Niet waar, bij mij knalt die ook vast in een topic, alleen gaat nu steeds beterquote:Op zondag 11 december 2005 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
Even een dienstmededeling:
Alleen als je soms F5 doet op de forum index van bijvoorbeeld BB kan de boel vastknallen, in een topic zelf heb je dat niet
Vond het nog meevallen het kon slechter.quote:Op zondag 11 december 2005 01:18 schreef Minouishere het volgende:
Wat een kutavond, kutfok, kutBB, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap !!!!!
Ow, dan heb ik kennelijk geluk, waar het ook aan mogen liggenquote:Op zondag 11 december 2005 01:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niet waar, bij mij knalt die ook vast in een topic, alleen gaat nu steeds beter
Sinds gisteravond is mijn geheugen achteruit gegaan, maar om daar nu alle schuld bij te leggen, is een beetje oneerlijkquote:Op zondag 11 december 2005 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik kennelijk geluk, waar het ook aan mogen liggen
Misschien omdat ik de meest recente winupdates heb, of meer geheugen?
ligt er aan als ze nog gaan bubbelen dan wordt het wel 04:00 uur.quote:Op zondag 11 december 2005 01:19 schreef Morwen het volgende:
Daaaaaaaaag bewoners..............ik gok alles om 2.00 uur![]()
Het feest is echt afgelopen nuquote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb een F5 vinger van Fok! EN nog helpt het niet!![]()
Maar ontopic: wat een feestbeest is Roel![]()
En ja ik word er ook boos om dat ik steeds opnieuw op m oet starten of F5-en om een reactie te plaatsen en dan het hoofdtopic moet op zoeken
En ze willen nog door feesten!!!! Kom op Hummie!!!!!
Dat lijkt me ietwat bescheidenquote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Sinds gisteravond is mijn geheugen achteruit gegaan, maar om daar nu alle schuld bij te leggen, is een beetje oneerlijk![]()
helemaal mee eensquote:Op zondag 11 december 2005 01:22 schreef Minouishere het volgende:
Wat een saai gedoe zeg, kom op Hummie, dit is toch niet normaal, moeten we nou echt eerst de hele avond naar kinderachtige spelletjes zitten te kijken (ok ik heb best af en toe gelachen) en dan drie liedjes en het is over ????? Dat kan toch niet !!! Het is zaterdag, wij zitten hier ook niet voor de kat z'n viool toch??? Je moest 's weten wat wij hier allemaal voor opofferen..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |