Die kun je uitzettenquote:
en met die eieren race ook.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:09 schreef bunnyma het volgende:
Zelfs met spelletjes is Roel nog agressief![]()
Tegen Nathalie: je bent 20 sec. te lang doorgegaan.....gedisqualificeerd!
de broer van roel is bezig.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:13 schreef Minouishere het volgende:
Iemand is Fok aan het fucken denk ik...........
Misschien zit Hummie er wel achterquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:14 schreef Dropkick het volgende:
Echt niet normaal die foutmeldingen
Ik heb een aantal keer aangeklikt: Rapport verzenden. Maar nu ben ik er helemaal klaar meequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:13 schreef doka het volgende:
[..]
Die kun je uitzettenMaar ik weet even niet meer hoe
blijf gewoon steeds op F5 rammen de F5 staat al op mijn vingerquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:14 schreef roseann18 het volgende:
niet te geloven dat er nog een sc gevuld wordt op deze manier.
steeds maar foutmeldingen.
één keer is voldoendequote:Op zaterdag 10 december 2005 23:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer aangeklikt: Rapport verzenden. Maar nu ben ik er helemaal klaar mee![]()
![]()
Is ze dement aan het wordenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:14 schreef avonne het volgende:
Die Hummie houdt niet op, he?
Ik verwacht elk moment dat ze binnen komt stormen om mee te doen.
Ik heb standaard een andere browser klaarstaan met fok erop. Dan gaat het nog wel, maar blijft irritant.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:14 schreef roseann18 het volgende:
niet te geloven dat er nog een sc gevuld wordt op deze manier.
steeds maar foutmeldingen.
Hier ook geen probleem. Maar ik gebruik Firefoxquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
Hier geen centje pijn overigens.... Fok is supersnel nu.
maar roel is nog veel erger.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:15 schreef yellowfirst het volgende:
Aan fanatisme ontbreekt het Lies niet.
Het gaat meer om de foutmelding als je wilt reageren op Fok. F5 gaat hier vooralsnog ook goedquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
blijf gewoon steeds op F5 rammen de F5 staat al op mijn vinger
Met Thaise mannen in een park zitten zuipen. Ze keken hun ogen uit dat een vrouw hun zelfgestookte whisley dronkquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, een kenner. *-) Sang Som werkt ook.
Het is een klein verwent etter ventje.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
roel is echt flauw bezig hij kan echt niet tegen zijn verlies.
blijf op F5 rammenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
Hier geen centje pijn overigens.... Fok is supersnel nu.
ik moet het helaas met 1 laptopje doen, maar het gaat nu een stuk beterquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb standaard een andere browser klaarstaan met fok erop. Dan gaat het nog wel, maar blijft irritant.
Maar ik laat me niet kisten op deze avond![]()
![]()
Het is wel aardig maar ze hadden dit beter eerder kunnen doen. (2 maanden geleden0quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:17 schreef Coraatje het volgende:
ben echt fout zeker ,want zó'n feesie lijkt mij ook wel leuk![]()
Het is die "mensen" klaarblijkelijk gelukt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:19 schreef Arliator het volgende:
Reactie van FOK op mijn mail over de problemen:
Klopt, ik heb er ook last van, alleen ben ik a-technisch en heb dus
geen idee waar het door komt.
Ongetwijfeld zijn er al wat mensen bezig om uit te zoeken waar het aan
ligt, hopelijk is het snel verholpen.
Groet,
shmoopy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |