Die kun je uitzettenquote:
en met die eieren race ook.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:09 schreef bunnyma het volgende:
Zelfs met spelletjes is Roel nog agressief![]()
Tegen Nathalie: je bent 20 sec. te lang doorgegaan.....gedisqualificeerd!
de broer van roel is bezig.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:13 schreef Minouishere het volgende:
Iemand is Fok aan het fucken denk ik...........
Misschien zit Hummie er wel achterquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:14 schreef Dropkick het volgende:
Echt niet normaal die foutmeldingen
Ik heb een aantal keer aangeklikt: Rapport verzenden. Maar nu ben ik er helemaal klaar meequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:13 schreef doka het volgende:
[..]
Die kun je uitzettenMaar ik weet even niet meer hoe
blijf gewoon steeds op F5 rammen de F5 staat al op mijn vingerquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:14 schreef roseann18 het volgende:
niet te geloven dat er nog een sc gevuld wordt op deze manier.
steeds maar foutmeldingen.
één keer is voldoendequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer aangeklikt: Rapport verzenden. Maar nu ben ik er helemaal klaar mee![]()
![]()
Is ze dement aan het wordenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:14 schreef avonne het volgende:
Die Hummie houdt niet op, he?
Ik verwacht elk moment dat ze binnen komt stormen om mee te doen.
Ik heb standaard een andere browser klaarstaan met fok erop. Dan gaat het nog wel, maar blijft irritant.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:14 schreef roseann18 het volgende:
niet te geloven dat er nog een sc gevuld wordt op deze manier.
steeds maar foutmeldingen.
Hier ook geen probleem. Maar ik gebruik Firefoxquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
Hier geen centje pijn overigens.... Fok is supersnel nu.
maar roel is nog veel erger.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:15 schreef yellowfirst het volgende:
Aan fanatisme ontbreekt het Lies niet.
Het gaat meer om de foutmelding als je wilt reageren op Fok. F5 gaat hier vooralsnog ook goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
blijf gewoon steeds op F5 rammen de F5 staat al op mijn vinger
Met Thaise mannen in een park zitten zuipen. Ze keken hun ogen uit dat een vrouw hun zelfgestookte whisley dronkquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, een kenner. *-) Sang Som werkt ook.
Het is een klein verwent etter ventje.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
roel is echt flauw bezig hij kan echt niet tegen zijn verlies.
blijf op F5 rammenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
Hier geen centje pijn overigens.... Fok is supersnel nu.
ik moet het helaas met 1 laptopje doen, maar het gaat nu een stuk beterquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb standaard een andere browser klaarstaan met fok erop. Dan gaat het nog wel, maar blijft irritant.
Maar ik laat me niet kisten op deze avond![]()
![]()
Het is wel aardig maar ze hadden dit beter eerder kunnen doen. (2 maanden geleden0quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:17 schreef Coraatje het volgende:
ben echt fout zeker ,want zó'n feesie lijkt mij ook wel leuk![]()
Het is die "mensen" klaarblijkelijk gelukt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:19 schreef Arliator het volgende:
Reactie van FOK op mijn mail over de problemen:
Klopt, ik heb er ook last van, alleen ben ik a-technisch en heb dus
geen idee waar het door komt.
Ongetwijfeld zijn er al wat mensen bezig om uit te zoeken waar het aan
ligt, hopelijk is het snel verholpen.
Groet,
shmoopy.
jah in plaats van dat hoerenfeestquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel aardig maar ze hadden dit beter eerder kunnen doen. (2 maanden geleden0
Dat is wel heel netjes uitgedruktquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:20 schreef bunnyma het volgende:
Ik vind Roel redelijk onuitstaanbaar met spelletjes.
Ik zou geen spelletje met roel hij is mij te fanatiek.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:20 schreef bunnyma het volgende:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:20 schreef bunnyma het volgende:
Narhalie is een wereld apartquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:24 schreef jalla het volgende:
nattelie is zoooo 70ties![]()
die vind het geweldig:)
Met de drank is ook die Roel weer terugquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:26 schreef BONG4002 het volgende:
Ik zie toch wel weer de oude "FOK" te Roels opkomen trouwens
Hier nog niet,word steeds ergerquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:21 schreef roseann18 het volgende:
[..]
Het is die "mensen" klaarblijkelijk gelukt.
![]()
Vind je niet.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat is wel heel netjes uitgedrukt![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:26 schreef avonne het volgende:
[..]
goh, verkopen ze ook al teiltjes bij de Kijkshop?
godsamme, zit jij ook zo over joost te zeiken???quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vind je niet.![]()
Oh mijn hemel: Nu roept hij "Dat is nog niets, Dido. Ik ga nog veel meer prijzen voor je winnen!"![]()
Nou zal ze blij mee zijnquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vind je niet.![]()
Oh mijn hemel: Nu roept hij "Dat is nog niets, Dido. Ik ga nog veel meer prijzen voor je winnen!"![]()
zeker niet wordt er langzaam gestoord van.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hier ook nog niet opgelost hoor.
Dat spelletje, bedoel je?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:26 schreef Gert het volgende:
Heee.... weer eentje die op mijn lijst staat.![]()
Die neigingen vertoont hij wel vaker.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:29 schreef ART het volgende:
Gaat de rest zich nou ook uitkleden, net als Joost?![]()
Zie je, dat dácht ik al. Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:29 schreef Arliator het volgende:
Ook in firefox en andere browsers doet het probleem zich voor. Het probleem
zit op de servers, waarschijnlijk in de combinatie php-accelerator+apache.
Danny
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zie je, dat dácht ik al. Dat verklaart een hoop![]()
Ja, zag je hem als een dolle in zijn zwembad voor Roel draaien?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
godsamme, zit jij ook zo over joost te zeiken???
Kreeg ik ook net te horen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:29 schreef Arliator het volgende:
Laatste nieuws van FOK!
Mensen van FOK!, ik dank jullie dat jullie dit allemaal doen, het is toch merendeels vrijwilligerswerk wat ze hier doen.
Ook in firefox en andere browsers doet het probleem zich voor. Het probleem
zit op de servers, waarschijnlijk in de combinatie php-accelerator+apache.
De accelerator wordt momenteel door Breuls uitgeschakeld en dat zou de
problemen als het goed is moeten verhelpen.
Danny
Ze moeten zo snel mogelij k een spijker in de fles krijgenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:30 schreef Manu82 het volgende:
Wat zei Hummie nou dat ze moesten doen met die smirnoff flessen
Vrouwenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar ze zijn ermee bezig, dat is dan wel weer positief.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat het de oplossing is.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kreeg ik ook net te horen.
Goddank.![]()
ohhh heerlijk Saturday Night Feverquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:30 schreef Morwen het volgende:
Zodadelijk een uiterst foute film op VeronicaSaturday Night Fever
![]()
Die kijk ik samen met de streams, mooie combi![]()
Zoals ik eerder al zei:quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
ohhh heerlijk Saturday Night Fever![]()
![]()
Lekker janken.
quote:
Er liggen snoepjes in die bak...quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
Alleen: wat is nou de essentie van dit spel?
Ik zie mensen de hele tijd in een bak water happen, en daarna zie ik mezelf weer een glas wijn uit de tweede fles van vanavond inschenken, maar de point is dus eigenlijk dat ik er geen flikker van snap. Moeten ze zoveel mogelijkl water opslurpen en daarna weer uitspugen of zo?
Geduld, ze zijn ermee bezigquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:34 schreef Minouishere het volgende:
HIer is het nog steeds knudde met fok grrrrrrrr.....
Carmen krulset.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:35 schreef MissHobje het volgende:
wat heeft ze gewonnenverstond er geen drol van
Een carmenset,zijn haarkrullers.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:35 schreef avonne het volgende:
Wat heeft Nathalie nou gewonnen?
En welke spelletjes zijn er nog voor 2 personen? Limbo dansen?
More than a woman, more than a woman to miehiequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:34 schreef bunnyma het volgende:
[..]
ohhh heerlijk Saturday Night Fever![]()
![]()
Lekker janken.
Volgens mij is het probleem over alles gaat weer snelquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:36 schreef Dropkick het volgende:
Hier ook nog steeds problemen.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
Ik zie mensen de hele tijd in een bak water happen, en daarna zie ik mezelf weer een glas wijn uit de tweede fles van vanavond inschenken, maar de point is dus eigenlijk dat ik er geen flikker van snap. Moeten ze zoveel mogelijkl water opslurpen en daarna weer uitspugen of zo?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:35 schreef Gert het volgende:
Dat is ook onderdeel van het probleem...quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:37 schreef MissHobje het volgende:
Oja.. is het ok normaal dat als je wat post en terug komt in topic dat ie de pagina automatisch op begin pagina zetdat is zo vaag steeds ?
Komt door de storing, is in onderzoek door de sysbeheerder van deze sitequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:37 schreef MissHobje het volgende:
Oja.. is het ok normaal dat als je wat post en terug komt in topic dat ie de pagina automatisch op begin pagina zetdat is zo vaag steeds ?
Iets met beschuit gaan ze nu doen,nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:36 schreef regenworm het volgende:
Wat zal het volgende spelletje gaan worden.
Het is nu al 23:35 dus het zal wel bijna zijn afgelopen.
Aha.. ben jij nog laat op trouwens.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er liggen snoepjes in die bak...
Ze hebben gewoon een kinderfeestje
Ik doe even niks ben al de halve dag bezigquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
Overkill hoeft niet, maar wat caps van de bewoners zou prettig zijn.![]()
Beschuit eten en dan kijken wie het eerste kan fluiten...quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Iets met beschuit gaan ze nu doen,nog nooit van gehoord.
Het is weekend dus ik mag morgen uitslapenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Aha.. ben jij nog laat op trouwens.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:37 schreef CartWOman het volgende:
Overkill hoeft niet, maar wat caps van de bewoners zou prettig zijn.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:40 schreef Morwen het volgende:
Een eetopdracht en Joost heeft harde tepels![]()
Sorry, viel me ineens op![]()
Had ik net ook, maar stream 3 is wel goed volgens mij......quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:40 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, nog maar eens een poging danAlleen, als ik dan de streams erbij aan gooi, loopt het gegarandeerd vast! Ik verstrouw op jullie verslagen
Ja is steeds al zo,nu gaan ze zaklopenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:41 schreef BONG4002 het volgende:
Zou Hummie beschonken zijn, want ik hoorde haar net terwijl het bedoeld was voor degene in de DBK
Het bewijsquote:
Viel tegen ze verloor haar zender.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:44 schreef yellowfirst het volgende:
Lieske is toch al zo n huppelkutje, dus die wint
Trustequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
ik kap ermee voor vandaag
Tot morgen
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen
Trustenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen
Verlaat het zinkende schip maar jaquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen
Hier word het iets beterquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:46 schreef regenworm het volgende:
ga maar even na de streams kijken fok is nu echt kut
inderdaad ze moest in houden omdat ze haar zender verloor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Viel tegen ze verloor haar zender.
doewieeeeequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:46 schreef flugeltje het volgende:
Tot morgen
Hier gaat het beter, ik heb goede hoop dat het nu definitief is afgelopen met de problemenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad ze moest in houden omdat ze haar zender verloor.
F5 F5 F5
Nou hebben we gezienquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:50 schreef avonne het volgende:
Roel "Als Befkoning ga ik dit winnen"
Zoals Lieske nu staat willen sommige mannen ook wel bij haar grabbelen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:50 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske houdt van grabbelen
[afbeelding]
Mooi.quote:
Niet boos worden, ik heb het gevoel dat de problemen bijna zijn opgelost, wees blij, er is feest, er gebeurt wat. Nu moeten ze alleen nog flink gaan zuipen, en dan is het feest compleet!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:52 schreef bunnyma het volgende:
Kut...... daar ben ik toch een tijd bezig geweest om weer op Fok! te komen![]()
Idd ze zuipen te weinigquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Niet boos worden, ik heb het gevoel dat de problemen bijna zijn opgelost, wees blij, er is feest, er gebeurt wat. Nu moeten ze alleen nog flink gaan zuipen, en dan is het feest compleet!!![]()
![]()
Dit gaat ook nog komen de kijk(shop)doos is nog niet leeg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:54 schreef rooie3 het volgende:
Wacht nog op stoelendans.
Komt die ook nog langs op zijn fiets?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Sinaasappels... Jesus Christ on a fucking bike![]()
![]()
Wat een ellende.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit gaat ook nog komen de kijk(shop)doos is nog niet leeg.
En we zijn er nog laaaaaaaaang niet, ben ik bangquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Ik ook.quote:
helaas niet denkquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:56 schreef Manu82 het volgende:
Zo en dan pakt Roel Ingrid straks vol op de bek
Nou zijn we mooi klaar meequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit gaat ook nog komen de kijk(shop)doos is nog niet leeg.
Als hij de discobal er mee kan winnen, doet hij net.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:56 schreef Manu82 het volgende:
Zo en dan pakt Roel Ingrid straks vol op de bek
Firefox heeft me tot nu toe niet in de steek gelaten. Geen vastlopers.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:58 schreef MissHobje het volgende:
Met welke browser zou het het beste gaan Ie of firefoxof maakt ook geen zak uit ?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ook, het is erg flauw maar het is beter iets naar helemaal niets.
VInd het op zich wel lachenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:58 schreef APK het volgende:
Dit slaat helemaal nergens op, Hummie is meer aan het woord dan de bewoners.![]()
firefoxquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:58 schreef MissHobje het volgende:
Met welke browser zou het het beste gaan Ie of firefoxof maakt ook geen zak uit ?
My dus wel.. ik doe ff IE tsjekkenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:59 schreef doka het volgende:
[..]
Firefox heeft me tot nu toe niet in de steek gelaten. Geen vastlopers.
Ja. Lieske komt op deze manier helemaal niet toe aan weer een spannend verhaal over de kleur van de wasmand in haar studentenhuis.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:58 schreef APK het volgende:
Dit slaat helemaal nergens op, Hummie is meer aan het woord dan de bewoners.![]()
Dat riekt naar spamquote:Op zondag 11 december 2005 00:00 schreef avonne het volgende:
Het gaat om deze site dus "Foute week Aanbiedingen"
NIET KOPEN, AUB !!!
slecht spul, gemaakt door kleine kinderhandjes
http://www.kijkshop.nl/on(...)te+week+t%2Fm+11+dec
Bij mij Mozilla/firefox.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:58 schreef MissHobje het volgende:
Precies, zo gebeurd er nog eens wat, maar laat ze straks nog wel even een paar uur gaan zuipenquote:Op zondag 11 december 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Lieske komt op deze manier helemaal niet toe aan weer een spannend verhaal over de kleur van de wasmand in haar studentenhuis.![]()
Nou ik zie daar toch wel iets dat ik wil hebben hoorquote:Op zondag 11 december 2005 00:00 schreef avonne het volgende:
Het gaat om deze site dus "Foute week Aanbiedingen"
NIET KOPEN, AUB !!!
slecht spul, gemaakt door kleine kinderhandjes
http://www.kijkshop.nl/on(...)te+week+t%2Fm+11+dec
vind ik ook lieske moet dronken worden vanavond.quote:Op zondag 11 december 2005 00:00 schreef Morwen het volgende:
Spelletjes-pauze.............DRANK, VEEL DRANK![]()
![]()
![]()
Laat mij gewoon effe lekker hameren, kneus!quote:Op zondag 11 december 2005 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Lieske komt op deze manier helemaal niet toe aan weer een spannend verhaal over de kleur van de wasmand in haar studentenhuis.![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 00:04 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig hoepelde Nathalie niet te hard, anders waren de kipfilets alle kanten op gevlogen.
9.55u CS. Dan ga ik normaalgesproken naar bed.quote:Op zondag 11 december 2005 00:04 schreef Gert het volgende:
Breaking up is never easy I know, but I have to go....
Maar jij houdt wel woord, APK.
Volgens mij moet jij toch wel morgenochtend om een uurtje of half acht op Schiphol zijn toch?
Dan was er zeker vogelgriep uitgebroken.quote:Op zondag 11 december 2005 00:05 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig hoepelde Nathalie niet te hard, anders waren de kipfilets alle kanten opgevlogen.![]()
Nog niet gemistquote:Op zondag 11 december 2005 00:06 schreef farceman het volgende:
Wie mist er nog meer Dido?
Ik heb zo'n vermoeden dat Roel haar deze week een keer mag zien
quote:Op zondag 11 december 2005 00:06 schreef farceman het volgende:
Beter dan slapen op de bank.quote:Op zondag 11 december 2005 00:07 schreef Manu82 het volgende:
Nu willen die idioten na het sporten ook nog hoepelen oefenen
Hij kwam het toen ook zingen toch?quote:
Het is ook niet decennium-gebonden, hoewel de nadruk wel op de seventies leg.quote:Op zondag 11 december 2005 00:05 schreef APK het volgende:
Is die foute top 40 nog voorbij gekomen?
Ik hoor allerlei decenia voorbij komen.![]()
ik niet het is een verademing haar vertrek.quote:Op zondag 11 december 2005 00:06 schreef farceman het volgende:
Oh God, daar hebben we onze onverbeterlijke romanticus.quote:Op zondag 11 december 2005 00:06 schreef farceman het volgende:
Droom lekker verder.quote:Op zondag 11 december 2005 00:08 schreef Manu82 het volgende:
Zei Hummie nou net dat ze Roel slim vond?
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #87 Spammer.quote:Op zondag 11 december 2005 00:09 schreef regenworm het volgende:
ik niet het is een verademing haar vertrek.
Wil je niet van die vervelende dingen zeggen.quote:Op zondag 11 december 2005 00:06 schreef farceman het volgende:
Hij heeft zijn krakervrienden heel wat te vertellen en te lerenquote:Op zondag 11 december 2005 00:10 schreef BB5kijker het volgende:
Wat een wanvertoning. En wat zouden ze Roel te slikken gegeven hebben? Hij doet namelijk mee.
Ja natuurlijk, die sjaggo Dido is er niet om het feestje weer de kop in te drukken.quote:Op zondag 11 december 2005 00:10 schreef BB5kijker het volgende:
Wat een wanvertoning. En wat zouden ze Roel te slikken gegeven hebben? Hij doet namelijk mee.
Zie je wel dat ze een oogje op Roel heeft.quote:Op zondag 11 december 2005 00:08 schreef Manu82 het volgende:
Zei Hummie nou net dat ze Roel slim vond?
Heerlijk foutquote:Op zondag 11 december 2005 00:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, in zo'n bakje aan een hijskraan
Wil je niet zulke enge dingen zeggen... als Dido er nog was geweest had Roel helemaal niet meegedaan en hadden die 2 heel de avond zitten flikvlooien op de bankquote:Op zondag 11 december 2005 00:11 schreef sleepy1958 het volgende:
Moet je niet aan mij vragen: mis haar verschrikkelijk. Roel is vanavond trouwens
prima te genieten. Is over de grootste schok heen denk ik.
Groep was zo veel leuker geweest met Dido in plaats van Lieske.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |