los
Het idee kwam van Lieskequote:Op zondag 11 december 2005 01:43 schreef Pijlemans het volgende:
Dag allemaal.
Toch even een kleinvoor Roel, anders
had de hele flikkerse bende weer in bed gelegen.
Zoals Rikkert zou zeggen: Hulde![]()
Ik merk er vrij weinig van eerlijk gezegd. Lieske moet trouwens een kappen met dat huppetee gebeuren!quote:Op zondag 11 december 2005 01:43 schreef BONG4002 het volgende:
Roel "ik heb bijna een hele krat (bier) in mijn eentje getempt"
Hij heeft er 17 op en zegt "sill standing strong!"
Man van de klok kennelijk.quote:Op zondag 11 december 2005 01:44 schreef SuperMOM het volgende:
Pffff ben er weerHoe vonden jullie die Joost? Naat: ik heb al de hele avond hoofdpijn, stond er mee op..... Ja natuurlijk Naat zegt Joost, nog 3 dagen..... nog 3 dagen??? Ja dan word je ongesteld
(dat hij dat weet
)
Heb even voor je getest maar dat lukt niet volgens mij dus helaas sorryquote:Op zondag 11 december 2005 01:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan je deze ook op je HD opslaan? Heb ik nog nooit gedaan, dus ik ben blond wat dat betreft
Ze kan wel merken dat ingrid bang voor roel is.quote:Op zondag 11 december 2005 01:43 schreef yellowfirst het volgende:
Roel probeert weer macho te doen??![]()
Wie is er niet bang voor hem, ik schijt echt 7 kleuren voor hem man, stel je voor dat zijn broers op je af komen dat is niet al te bestquote:Op zondag 11 december 2005 01:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze kan wel merken dat ingrid bang voor roel is.
Ingrid heeft er geen zin in de bubbel maar gaat toch
Je e-mail is een rood kruisje? dus rood kruisje@rood kruisje.nl?quote:Op zondag 11 december 2005 01:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb even voor je getest maar dat lukt niet volgens mij dus helaas sorry
Roel "voel me nog aardig stabiel"
Ik kan wel een keertje veel nummertjes voor je sturen via je email als je dat wilt
Roel is coolquote:Op zondag 11 december 2005 01:48 schreef Minouishere het volgende:
Gadverdamme wat een eikel die Roel, beetje telefoneren over de verwarming in de mannenslaapkamer !!! bjech !
Ik ben niet bang voor roel maar de dames wel hij is weer verschrikkelijk agressief.quote:Op zondag 11 december 2005 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie is er niet bang voor hem, ik schijt echt 7 kleuren voor hem man, stel je voor dat zijn broers op je af komen dat is niet al te best
Staat in mijn profiel hoorquote:Op zondag 11 december 2005 01:49 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je e-mail is een rood kruisje? dus rood kruisje@rood kruisje.nl?
Het zal Lieske weer niet eens zijn. Onze vrolijke dolle studente....quote:Op zondag 11 december 2005 01:45 schreef melke het volgende:
[..]
Ik merk er vrij weinig van eerlijk gezegd. Lieske moet trouwens een kappen met dat huppetee gebeuren!
quote:Op zondag 11 december 2005 01:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor roel maar de dames wel hij is weer verschrikkelijk agressief.
Er waren laatst reparaties geweest in de tuin en dus ook met het lichtquote:Op zondag 11 december 2005 01:51 schreef melke het volgende:
Wat is er in eene keer veel licht in de tuin
Ik vind hem, vooral als hij gezopen heeft, erg explosief, onverwachts agressief over komen hoor, brrrrr eng mannetje, moet je zijn ogen eens bekijken in een discussie en zoals hij tegen alles aanschopt als iets tegen zitquote:Op zondag 11 december 2005 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie is er niet bang voor hem, ik schijt echt 7 kleuren voor hem man, stel je voor dat zijn broers op je af komen dat is niet al te best
nu niet meer hij heeft het bij mij verpest door het eitje van dido te worden.quote:Op zondag 11 december 2005 01:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is toch wat we willen? De FOK the Roels is weer terug
![]()
Gaat goed hierquote:Op zondag 11 december 2005 01:49 schreef Minouishere het volgende:
Ik word zolangzamerhand strontziek van die melding: de pagina kan niet worden weergegeven" en thanks Bong, de thee heb ik overgeslagen want dat smaakt niet bij m'n bier, maar wel lief !!
Lighten up!!! Ik heb zo ook nog steeds! maar............ so what???? Het feit dat je hierdoor boos wordt zegt heel veel over het feit wat je gewend bent. Wees vanaf nu blij als internet het goed doet. Alles draait om pc's, wees blij dat alles er is zoals er nu is, we zijn zo verwend, we klagen al als een keer een site niet goed werkt. Ik ben blij dat mensen in hun vrije tijd dit soort problemen willen fixen. En ja, soms duurt het wat langer dan we zouden willen. Maar, heb jij het voor over om op je vrije zaterdagavond een serverprobleem op te lossen? Er vanuit gaande dat je er verstadn van hebt natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2005 01:49 schreef Minouishere het volgende:
Ik word zolangzamerhand strontziek van die melding: de pagina kan niet worden weergegeven" en thanks Bong, de thee heb ik overgeslagen want dat smaakt niet bij m'n bier, maar wel lief !!
Compensatie voor zijn kleine mannelijkheid misschienquote:Op zondag 11 december 2005 01:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik vind hem, vooral als hij gezopen heeft, erg explosief, onverwachts agressief over komen hoor, brrrrr eng mannetje, moet je zijn ogen eens bekijken in een discussie en zoals hij tegen alles aanschopt als iets tegen zit![]()
Bubbelunitquote:Op zondag 11 december 2005 01:55 schreef Sjet het volgende:
Roel denkt ook....![]()
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap ja tuurlijk Nathimero...... maarre..... ik wil gewoon ff met de chicks in de bubbelunit......
[afbeelding]
Nou nu nog niet, nu huilt hij nog even samen met Naat om die gruwelijke leuke meid die nooit een slecht woord over iemand zei en die ze ernstig missenquote:Op zondag 11 december 2005 01:56 schreef BONG4002 het volgende:
Om de bui van Roel nu in geluid weer te geven heb ik een heel toepasselijk nummer wat precies bij Roel past, namelijk: FOK! The Roels
Even paar sec wachten en dan gaat het nummer pas echt knallen!
Of nog erger?quote:Op zondag 11 december 2005 01:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Compensatie voor zijn kleine mannelijkheid misschien![]()
Als het mijn werk zou zijn zou ik er alles maar dan ook alles aan doen om mensen weer verder te helpen als ze een probleem hebben.....quote:Op zondag 11 december 2005 01:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Lighten up!!! Ik heb zo ook nog steeds! maar............ so what???? Het feit dat je hierdoor boos wordt zegt heel veel over het feit wat je gewend bent. Wees vanaf nu blij als internet het goed doet. Alles draait om pc's, wees blij dat alles er is zoals er nu is, we zijn zo verwend, we klagen al als een keer een site niet goed werkt. Ik ben blij dat mensen in hun vrije tijd dit soort problemen willen fixen. En ja, soms duurt het wat langer dan we zouden willen. Maar, heb jij het voor over om op je vrije zaterdagavond een serverprobleem op te lossen? Er vanuit gaande dat je er verstadn van hebt natuurlijk.
Zo, dit is mijn post om wat meer geduld en begrip te kweken voor de mensen die deze site in de lucht houden.
I rest my case.
Heb je net een mail gestuurd van mijn xs4all adresquote:Op zondag 11 december 2005 01:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Staat in mijn profiel hoormisschien doet ie het nu niet dus je moet hebben:
BONG4002<AT>HOTMAIL<DOT>COM
That sould do the trick
Hij zegt dat hij zich echt moest inhouden bij "Ik heb stiekem met je gedanst" en "Malle Babbe"quote:Op zondag 11 december 2005 01:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
nu niet meer hij heeft het bij mij verpest door het eitje van dido te worden.
Hoi, eng oogjequote:
Is deel 2 van lost al binnen te halen? Via bittorent?quote:Op zondag 11 december 2005 01:57 schreef Lamon het volgende:
Hmm, ik wilde de streams eigenlijk alleen gebruiken als tussendoortje, tot ik de (voor mij) nieuwe 'Lost''-episodes binnenhad, maar mijn newsserver doet het even niet meer.
Nou zijn de streams nog mijn enige vorm van vermaak op dit moment ook. Dat maakt me best treurig.
Hoiquote:Op zondag 11 december 2005 02:00 schreef Bartoli het volgende:
ben ik weer
zo te zien wat gemist zeker? dadelijk maar eens teruglezen
Dat is duidelijke taal,quote:Op zondag 11 december 2005 01:59 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Als het mijn werk zou zijn zou ik er alles maar dan ook alles aan doen om mensen weer verder te helpen als ze een probleem hebben.....
I rest my case too.....
En het gaat weer over Dido natuurlijk......kutroel, sorry![]()
Boom boom boom boom.........quote:Op zondag 11 december 2005 01:56 schreef BONG4002 het volgende:
Om de bui van Roel nu in geluid weer te geven heb ik een heel toepasselijk nummer wat precies bij Roel past, namelijk: FOK! The Roels
Even paar sec wachten en dan gaat het nummer pas echt knallen!
Dankje, maar ik heb ineens een beter idee, ik heb namelijk ook een webdir en daar kan ik ze ook plaatsen dus doe ik dat liever, is ook makkelijker omdat ik niet meer dan 2MB ofzo kan versturen met hotmailquote:Op zondag 11 december 2005 01:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb je net een mail gestuurd van mijn xs4all adres
Haha leuke smileyquote:Op zondag 11 december 2005 02:02 schreef Sjet het volgende:
[..]
Boom boom boom boom......... [afbeelding]
Dobbelsteeneffectquote:Op zondag 11 december 2005 02:02 schreef Minouishere het volgende:
Roel snapt er geen pepernoot van, agossie...........wat een sukkel zeg !!!
Als ik Nathalie was zou ik het ook raar vinden dat ik ''populairder'' was dan Dido.quote:Op zondag 11 december 2005 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
Roel snapt er geen pepernoot van en Naat snapt niet dat Dido minder popi is dan haar?? Echt waarrrrrrrrrrrr joh????? Wat erruggggggg
Dat bedoel ik, zij proberen ook alles om het zo snel mogelijk weer in de lucht te hebben. Maar als zovaak, ik reply op 1 iemand, terwijl er meerdere mensen zijn die ook gefrustreerd zijn. Als je je persoonlijk voelde aangevallen, was niet mijn bedoeling. Ik probeer alleen maar begrip te kweken voor die vrijwillgers die hun vrije tijd opofferen om deze site in de lucht te houden.quote:Op zondag 11 december 2005 01:59 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Als het mijn werk zou zijn zou ik er alles maar dan ook alles aan doen om mensen weer verder te helpen als ze een probleem hebben.....
I rest my case too.....
En het gaat weer over Dido natuurlijk......kutroel, sorry![]()
Ach ja, maar van d'r vriend nam ze vrijwillig afscheid en "wist" ze waaraan ze begon. Nu ligt het heel anders, had er vast opgerekend tot aan het (haar eigen) eind van BB op Dido te kunnen rekenen.quote:Op zondag 11 december 2005 02:00 schreef melke het volgende:
Inderdaad lullig van Nathalie, heb haar nog nooit zien huilen voor haar vriend. Nu is Dido weg en huilen
Thanxquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje, maar ik heb ineens een beter idee, ik heb namelijk ook een webdir en daar kan ik ze ook plaatsen dus doe ik dat liever, is ook makkelijker omdat ik niet meer dan 2MB ofzo kan versturen met hotmail
Binnekort zet ik ze online, intussen geef ik hier zo nu en dan een nummer weg
Nou ik vermoed toch echt dat Naat een beetje verliefd was op Died als "bi-zijnde"quote:
Zometeen komt er nog eentje langs iig en graag gedaan btwquote:Op zondag 11 december 2005 02:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
Top! Ik zie het vanzelf wel, en anders vraag ik erom!
![]()
zekersquote:
Jij snapt het nog steeds niet he?quote:Op zondag 11 december 2005 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
De cameraman op gate25 was ook niet helemaal helder, de camera knalde helemaal rond
En dat gaat niet zo snel op dit uurquote:Op zondag 11 december 2005 02:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jij snapt het nog steeds niet he?![]()
Dat komt door die landingen bij die gate![]()
Niet?quote:Op zondag 11 december 2005 02:10 schreef melke het volgende:
Wat een drama rondom Dido. Ze is niet dood hoor!!!
Het was een kinderfeestje, maar goed........alles beter dan slapende bewonersquote:Op zondag 11 december 2005 02:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zekers![]()
net ff de dagboeken nagelezen het lijkt me wel een leuk avondje hier en in het bb huis te zijn geweest. Maja om nu alle topics door te lezen geen zin in![]()
Ah joh, er zijn ergere dingenquote:Op zondag 11 december 2005 02:11 schreef Bartoli het volgende:
gvd nog steeds die fok server die niet 100% is
Of was het "Blauw" zandquote:Op zondag 11 december 2005 02:13 schreef melke het volgende:
Ik heb al 2 dagen het fucking liedje brandend zand in m'n hoofd! Irritant!!!
Ja en dat is Nathimero haar schuldquote:Op zondag 11 december 2005 02:13 schreef melke het volgende:
zo te zien is Roel wel lekker losgekomen vandaag als die zo goed opdreef was met die foute spellen. En dat die krat bier al leeg is. Goe bezigquote:Op zondag 11 december 2005 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het was een kinderfeestje, maar goed........alles beter dan slapende bewoners![]()
Nu zitten ze te bubbelen, behalve Naat, die moet al weken ongesteld worden![]()
Verder alles goedquote:Op zondag 11 december 2005 02:13 schreef melke het volgende:
2.20quote:Op zondag 11 december 2005 02:14 schreef Lamon het volgende:
Ik stelde gisteren dat spelletje hoelang duurt het voordat Nathalie klaar is met vingeren voor.
Het is wat banaal, maar misschien kan het nog gespeeld worden vannacht.
Ik voel me niet zo snel persoonlijk aangevallen hoor, begrijp heel goed wat je bedoelt en heb respect voor vrijwilligers. Maar soms een beetje weinig geduld en als ik dan ook nog geen begrip krijg van vriendje die BB maar stom vindt en ik speciaal een koptelefoon heb gekocht om hem rustig naar de tv te laten kijken terwijl dat ding gewoon niet lekker zit en het feestje waar ik me zo op heb verheugd vanavond ook nog 's een hoerenfeest blijkt te zijn, heb ik zoiets van: KUT !! als fok het dan ook nog 's niet doet, kan ik nergens met m'n gevoelens terecht, snap je? hihi.......maar desondanksquote:Op zondag 11 december 2005 02:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zij proberen ook alles om het zo snel mogelijk weer in de lucht te hebben. Maar als zovaak, ik reply op 1 iemand, terwijl er meerdere mensen zijn die ook gefrustreerd zijn. Als je je persoonlijk voelde aangevallen, was niet mijn bedoeling. Ik probeer alleen maar begrip te kweken voor die vrijwillgers die hun vrije tijd opofferen om deze site in de lucht te houden.
quote:Op zondag 11 december 2005 02:14 schreef Lamon het volgende:
Ik stelde gisteren dat spelletje hoelang duurt het voordat Nathalie klaar is met vingeren voor.
Het is wat banaal, maar misschien kan het nog gespeeld worden vannacht.
Zeg maar gewoon een tijd, kijken wij wel of het kloptquote:Op zondag 11 december 2005 02:16 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jakkie ik hoef Naat niet te zien (of horen) vingeren
![]()
Naat gaat niiet der eigen ophemelen vandaag, ze licht gewoon te jankenquote:Op zondag 11 december 2005 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon een tijd, kijken wij wel of het klopt![]()
Ik snap het, ik bied me hierbij aan om al je frustraties te uiten naar mij. Scheld mijn huid vol, bash me, maak me uit voor alles wat mooi en lelijk is.quote:Op zondag 11 december 2005 02:16 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ik voel me niet zo snel persoonlijk aangevallen hoor, begrijp heel goed wat je bedoelt en heb respect voor vrijwilligers. Maar soms een beetje weinig geduld en als ik dan ook nog geen begrip krijg van vriendje die BB maar stom vindt en ik speciaal een koptelefoon heb gekocht om hem rustig naar de tv te laten kijken terwijl dat ding gewoon niet lekker zit en het feestje waar ik me zo op heb verheugd vanavond ook nog 's een hoerenfeest blijkt te zijn, heb ik zoiets van: KUT !! als fok het dan ook nog 's niet doet, kan ik nergens met m'n gevoelens terecht, snap je? hihi.......maar desondanks![]()
![]()
voor de vrijwilligers.......
Naat moet niet zeuren!!quote:Op zondag 11 december 2005 02:22 schreef Bartoli het volgende:
Naat mist Dido gewoon kan ik me wel voorstellen. Roel zal er dadelijk ook weer aandenken eenmaal in zijn bed gekropen en die plek naast hem is leeg
02 uur 45 minuten danquote:Op zondag 11 december 2005 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon een tijd, kijken wij wel of het klopt![]()
Naat heeft PMS en dat herken ik zeer goed.....................kan je niks hebbenquote:
Weet je? Ik weet de waarheid omtrent haar verdriet, ik heb net een belletje gehad uit aalsmeer.quote:Op zondag 11 december 2005 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Naat heeft PMS en dat herken ik zeer goed.....................kan je niks hebben![]()
Ok, die staat, ik ga van mijn Naat-weddenschap af. Ik ga voor 03.15quote:Op zondag 11 december 2005 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat de boel opslot gaat (lees: dus naar bed gaat) om 03:37 ergens
Zeg opquote:Op zondag 11 december 2005 02:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Weet je? Ik weet de waarheid omtrent haar verdriet, ik heb net een belletje gehad uit aalsmeer.
Wil je weten waarom?
Zit ik hier op het verkeerde forum ofzo???quote:Op zondag 11 december 2005 02:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Naat heeft PMS en dat herken ik zeer goed.....................kan je niks hebben![]()
3.45quote:Op zondag 11 december 2005 02:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ok, die staat, ik ga van mijn Naat-weddenschap af. Ik ga voor 03.15![]()
Itt de vorige keer, denk ik dat het nu juist vroeg gaat gebeuren.quote:Op zondag 11 december 2005 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat de boel opslot gaat (lees: dus naar bed gaat) om 03:37 ergens
Oke, tijdens het snoephappen is ze met haar haar in het water gegaan, toen ze in de spiegel keek was ze zo geschokt, dat ze nu ligt te wenen. Huilen doen meisjes zoals nathalie niet, die wenenquote:
Ik heb PMSquote:Op zondag 11 december 2005 02:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zit ik hier op het verkeerde forum ofzo???
Ik dacht dat we het wel allemaal eens waren over het gefundeerde en ongefundeerde afzeiken van NatteLie
Hmm...eigenlijk vermoed ik dat ook, maargoed heb al gegokt dus wie weet krijg ik toch gelijkquote:Op zondag 11 december 2005 02:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Itt de vorige keer, denk ik dat het nu juist vroeg gaat gebeuren.
Ik ga voor 2.59
Vervelend voor je, maar ik zei toch dat we NatteLie ook ongefundeerd mochten afzeiken....quote:
Je bent lief maar ik reageer me wel af op m'n vriendje (die mag er gewoon een paar dagen niet meer opquote:Op zondag 11 december 2005 02:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik snap het, ik bied me hierbij aan om al je frustraties te uiten naar mij. Scheld mijn huid vol, bash me, maak me uit voor alles wat mooi en lelijk is.
Als het helpt, ik wil je helpen![]()
@Arliatorquote:Op zondag 11 december 2005 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
Even een speciaal nummertje als je slechte dromen hebt dan kan je dit nummer beluisteren: DreamWarriors
Dit geld even in het bijzonder voor Arliator
OT: er word druk geconverseerd in de "bubbelunit"
Ik ben een man, PMS staat voor?? Ik kan hier leuk gaan doen, maar ik denk dat het verstandiger is om eerst het antwoord af te wachten.quote:
Heel duidelijk, HULDEquote:Op zondag 11 december 2005 02:32 schreef Lamon het volgende:Lamon 2.59 Morwen 3.15 Bong4002 3.37
In een lijstje is het altijd zoveel overzichtelijker.
Ho stopquote:Op zondag 11 december 2005 02:31 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Je bent lief maar ik reageer me wel af op m'n vriendje (die mag er gewoon een paar dagen niet meer op) ........... of misschien een paar uur...........
Het is gewoon frustrerend, maar zo is het hele leven he..... je hoopt op iets leuks en dan valt het tegen en soms gebeurt er iets onverwachts waardoor je gaat stralen......tja
![]()
Prequote:Op zondag 11 december 2005 02:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben een man, PMS staat voor?? Ik kan hier leuk gaan doen, maar ik denk dat het verstandiger is om eerst het antwoord af te wachten.
Zo zeg, ik kan ook verstandig zijn, had me gisteravond niet gelukt![]()
je bedoelt die met 1 missisipi 2 missisipi 3 missisipi???quote:Op zondag 11 december 2005 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
Hahahaha over die aflevering van Freinds!!!!!!!!!!Met die zonnebank spuitcabine met Ross
![]()
Hmmm Lieske begint over Telkids![]()
Dit vind ik wel mooi Bongiequote:Op zondag 11 december 2005 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
Even een speciaal nummertje als je slechte dromen hebt dan kan je dit nummer beluisteren: DreamWarriors
Dit geld even in het bijzonder voor Arliator
OT: er word druk geconverseerd in de "bubbelunit"
Geweldig was diequote:Op zondag 11 december 2005 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
Hahahaha over die aflevering van Freinds!!!!!!!!!!Met die zonnebank spuitcabine met Ross
![]()
Hmmm Lieske begint over Telkids![]()
Estafette, roel sluit af op 3:57 (wellicht + 5 min.)quote:Op zondag 11 december 2005 02:32 schreef Lamon het volgende:
Lamon 2.59
Morwen 3.15
Bong4002 3.37
Danke dankequote:
Soms kan het ook rustiger zijn jaquote:Op zondag 11 december 2005 02:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Yup, erg rustig vergeleken bij wat je gisteren had ingebracht hier![]()
Even bijwerkenquote:Op zondag 11 december 2005 02:32 schreef Lamon het volgende:
Lamon 2.59
Morwen 3.15
Bong4002 3.37
Arliator 4.16
Enne ik dan?quote:Op zondag 11 december 2005 02:32 schreef Lamon het volgende:
Lamon 2.59
Morwen 3.15
Bong4002 3.37
Ja die!quote:Op zondag 11 december 2005 02:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je bedoelt die met 1 missisipi 2 missisipi 3 missisipi???![]()
Wat was je gok? Anders place your bets pleasequote:
vroegah waren er zo veel dingen anders...........quote:Op zondag 11 december 2005 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
pms is is een door de jeugd zwaar overschat iets en door vrouwen zwaar uitgebuit iets, ja er zijn idd mensen die er last van hebben maar het meerendeel niet, en vroegah, toen disco nog disco was bestond het niet, toen werd je gewoon ongesteld![]()
Vind trouwens alle friends fantastisch. Heb ze allemaal al minimaal 20 keer gezien en ga d'r altijd mee slapen!!quote:
Ik ben een man, dat zei ik toch, dat boeit ons niet, voor ons mannen moeten vrouwen altijd vrolijk en gewillig zijn, alle andere nukken zijn alleen maar lastig, laat staan dat wij er ons in gaan verdiepen.quote:
Misschien heeft Volkert toch een vergissing gemaakt danquote:Op zondag 11 december 2005 02:37 schreef melke het volgende:
Wow, Joost kreeg op de dag van de moord van Pim Fortuyn stemrecht
Beste aflevering! Samen met de aflevering waar Ross die leren broek aan heeft! Geweldigquote:Op zondag 11 december 2005 02:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat ontbrak nog aan de foute avond,de foute persoon met de foute uitspraken.We dachten al waar bleef je.quote:Op zondag 11 december 2005 02:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind die compilatie aflevering met dat interview van Joey een van de beste. Dat je ook 20 keer hoort How you doin'!quote:Op zondag 11 december 2005 02:39 schreef melke het volgende:
[..]
Beste aflevering! Samen met de aflevering waar Ross die leren broek aan heeft! Geweldig
Dido weg en er dringen weer gedachten over de buitenwereld door....quote:Op zondag 11 december 2005 02:41 schreef SuperMOM het volgende:
Pffff over Pim Fortuyn en Theo van Gogh, sjee zware gesprekken, valt me mee dat de streams niet wegvallen
Lamon 2.59quote:Op zondag 11 december 2005 02:44 schreef Morwen het volgende:
- Lamon: 02.59
- Morwen: 03.15
- Bong 4002: 03.37
- Bartoli: 03.45
- PieddeNaat: 03.57
melke?
Hee!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben er ook nog!!! Ik had het al ingevuld!!quote:Op zondag 11 december 2005 02:44 schreef Morwen het volgende:
- Lamon: 02.59
- Morwen: 03.15
- Bong 4002: 03.37
- Bartoli: 03.45
- PieddeNaat: 03.57
-Arliator 4.15
melke?
oke dan, HOERENFEEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT EEN KUTAVOND !!!!!!!!!!! HEB IK ME DAAR DE HELE WEEK OP VERHEUGD !!!!!!!!!!!! eigenlijk zegt dat meer over mij dan over hummie he, alhoewel ik denk dat Hummie nu ook wel ergens feest ligt !! te vieren wetende dat er in het huis toch geen gekke dingen meer staan te gebeuren.........ik wil ook feest !!!quote:Op zondag 11 december 2005 02:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ho stop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat je vriend niet de dupe wezen van dit alles, pak mij dan, ik hoef er niet op bij jou. Ik kan meer hebben, maar reageer het niet af op hem!!
Oeps, en nu melke nogquote:Op zondag 11 december 2005 02:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lamon 2.59
Morwen 3.15
Bong4002 3.37
Bartoli 3.45
Pieddenaat 3.57
Arliator 4.16
Ze is een beetje afwezig denk ikquote:
Omdat het altijd weggedraaid werd. Verbaast me dat we nu wel de politieke voorkeuren van de bewoners mogen horen.quote:Op zondag 11 december 2005 02:42 schreef Bartoli het volgende:
waarom zouden ze de streams locken daarvoor. Op TV en IRL praten ze er toch ook over. Of je dan een ros op je bek krijgt is een 2e
Nou, kom hier naar toe, wij hebben nu een hoerenfeest, lekker hoor eindelijk heb ik een trio!!!quote:Op zondag 11 december 2005 02:46 schreef Minouishere het volgende:
[..]
oke dan, HOERENFEEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT EEN KUTAVOND !!!!!!!!!!! HEB IK ME DAAR DE HELE WEEK OP VERHEUGD !!!!!!!!!!!! eigenlijk zegt dat meer over mij dan over hummie he, alhoewel ik denk dat Hummie nu ook wel ergens feest ligt !! te vieren wetende dat er in het huis toch geen gekke dingen meer staan te gebeuren.........ik wil ook feest !!!
nah Minouishere je bent welkom hier hoor ook een hoerenfeest gaande.quote:Op zondag 11 december 2005 02:46 schreef Minouishere het volgende:
[..]
oke dan, HOERENFEEST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT EEN KUTAVOND !!!!!!!!!!! HEB IK ME DAAR DE HELE WEEK OP VERHEUGD !!!!!!!!!!!! eigenlijk zegt dat meer over mij dan over hummie he, alhoewel ik denk dat Hummie nu ook wel ergens feest ligt !! te vieren wetende dat er in het huis toch geen gekke dingen meer staan te gebeuren.........ik wil ook feest !!!
Yep, ik heb je gewoon bewust uit het lijstje gehoudenquote:Op zondag 11 december 2005 02:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben een man, dat zei ik toch, dat boeit ons niet, voor ons mannen moeten vrouwen altijd vrolijk en gewillig zijn, alle andere nukken zijn alleen maar lastig, laat staan dat wij er ons in gaan verdiepen.
Zo, heb ik me grof genoeg opgesteld?![]()
waarnaartoe????quote:Op zondag 11 december 2005 02:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nou, kom hier naar toe, wij hebben nu een hoerenfeest, lekker hoor eindelijk heb ik een trio!!!![]()
Die was er gisteren al [BB SC 914] Het HOERENFEEST op FOK!quote:Op zondag 11 december 2005 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah Minouishere je bent welkom hier hoor ook een hoerenfeest gaande.![]()
Vol is Vol kwam van Janmaat van de CDquote:Op zondag 11 december 2005 02:48 schreef Bartoli het volgende:
dat wat Fortuyn ooit gezegd heeft "vol is vol" laat me denken aan eeen variant van de kabouterdans (sla een .... op zijn bek, bla bla bla)
Janmaatquote:Op zondag 11 december 2005 02:48 schreef Bartoli het volgende:
dat wat Fortuyn ooit gezegd heeft "vol is vol" laat me denken aan eeen variant van de kabouterdans (sla een .... op zijn bek, bla bla bla)
hihi, ja dat had ik al van je mannetje begrepen.......ok k doe mee.............quote:Op zondag 11 december 2005 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah Minouishere je bent welkom hier hoor ook een hoerenfeest gaande.![]()
Senks, zat al een beetje te klungelen. FOK! is nog niet helemaalquote:Op zondag 11 december 2005 02:49 schreef Lamon het volgende:
Lamon 2.59
Morwen 3.15
Bong4002 3.37
Bartoli 3.45
Pieddenaat 3.57
Arliator 4.16
Manu82 4.24
janmaat had dezelfde gedachte als fortuyn. Al is het alleen met Fortuyn verkeerd afgelopen.quote:Op zondag 11 december 2005 02:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vol is Vol kwam van Janmaat van de CD
Neem zelf je drank mee, je cd speler, je feest gevoel en dan komt alles goedquote:Op zondag 11 december 2005 02:50 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hihi, ja dat had ik al van je mannetje begrepen.......ok k doe mee.............![]()
Niet volledig mee eens, maar geen zin om daar over te discussierenquote:Op zondag 11 december 2005 02:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
janmaat had dezelfde gedachte als fortuyn. Al is het alleen met Fortuyn verkeerd afgelopen.
Okee, maar weet wel, dat ik een geheugen heb als een olifantenzeef, dit ga ik ooit nog eens tegen je gebruiken, als ik het nog weet, maar als ik het nog weet, oh oh oh ooooooooo, dan ben je zuur. Want ik ben niet zomaar iemand, ik ben wel THE ARLIATOR!!!!quote:Op zondag 11 december 2005 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, ik heb je gewoon bewust uit het lijstje gehouden![]()
(met Janmaat ook, en zijn vrouw ookquote:Op zondag 11 december 2005 02:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
janmaat had dezelfde gedachte als fortuyn. Al is het alleen met Fortuyn verkeerd afgelopen.
me either en vooral niet om 3u 's nachtsquote:Op zondag 11 december 2005 02:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet volledig mee eens, maar geen zin om daar over te discussieren
The Masterquote:Op zondag 11 december 2005 02:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Okee, maar weet wel, dat ik een geheugen heb als een olifantenzeef, dit ga ik ooit nog eens tegen je gebruiken, als ik het nog weet, maar als ik het nog weet, oh oh oh ooooooooo, dan ben je zuur. Want ik ben niet zomaar iemand, ik ben wel THE ARLIATOR!!!!
die is op sommige stukken alleen leesbaar voor ingewijdenquote:Op zondag 11 december 2005 02:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die was er gisteren al [BB SC 914] Het HOERENFEEST op FOK!
Ik heb niks gezegdquote:Op zondag 11 december 2005 02:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
(met Janmaat ook, en zijn vrouw ook)
Ja dat mocht Pim niet meer zeggen....... die zei toen maar dat Nederland 'te druk was'quote:Op zondag 11 december 2005 02:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vol is Vol kwam van Janmaat van de CD
Nog steeds geen melke in de lijstquote:Op zondag 11 december 2005 02:58 schreef Morwen het volgende:
Lamon 2.59
Morwen 3.15
Bong4002 3.37
Bartoli 3.45
Pieddenaat 3.57
Arliator 4.16
Manu82 4.24
Supermom 4.37
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |